Ulubieńcy początku roku

Czas na ulubieńców!

Rok 2016 rozpoczął się dla mnie dość aktywnie. Swoją rutynę pielęgnacyjną musiałam skonstruować tak, aby zajmowała jak najmniej czasu. Myślę, że nawet wyszło mi to na dobre. Czasami im mniej, tym lepiej.

Moja cera znów zrobiła mi psikusa. Pojawiło się trochę więcej niedoskonałości, skóra zaczęła przetłuszczać się bardziej niż zwykle. Na ratunek przyszły mi dwa żele do twarzy - IWOSTIN (recenzja) i Pharmaceris (recenzja). 


Tradycyjnie już, jeśli widzę, że stan mojej skóry znacznie się pogarsza - sięgam po SUPER POWER MEZO SERUM od Bielendy. Dla mnie jest niezastąpione! Dokładna recenzja tutaj.


W końcu i ja postanowiłam spróbować olejowania włosów. Na początek postawiłam na produkt drogeryjny, a mianowicie Oil therapy SPA & BEAUTY - olej kokosowy i olej ze słodkich migdałów. Moje włosy bardzo polubiły zestawieni tych dwóch olejów, bo wyglądają pięknie! Pachną, są gładkie, błyszczące, zero rozdwojonych końcówek. Produkt jest też przeznaczony do pielęgnacji ciała. Cudownie nawilża skórę, sprawia, że staje się gładka i jędrna.


Ulubiony pędzel - ZOEVA 126 / LUXE CHEEK FINISH. Niezwykle miękkie i delikatne włosie, dzięki niemu polubiłam nakładanie różu!


Co jakiś czas pojawiają mi się dość spore i widoczne ubytki rzęs. Zawsze wtedy sięgam po skoncentrowane serum 3 w 1 Advance Volumiere od Eveline i po około 2-3 tygodniach rzęsy odrastają, wszystko wraca do normy.


Już właściwie od świąt Bożego Narodzenia nie rozstaję się z błyszczykiem CATRICE Beautifying LIP SMOOTHER w kolorze 040 Coffee To Go i konturówką KOBO 104 English Rose. Świetny duet w ładnym, nienachalnym odcieniu idealnym na dzień. Polecam!


A co Was ostatnio zachwyciło? ;-)

ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Serum Bielendy też bardzo lubię, już kilka razy uratowało stan mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To serum z Bielendy też bardzo lubię ;) Nie miałam jeszcze żadnego pędzla z Zoevy, chciałabym kiedyś jakiś kupić, bo opinie mają świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. serum Bielendy, bardzo lubię, chętnie do niego wrócę w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam je niemal ciągle, tak w razie problemów :)

      Usuń
  4. Przydałoby się wreszcie przetestować ten olejek z Biedronki...cały czas o nim zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam, że jest dostępny w Biedronce :)

      Usuń
  5. Też odżywka do rzęs z Eveline, ale taka w niebiesko- żółtym opakowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Błyszczykiem mnie mocno zachęciłaś i kolor też mi się spodobał, że aż chyba i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba skuszę się na ten żel z Pharmaceris póki co ta marka nigdy mnie nie zawiodła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzel to bym Ci ukradła:P
    __________________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja teraz używam żel Ziaja Liście Manuka, ale jak mi się skończy będę testowała żel do cery wrażliwej. Może będzie lepszy niż taki do cery mieszanej. A ten olejek z Bielendy jest ciekawy. Zawsze wydawało mi się, że po takim produkcie cera będzie się jeszcze bardziej świeciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz przeciwnie, serum ma w składzie min. kwas migdałowy, który w moim przypadku niweluje niedoskonałości, zamyka pory, poprawia wygląd skóry i likwiduje nadmierne błyszczenie się skóry :)

      Usuń
  10. Serum Bielenda bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, jak nic innego co dotąd recenzowałam :)

      Usuń
  11. Mam tylko pędzelek z Zoevy, ale w numerku 127 i uwielbiam! :) Mnie w tym miesiącu zachwyciło kilka rzeczy, ale były to głównie nowości, które sprawiłam sobie jakiś czas temu w tym np. paletka z Too Faced <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzel wygląda świetnie. Mam już jeden pędzelek Zoeva i coraz większą chęć poznania kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serum z Bielendy pojawiło się także w moich ulubiencach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. serum z Bielendy muszę w końcu dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzelek z Zoevy bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcialabym wyprobowac marke Iwostin.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )