NOWOŚCI | dresslink.com

Niedawno dotarła do mnie przesyłka od dresslink.com, więc przyszła pora, aby co nieco napisać o rzeczach, które zamówiłam. Na początek dodam, że jestem jak najbardziej zadowolona z przesyłki. Wszystko było szczelnie i dokładnie zapakowane, nic nie zostało uszkodzone. Linki znajdziecie na samym dole.

Jak możecie pamiętać z mojej DRESSLINK WISHLIST, zamówiłam dwa zestawy pędzli. Pierwszy z nich składa się z 8 pędzli - 4 do makijażu twarzy i 4 do makijażu oczu. Pędzle są lekkie, jednak dobrze wykonane - nie zauważyłam żadnych odkształceń, zadrapań, czy resztek kleju. Włosie jest miękkie i przyjemne w dotyku. Wizualnie pędzle prezentują się naprawdę ładnie.

Włosie puchatych pędzli jest całkiem dobrze zbite, z wyjątkiem pędzla typu flat top, który jednak mógłby mieć go więcej, ale i tak nie jest zły. W niektórych pędzlach wystawały pojedyncze dłuższe włoski, które musiałam przyciąć. Wydaje mi się, że nie jest to nic strasznego, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę ich cenę. W zestawie znajdziecie płaski pędzel (np. do podkładu), zaokrąglony puchaty pędzel (np. do pudru), puchaty skośny pędzel (np. do różu) i asymetryczny zbity pędzel, którego używam do rozświetlacza albo rozcieram nim korektor pod oczami. Pędzle myłam już 2 razy i póki co, żadne włosie z nich nie wypadło.




Pędzle do makijażu oczu (moim zdaniem) są nieco za długie i mają grube trzonki. Ich włosie także mogłoby być krótsze, bo z takim lepiej/wygodniej się pracuje. Mamy tu pędzelek kuleczkowy, skośny i dwa bardziej płaskie, które są dość szerokie i raczej nie nadadzą się do precyzyjnego nałożenia cieni. Mimo to, zawsze znajdzie się dla nich jakieś zastosowanie. Podczas ich czyszczenia także nie zauważyłam wypadania włosia.



Drugi zestaw składa się z 5 pędzli do makijażu oczu. Te pędzle są już trochę krótsze od tych z zestawu powyżej i mają cieńsze trzonki. Ich włosie także jest krótsze, bardziej zbite i lepiej mi się z nimi pracuje. Mamy tu pędzelek kuleczkowy, dwa skośne (z czego jeden jest ścięty prosto, a drugi bardziej zaokrąglony) i dwa płaskie (tutaj również jeden jest ścięty prosto, a drugi zaokrąglony). Z myciem podobnie, jak powyżej.



Kolejną kosmetyczną ciekawostką, jaką zamówiłam, jest bardzo popularny ostatnio - owalny pędzel do twarzy, który kształtem przypomina szczoteczkę. Jestem nim mile zaskoczona! Włosie jest cudownie mięciutkie, bardzo zbite i dobrze (przede wszystkim) równo ścięte. Już kilka razy nakładałam nim podkład i bardzo mi się ta czynność spodobała. Więcej napiszę zapewne w odrębnym poście. Póki co, jakość oceniam na plus.



Ostatnia część zamówienia, odbiega od tematyki bloga, ponieważ jest nią torebka. Jako kobieta nie mogłam sobie jej odmówić. ;-) Frędzle, frędzle, wszędzie frędzle! Przyznam, że ten element bardzo mi się spodobał. Torebka jest dobrze wykonana, w środku ma podszewkę, trzy kieszonki i jest zapinana na zatrzask.



Zestaw 8 pędzli: KLIK.
Zestaw 5 pędzli: KLIK.
Owalny pędzel: KLIK.
Torebka: KLIK.
Dresslink: KLIK.
Rzeczy za $0,01: KLIK.
Darmowa wysyłka: KLIK.


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Mam ten sam zestaw pędzli do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się Twoje nowości :) a ta a'la szczoteczka do nakładania podkładu coraz bardziej mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zamówienie, zestaw pędzli jest mi znany, tylko mam go w innej wersji kolorystycznej :) Ciekawi mnie ta szczoteczka do podkładu, hmm może też sobie taką zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna jestem ciekawa tych pędzli, a ta szczota do podkładu mnie intryguje, ale chętnie bym wypróbowała coś tak innego. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawiłaś mnie tym owalny pędzel do twarzy ;) z niecierpliwością czekam na jego recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten owalny pędzel ostatnio kusi z każdej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy mają te pędzle chyba sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest naprawdę bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szaleje za tą torebka jak cholera :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mnie się podoba ;)

      Usuń
  10. Genialny zbiór pędzelków :)
    I śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tego pędzla do podkładu, ostatnio zastanawiałam się nad nim w Macu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ogromną ochotę na te pędzelki<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej zainteresował mnie owalny pędzel do twarzy. Czy nie pochłania dużo podkładu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że właśnie nie. Zdecydowanie mniej od klasycznych pędzli i gąbek. Może to dlatego, że jest tak bardzo zbity.

      Usuń
  14. Od dawna kuszą mnie te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam szczotkę :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wygląda ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )