Kosmetyczne nowości stycznia i lutego

Przyszedł czas na zebranie nowości z ostatniego czasu. Nie jestem pewna, czy o czymś nie zapomniałam...? W każdym razie, co ciekawsze kosmetyki sukcesywnie będą pojawiać się w kolejnych postach. Zapraszam ;-)


Bielenda Expert CZYSTEJ SKÓRY, kojący płyn micelarny

Preparat do oczyszczania i demakijażu twarzy, oczu i i ust. Dzięki połączeniu kwasu hialuronowego, odżywczych olejków, miceli i substancji kojących oraz Technologii Aktywnych Mikro Bąbelków gwarantuje łatwy i ekspresowy demakijaż i oczyszczanie bez potrzeby mocnego pocierania oraz użycia wody. Używam go już ok. 2 tygodni i jest naprawdę delikatny, przy czym świetnie usuwa makijaż.

SYLVECO hibiskusowy tonik do twarzy

Hypoalergiczny, delikatny tonik do twarzy, z ekstraktami hibiskusa i aloesu o działaniu ochronnym, rewitalizującym i wzmacniającym, przeznaczony do każdego rodzaju cery. Zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci, zapewnia jej odpowiedni poziom nawilżenia. Tonik ma odświeżać i łagodzić podrażnienia. Bardzo chciałam go wypróbować (znalazł się nawet na mojej Liście Życzeń 2016) i póki co jestem bardzo zadowolona z jego działania. Ma lekko żelową konsystencję, odrobinę wylewam na dłoń i wklepuję w twarz. Widocznie nawilża i uspokaja skórę twarzy.


NIVEA happy time, kremowy żel pod prysznic: mleczko bambusowe i zapach kwiatu pomarańczy

Żel ma przyjemną kremową konsystencję, dobrze się pieni, dzięki czemu jest wydajny. Na pierwszy plan wybija się zapach kwiatu pomarańczy, który dodaje energii. ;-)

SPA & BEAUTY Oil therapy

Olej kokosowy oraz olej ze słodkich migdałów przeznaczone do bezpośredniego stosowania na włosy i ciało. Ma bardzo dobry skład - olej kokosowy na pierwszym miejscu. Genialnie sprawdza mi się zarówno do włosów, jak i ciała. Na pewno wkrótce szczegółowo o nim napiszę.


VERONA Spa & Wellness maseczka oczyszczająca z minerałami

Ma za zadanie poprawić kondycję skóry, dogłębnie oczyścić, zredukować wydzielanie sebum, a przy tym regenerować komórki naskórka. Zawiera: glinkę szarą, ekstrakt z zielonej herbaty, wyciąg z magnolii, proteiny kaszmiru. Użyłam jej dopiero dwa razy. PO zmyciu skóra była przyjemnie gładka i zdecydowanie rozjaśniona.


Avon Extra lasting w kolorze 'eternal flame'

Szminka o bardzo przyjemnej formule, która na ustach wygląda bardzo naturalnie. Jest naprawdę trwała, nie wysusza ust (raczej ma nawilżające właściwości) i ładnie pachnie.

CATRICE Beautifying LIP SMOOTHER w kolorze '040 Coffee To Go'

Błyszczyk o idealnym dziennym kolorze. Na ustach wygląda bardzo naturalnie, można powiedzieć promiennie. Nie jest typowym błyszczykiem - daje więcej koloru, nie klei się, jak klasyczne błyszczyki. W sam raz do torebki.

KOBO long lasting lipliner w kolorze '104 English Rose'

Kolor również w sam raz na dzień, bardzo zbliżony do naturalnego koloru moich ust. Całkiem trwała konturówka. Lubię jej używać w duecie z błyszczykiem catrice.

Tisane balsam do ust

Znany i lubiany produkt do ust. Pamiętam go jeszcze z czasów gimnazjum. Radzi sobie ze spierzchniętymi ustami i ładnie pachnie.


Eveline Advance Volumiere

Skoncentrowane serum do rzęs 3w1. Stosuję je albo pod tusz albo samodzielnie do rzęs i brwi. Wiem, że większość uważa, że serum nie działa. Jednak u mnie zawsze dobrze się sprawdza. Kupuję je zawsze, kiedy zauważam ubytki w rzęsach.

CATRICE Made to Stay HIGHLIGHTER PEN w kolorze '030 EYE NEED'

Rozświetlacz w kredce, który niestety ma w sobie widoczne drobinki, dlatego nadaje się tylko do makijaży na większe wyjścia czy wieczorowych.

CATRICE Eyebrow Filler

Ulubiony żel do brwi. To moje drugie opakowanie. Utrwala i dyscyplinuje brwi na cały dzień. Nadaje się też do samodzielnego stosowania, bez uprzedniego wypełnienia kredką/pomadą.




ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Tisane uwielbiam ;) ciekawa jestem tego płynu z Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Highlighter z catrice jest cudowny :) używam go jako cienia do powiek :) na imprezę jest niezastąpiony :) wystarczy odrobina i oczy mienią się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na imprezę jak najbardziej, wolałabym jednak, żeby był bardziej użytkowy ;)

      Usuń
  3. Miałam podobny olejek z Lotonu (makadamia coś tam), ma fajny skład, ale u mnie szału nie zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki z Bielendy, dlatego chętnie dowiem się jak spisuje się ten micel

    OdpowiedzUsuń
  5. ta maseczka z Verony wydaje mi się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Konturówka z Kobo bardzo w moim guście ;) Żel do brwi z catrice mam, ale jakoś mnie nie powalił. Chciałabym wypróbować kiedyś w końcu ten tonik z Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tej maseczki Verona Spa;)

    OdpowiedzUsuń
  8. olejek spa & beauty bardzo lubię, ale jakoś za szybko mi się skończył:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty z Sylveco znajdują się na mojej liście produktów do kupienia w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są warte uwagi, dobre składy i przede wszystkim działanie. :)

      Usuń
  10. Z Verony miałam krem w wersji zielonej i niebieskiej, cudo a zapach powala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy wcześniej nie miałam nic tej marki, nie mam do niej dostępu. Maska póki co wydaje się być całkiem fajna. :)

      Usuń
  11. Uwielbiam Tisane, piękne pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor szminki z avonu, a bielenda wciąż mnie zaskakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także, wypuszczają coraz lepsze kosmetyki :)

      Usuń
  13. Kocham tisane i odżywkę z Eveline. Jestem ciekawa również konturówki z Kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię płyn z bielendy. Jeden z tych, które mi nie podrażniają oczu

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś krem do rąk Verona i wyglądał identycznie :D Chyba wszystkie opakowania mają takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo ciekawych dla siebie rzeczy tu widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię tonik Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też niestety to serum z Eveline się nie sprawdziło, ale kupiłam inne z tej samej firmy (żółto-niebieskie opakowanie) i działa rewelacyjnie! Co rzęsy, to różne potrzeby:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zakupy !
    Świetny wpis :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę kupić ten płyn z Bielendy,a żele Dove uwielbiam,są na promocji w Rossmanie trzeba się zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Serum do rzęs u mnie sprawdza się świetnie jako baza pod tusz, daje piękny efekt : Musze również wypróbować ten tonik z Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam serum do rzęs i jestem z niego bardzo zadowolona, tak samo zachwycił mnie balsamik Tisane :) Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny odcień tego błyszczyka Catrice, idealny kolor dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. tisane uwielbiam, a odcień kobo jest przecudowny taki bardzo mój :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ten balsam z Catrice i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty