Coconut & Sweet Almond Oil | Loton SPA & BEAUTY

Koniec 2015 roku był bardzo udany pod względem kosmetycznych odkryć, które świetnie się u mnie sprawdzają. Dzisiejszy post jest poświęcony właśnie jednej z nich. Zapraszam na recenzję! ;-)


INFORMACJE PRODUCENTA

Olejek przeznaczony jest do bezpośredniego stosowania na włosy i ciało:

Olej kokosowy oraz olej ze słodkich migdałów mają podobne właściwości. Chronią włosy przed utratą wody, dzięki czemu stają się miękkie, lśniące i mocne. Wcierane w skórę głowy poprawiają jej ukrwienie i wzmacniają cebulki włosowe. Posiadają właściwości kojące i łagodzące. 

Produkt stosowany na ciało nawilża i wygładza skórę. Obecne w olejach naturalne antyoksydanty zwalczają wolne rodniki, spowalniają procesy starzenia skóry i sprawiają, że staje się ona jędrna i elastyczna. 

Produkt nie zawiera parabenów, silikonów, alergenów i składników pochodzenia zwierzęcego.

SPOSÓB UŻYCIA

WŁOSY:
  • OLEJOWANIE WŁOSÓW - wmasować w skórę głowy i włosy na godzinę do dwóch przed myciem.
  • WŁOSY SUCHE - niewielką ilość olejku wmasować w rozdwojone końcówki.
CIAŁO:
  • PO KĄPIELI - stosować najlepiej po wieczornej kąpieli w celu lepszego wchłonięcia się olejku.
  • MASAŻ - nałożyć pożądaną ilość olejku i wmasować w skórę.
Olejek przechowywany w temperaturze poniżej 25 stopni Celsjusza zestala się, aby go rozpuścić należy skierować butelkę pod strumień ciepłej wody.


SKŁAD

Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Parfum, Tocopheryl Acetate.


MOJA OPINIA

Olejek kupiłam z zamiarem używania go na włosy. Nakładałam sporą ilość na długość włosów na kilka godzin przed myciem. Raz zwinęłam włosy w koczek i pozostawiłam naolejowane włosy na całą noc. Nie wcierałam go w skórę głowy. Zaraz po umyciu i osuszeniu, włosy nieco się puszyły, były bardzo delikatne. Za każdym razem trwało to tylko jeden dzień. Później włosy stawały się lśniące, błyszczące, miękkie i gładkie. W prosty sposób mogłam uzyskać pożądaną fryzurę. Taki 'zabieg' stosuję od grudnia, a moje włosy dawno nie wyglądały tak dobrze - pięknie połyskują, nie puszą się i zapomniałam, co to rozdwojone końcówki. I jeszcze jedno - nieziemski zapach, który dość długo utrzymuje się na moich włosach. Jestem zachwycona i na pewno będę kontynuować tę pielęgnację.

Jeśli chodzi o pielęgnację ciała, stosowałam olejki zaraz po kąpieli/prysznicu. Moja skóra dobrze je przyjmowała. Była wyraźnie nawilżona, gładka, a jej koloryt ujednolicony. Jak na olejek dość szybko i przyjemnie się wchłaniał, nie brudził ubrań. Krótko mówiąc: jestem zadowolona.

Jedyne do czego mogę się przyczepić to mała pojemność i słaba wydajność produktu.

PODSUMOWUJĄC

+ nabłyszcza, wygładza, regeneruje włosy,
+ końcówki nie rozdwajają się,
+ nie obciąża włosów,
+ pięknie pachnie, a zapach dość długo utrzymuje się na włosach,
+ dostępny w drogeriach,
+ skład,
+ produkt polski,

- słaba wydajność,

125 ml / do 15 zł

Znacie go? Jakie inne oleje do włosów polecacie? ;-)

ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.



Komentarze

  1. Już czuję ten zapach!
    Ja używam oleju awokado- włosy są bardziej mięsiste i dociążone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ja wypróbuję :) Kiedyś używałam serii Timotei z awokado i służyła moim włosom :)

      Usuń
  2. muszę go mieć ! :) jestem bardzo ciekawa efektów na moich wlosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy olejek, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny produkt, widziałam go kiedyś w biedronce i mnie kusił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wersję makadamia i szału nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Działanie jak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja przyjaciółka go używała i również była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz ten olejek jest w promocji w Rossmannie. Wąchałam go, ale w opakowaniu niezbyt mi się spodobał jego zapach. Może na włosach jest nieco lżejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej jest intensywny. Ja się lubuję w takich ciężkich, nawet duszących zapachach więc mi to nie przeszkadza :)

      Usuń
  9. super, że w składzie faktycznie są. oleje, a nie ich dodatek do parafiny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Największy plus to to, że nie obciąża włosów. Super recenzja ♥ Jestem na tak :)
    zapraszam do siebie http://stylovepaznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kojarzę go, ale pewnie moje włosy by się z nim polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boję się kosmetyków "do włosów i ciała". Według mnie to nie ma prawa działać! ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś na razie nie kusi mnie kupno tego olejku,a jeśli już,go kupię to jedynie do ciała.Zawiera olej kokosowy na 1 miejscu,więc do włosów wysoko i średnio porowatych nie nadaje się.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )