IWOSTIN PURRITIN | Żel peelingujący do mycia twarzy i ciała

Dermokosmetyki są obowiązkowym i ulubionym punktem w mojej codziennej pielęgnacji. Wprawdzie mam w tej kategorii swoją zgraną i niezastąpioną ekipę, ale wciąż lubię testować inne produkty. Jeszcze w zeszłym roku do mojego koszyka w Super-Pharm wpadł kolejny żel IWOSTIN za jedyne 9,99zł. Jeśli jesteście ciekawi, czy i jak się sprawdził - serdecznie zapraszam do dalszego czytania i oglądania. ;-)


INFORMACJE PRODUCENTA

Żel peelingujący do mycia twarzy i ciała dokładnie oczyszcza skórę tłustą, skłonną do zmian trądzikowych. Ogranicza rozwój bakterii oraz reguluje wydzielanie sebum, dzięki czemu zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych.

  • Granulki peelingujące - złuszczają martwe komórki naskórka i odblokowują pory.
  • Zincidone - innowacyjne połączenie cynku i molekuły PCA, która ułatwia jego wnikanie do skóry - reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych.
  • Physiogenyl - bogate źródło pierwiastków śladowych, takich jak cynk i mangan - stymuluje regenerację naskórka oraz nawilża.
  • Wyciąg z aloesu oraz alantoina łagodzą podrażnienia.
Zastosowanie: Oczyszczanie i złuszczanie skóry tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych twarzy i całego ciała, w tym skóry pleców oraz dekoltu. Nie stosować przy ostrych zmianach zapalnych. Stosować 2-3 razy w tygodniu.




MOJA OPINIA

Formuła: przezroczysty żel z niebieskimi granulkami.
Zapach: dla mnie bardzo przyjemny, niedrażniący, typowy dla serii PURRITIN.
Pojemność i cena: 200 ml / ok. 30 zł (w zależności od apteki).

Żel jest bardzo delikatny. Przy dłuższym masażu drobinki roztapiają się i sama czynność jest bardzo przyjemna. Nie ma tu mowy o podrażnieniu/rysowaniu twarzy. Dlatego też uważam, że spokojnie można go stosować codziennie, jeśli oczywiście nie macie poważnych stanów zapalnych. Wtedy zupełnie odradzam tego typu specyfiki. Żel delikatnie się pieni, co także jest typowe dla tej serii. Pozostawia buzię dobrze oczyszczoną, zmatowioną i przyjemnie odświeżoną. Bardzo lubię używać go rano, właśnie ze względu na jego delikatność. Nie podrażnia skóry, a pozostawia ją miękką i rozjaśnioną. Po jego użyciu ani razu nie wystąpiło uczucie ściągnięcia skóry, a tym bardziej przesuszenia.

Stosowałam go głównie w pielęgnacji twarzy, ale kilka razy zdarzyło mi się zabrać go pod prysznic. Równie dobrze oczyszczał i nie przesuszał skóry na dekolcie i ramionach, chociaż tam nieprzyjaciele pojawiają mi się sporadycznie.

PODSUMOWUJĄC

+ oczyszcza,
+ matowi, przy czym nie pozostawia uczucia ściągnięcia skóry czy też przesuszenia,
+ przyjemnie odświeża,
+ ma właściwości nawilżające,
+ pozostawia skórę miękką i miłą w dotyku,
+ wydajny (wystarczy odrobina, aby umyć całą twarz),
+ w czasie jego stosowania nie zauważyłam napływu większej ilości nieprzyjaciół,
+ delikatny, nie podrażnia (nawet oczu).

Polecam ten żel, szczególnie osobom, które mają wrażliwą cerę i borykają się z problemem trądziku. Uwielbiam uczucie świeżości, jakie daje ten produkt oraz to, jak moja skóra wygląda po jego użyciu. Żel pozbywa się zanieczyszczeń oraz nadmiaru sebum, ale nie daje efektu kompletnego zmatowienia, a raczej zdrowo wyglądającej skóry.


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Mój mąż swojego czasu go używał i go lubił ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, dawno nie miałam niczego z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam do czynienia ze zbyt wieloma produktami Iwostin.
    Ten żel prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawiodły mnie inne produkty z tej serii, więc chętnie sięgnę i po ten :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii jedynie krem złuszczający przypadł mi do gustu reszta to niestety rozczarowania ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam to uczucie świeżości na twarzy po zastosowaniu podobnej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam już w sumie trądziku i tłustej cery ale chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nada się do każdego typu cery (moim zdaniem), jest bardzo delikatny i nie pozostawia skóry napiętej czy ściągniętej w nieprzyjemny sposób.

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )