Wieczorna pielęgnacja | Antybakteryjny żel myjący T do twarzy

Jeśli śledzicie bloga na bieżąco, to wiecie, że na co dzień borykam się z problemem, jakim jest trądzik. Nie jest to dolegliwość łatwa do wyleczenia. Potrzebna jest dobrze wypracowana pielęgnacja, wdrożenie odpowiednich nawyków, czas oraz cierpliwość. Kilka lat regularnie odwiedzałam dermatologa, jednak wciąż dostawałam te same specyfiki, które pomagały, ale na krótko. Dopiero, kiedy sama zaczerpnęłam wiedzy w tym temacie, stworzyłam swój własny plan pielęgnacji, śmiało mogę powiedzieć (a raczej napisać ;-)), że moja cera ma się lepiej, niż kiedykolwiek. 

Bardzo ważnym elementem mojej wieczornej pielęgnacji jest oczyszczanie. Dziś pominę krok demakijażu i tonizowania, bo nie o tym chcę pisać. Dobranie właściwego żelu do mycia twarzy, w moim przypadku jest połową sukcesu. Tym razem używałam żelu od Pharmaceris. Jeśli chcecie wiedzieć, jak się spisał - zapraszam.



WSKAZANIA: Antybakteryjny żel przeznaczony do codziennego oczyszczania skóry trądzikowej, skłonnej do powstawania zaskórników oraz przetłuszczającej się. Preparat odpowiedni dla skóry w każdym wieku. Zastępuje tradycyjne mydło.

MOIM ZDANIEM: Żel powinien sprawdzić się u osób z cerą trądzikową, tłustą i mieszaną, W moim przypadku - problem z błyszczeniem w strefie T i zaskórniki.

DZIAŁANIE + MOJA OPINIA:

  • Żel odblokowuje pory - pory są wyraźnie oczyszczone.
  • Skutecznie usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum nie podrażniając i nie wysuszając skóry - zgadzam się z tym w 100%. Po jego użyciu i osuszeniu skóry, jest ona dobrze oczyszczona, bez uczucia ściągnięcia, podrażnienia, czy wysuszenia skóry.
  • Preparat działa antybakteryjnie zapewniając odpowiednią higienę i równowagę flory bakteryjnej skóry trądzikowej - działanie antybakteryjne jest wyraźnie widoczne. Nieprzyjaciele nie pojawiają się prawie wcale, a jeśli już, to szybko znikają i nie roznoszą się.
  • Salicylan sodowy oraz kwas migdałowy delikatnie złuszczają zrogowaciałe komórki naskórka i ograniczają powstawanie nowych zmian trądzikowych - zmiany trądzikowe są już u mnie rzadkością. Jeśli faktycznie następuje jakieś złuszczanie naskórka, to jest rzeczywiście delikatne, bo nie zauważyłam żadnego widocznego złuszczania, żadnych podrażnień, czy suchych skórek.
  • Żel oparty na wyjątkowo łagodnych składnikach myjących nie niszczy naturalnej bariery ochronnej skóry.
  • Preparat o wysokim stopniu tolerancji, bez zawartości mydła.

DODATKOWE INFORMACJE:

  • hipoalergiczny,
  • bez SLS, SLES, alkoholu, parabenów,
  • kompozycja zapachowa bez alergenów,
  • zawiera kwas migdałowy, salicylan sodowy, wosk z mango.

POJEMNOŚĆ/ CENA/ DOSTĘPNOŚĆ: 190ml / do 30zł/ dostępny w aptekach.


KONSYSTENCJA I ZAPACH: klasyczny, bezbarwny żel o raczej aptecznym, specyficznym zapachu. Nie jest uciążliwy. 

PODSUMOWUJĄC:

Jestem zadowolona z działania tego żelu. Używam go zawsze wieczorem, aby dobrze oczyścić skórę twarzy. Rano sięgam zazwyczaj po coś delikatniejszego. 

PURI -SEBOGEL:

  • dobrze oczyszcza skórę, 
  • odblokowuje pory,
  • przyczynia się do zmniejszenia stanów zapalnych i zapobiega powstawaniu nowych, 
  • matuje skórę,
  • nie wysusza.
Dodatkowym atutem jest wygodne i higieniczne opakowanie z pompką.


POLECAM!

ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Ja go nie znam. Dla mnie demakijaż tak samo jak dla Ciebie, jest bardzo wazny. Poświęcam mu dużo czasu, aleto procentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam tłustej cery ale polecę mojej przyjaciółce, może też się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go, lubiłam jego zapach. Ale nie robił szału. Teraz używam azjatyckich olejków do demakijażu i pianek i jest znacznie lepszy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go jeszcze, ale może się na niego skuszę :) z Pharmaceris mam krem do twarzy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie Pharmaceris, kremy z tej serii sa genialne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty