Najczęściej używane w 2015 | Makijaż

W ostatnim poście mogliście poczytać o ulubionych kosmetykach do pielęgnacji 2015 roku - klik. Dziś przyszła pora na hity makijażowe. Nie ma tego wiele, jeśli chodzi o tę kategorię, to jestem raczej minimalistką. Zapraszam ;-)


Podkład L'OREAL true match w kolorze 1.N. Jego recenzję znajdziecie tutaj. Napisałam ją w sposób neutralny, niemniej jednak bardzo go polubiłam. Odkąd używam korundu kosmetycznego, nie mam żadnych problemów z suchymi skórkami, które ten podkład z pewnością by podkreślił. Ma jaśniutki kolor, bez różowych tonów, średnie krycie, a na twarzy wygląda bardzo naturalnie.

Korektor L'OREAL true match w kolorze Ivory. Idealny dla bladolicych, bardzo dobrze kryjący cienie pod oczami oraz pojedyncze niedoskonałości. Jest trwały i nie wchodzi w zmarszczki, pod warunkiem, że dobrze nawilżamy obszar pod oczami.

Rozświetlacz wibo DIAMOND ILLUMIANTOR zapewnia efekt świetlistej, rozpromienionej cery. Zdecydowanie jest złoty i nie posiada wielkich drobin brokatu. Na twarzy tworzy ładną taflę.


Najczęściej używany róż - catrice DEFINING BLUSH 080 Sunrose Avenue. Bliżej możecie się mu przyjrzeć tutaj. Róż jest dobrze napigmentowany, ale małą ilością na pędzlu na pewno nie zrobicie sobie nim krzywdy. Ma bardzo ładny, dzienny kolor i dobrze utrzymuje się na twarzy.


Jeśli szukasz delikatnego bronzera do ocieplania twarzy, polecam KOBO brązujący puder w kamieniu 308 Sahara Sand. Jest delikatny, nie da się nim zrobić krzywdy na twarzy. Trwałość też jest całkiem niezła. Do tego jest wydajny i tani. Pisałam o nim tutaj.

Pędzel, którego używałam do nakładania różu, bronzera, a także rozświetlacza jest ZOEVA Rose Golden, numer 126 / Luxe Cheek Finish. Idealny - dobrze wyprofilowany, mięciutki. No cudo! ;-)


W wypełnianiu brwi pomagał mi puder do brwi Golden Rose w kolorze 104. Puder jest dobrze napigmentowany, nie pyli, nie ściera się w ciągu dnia. Bardzo łatwo i przyjemnie z nim pracować. 

Ulubiony pędzelek do wypełniania brwi to znów ZOEVA Rose Golden 322 / Brow Line. Jest ścięty w sam raz i grubszy, więc dziewczynom, które bardzo precyzyjnie muszą rysować brwi, nie przypadnie do gustu. Ja całe szczęścia mam tylko ubytki i w celu ich wypełnienia, pędzelek sprawdza się wyśmienicie.

A jak Wasi ulubieńcy roku? ;-)

ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Kusi mnie ten podkład True Match ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wykończę mój aktualny korektor to czaję się na ten z L'Oreal :) Kiedyś miałam ten ich podkład i byłam bardzo w nim zakochana :) Pędzle z Zoevy tez bardzo lubię, ale mam te z podstawowej kolekcji, zazdroszczę Ci tych kremowych <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor jest naprawdę fajny, jeśli się go umiejętnie aplikuje ;))

      Usuń
  3. Pędzle piękne, Zoeva mi się marzy ;) A podkład kupiłam na promocji, ale jeszcze nie otworzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też polubiłam się z rozświetlaczem Wibo, za to korektor True Match niezbyt przypadł mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pędzel do pudru Zoevy mam teraz na liście "kup teraz" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba mój ulubiony ostatnio z całego zestawu ;)

      Usuń
  6. Bronzer z KOBO bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatny, tani, wydajny; warto go wypróbować ;)

      Usuń
  7. Też lubię ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten podkład i korektor Loreal oraz rozświetlacz z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie jakbyś pokazywała moją kosmetyczkę! Ubóstwiam pędzelki Zoeva, codziennie używam korektora pod oczy z L'oreal, a na twarz nakładam rozświetlacz z Wibo i bronzer Kobo (chociaż ten ostatni ma od niedawna konkurencję w postaci kultowej Bahama Mama z theBalm).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wygląda róż z Catrice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajny. Świetna pigmentacja, jak na taką półkę cenową :)

      Usuń
  11. Bronzer Kobo i rozśietlacz wibo też używam i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam zupełnie innych ulubieńców roku;) ale znam powyższe kosmetyki;) urzekły mnie pędzle, takie śliczne i wydają się idealnie dla mnie!;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym roku chciałabym wypróbować podkład True Match, ale póki co w mojej niemieckiej drogerii go jeszcze nie widziałam. Jest tylko Perfekt Match, a to chyba starsza wersja.
    Z poprzedniego roku mam nieco innych ulubieńców, ale Twoi też wyglądają zachęcająco ;-)

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład jest warty uwagi, moim zdaniem, ale też nie każda go polubi z pewnością. :) Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  14. Świetny post! polecam rozświetlacz z wibo a także podkład true match!
    zapraszam do mnie --->[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. też ciągle używałam i używam bronzera Kobo.. jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten bronzer z Kobo i rozświetlacz z Wibo kiedyś na pewno znajdą się w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podkład oraz korektor True Match i rozświetlacz Wibo też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój pędzelek 322 jest grubszy? Moj 1,5 roczny jest najcieńszym pędzlem tego typu, jaki kiedykolwiek widziałam. Czyżby coś zmienili?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy coś zmienili, swój zestaw mam od sierpnia. No dla mnie on jest gruby, w porównaniu do pędzli tego typu, które już miałam...

      Usuń
  19. O wszystkich produktach wiele czytałam, żadnego nie znam osobiście. Czas to zmienić. Ciekawie tu u Ciebie, obserwuję! Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kręcę się obok tego pędzelka do brwi z Zoevy już baardzo długi czas i chyba w końcu sie na niego zdecyduje. Mam zamiar z kredki do brwi przestawić się znowu na cienie/pomady i pędzelek będzie do tego niezbędny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten korektor bylby dla mnie idelany :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty