3% Kwas Migdałowy i 2% Ellagi-C | MASECZKA NAPRAWCZA

Dziś zapraszam Was na recenzję bardzo ciekawej maseczki EKSFOLIACJA Night Active z linii Dermomask L'biotica. Uwielbiam testować maseczki, a ta okazała się być strzałem w 10!



OPIS PRODUCENTA

Maseczka zawiera 3% kwasu migdałowego, który w łagodny i bezpieczny sposób pobudza odnowę komórkową skóry. Wygładza strukturę skóry i poprawia jej koloryt. W efekcie wielkość porów i zmiany potrądzikowe zostają zredukowane. Przeciwstarzeniowe działanie receptury potęguje zawartość aż 2% Ellagi-C, precyzyjnego składnika aktywnego. Ellagi-C zwiększa stężenie czystej witaminy C w fibroblastach uczestniczącej w syntezie kolagenu. Widocznie redukuje istniejące zmarszczki. Szlachetna esencja z Trufli Białej sprawia, że po zabiegu skóra odzyskuje aksamitną gładkość i promienistość. 

SPOSÓB UŻYCIA


Maseczkę rozprowadzić na oczyszczonej skórze twarzy, szyi i dekoltu. Zalecamy, aby aplikacja odbyła się między godziną 22:00 a 1:00, kiedy rozpoczyna się zwielokrotniony podział komórek skóry. Pozostawić na 10-15 minut, po czym zmyć letnią wodą. Stosować co 3 dni w serii 8 zabiegów. W przypadku skóry wrażliwej stosować 1 raz w tygodniu w serii 4 zabiegów, skracając czas aplikacji do 8 minut. Omijać okolice oczu. Po zabiegu unikać opalania oraz stosować kremy z filtrem UV. Przed użyciem maseczki zaleca się wykonanie próby tolerancji na skórze przedramienia. Odczucie delikatnego mrowienia w trakcie zabiegu, jak również zaróżowiony i/lub łuszczący się naskórek jest reakcją normalną, choć nie musi wystąpić. Niepokojącym objawem jest narastające ciepło oraz pieczenie i w przypadku ich wystąpienia maseczkę należy natychmiast zmyć ciepłą wodą. 

MOJA OPINIA

Jedna saszetka wystarczyła mi na 4 użycia (12ml). Teraz jestem w trakcie zużywania drugiej. Po 6 'zabiegach' mogę już o niej powiedzieć naprawdę dużo. Konsystencja jest bardzo bogata, kremowa. Zapach przyjemny choć minimalnie wyczuwalny. Bez problemu rozprowadza się po twarzy. Przy pierwszym 'zabiegu' czułam delikatne mrowienie i szczypanie, głównie w miejscach, gdzie miałam jakieś nowe zmiany trądzikowe, później wszystko to ustąpiło. Jako, że kwasu migdałowego używam od dawna i wiem, jak wpływa na moją skórę, postanowiłam maseczkę wypróbować na kilka sposobów. Najpierw oczywiście wg zaleceń producenta, czyli po 22 na 15 minut, następnie wieczorem, ale już przed 22 i raz cieniutką warstwę wmasowałam w skórę jak krem i zmyłam rano. Każdy z tych sposobów sprawdził się bardzo dobrze. Nie wystąpiły żadne niepożądane reakcje. Co zauważyłam po 6 'zabiegach':

  • wyraźnie rozjaśniona skóra,
  • skóra jest gładka, aksamitna w dotyku,
  • świeże przebarwienia potrądzikowe zniknęły,
  • widocznie zwężone pory,
  • skóra wygląda zdrowiej, ma ładniejszy koloryt,
  • spore złuszczanie naskórka.

Najbardziej cieszy mnie rozjaśnienie skóry, ponieważ od jakiegoś czasu była poszarzała i zmęczona. Jestem w szoku, że maseczka jest w stanie zdziałać tak wiele. Dlatego też szczerze polecam ją wypróbować. Za około 5zł można sobie zafundować świetną serię 'zabiegów' w domowym zaciszu. 


Maseczkę znajdziecie np. w Super-Pharm lub drogerii Natura.




SKŁAD


Aqua, Hydrogenated Polydecene, Glyceryl Stearate, Glycerin, Mandelic Acid, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Isononyl Isononanoate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Stearic Acid, Propanediol, Dimethicone, Polyquaternium-37, Anogeissus Leiocarpus Bark Extract, Tuber Magnatum Extract, Sodium Lactate, Lactic Acid, Phenoxyethanol, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, C.I. 42090, C.I. 19140.



ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. I kwas migdałowy tak wysoko w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę warto ją przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest w Naturze do której jutro planuję się wybrać...
    Hmm - jak dobrze, że trafiłam na Twój post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak już wypróbujesz, to sprawdzi Ci się, jak mnie ;)

      Usuń
  4. Rozjaśnienie cery i likwidacja przebarwień bardzo by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego potrzebowałam i zdecydowanie opłacało się ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam maseczki :) Moja buzia najbardziej lubi kwas migdałowy i glikolowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej jej nie widziałam, ale skoro działa na przebarwienia, to już wpisuję na listę zakupów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że to względna nowość, bo wcześniej też nie zwróciłam na nie uwagi ;)

      Usuń
  7. Po takiej recenzji na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze maseczki, którą trzeba by stosować w określonych godzinach :) Ogromny plus za podanie aplikacji dla cery wrażliwej :):):)
    Obs:):* Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Po Twojej recenzji mam ochotę wypróbować i jestem bardzo ciekawa czy na mojej cerze sprawdziłaby się tak dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatna recenzja, aż mnie kusi żeby również przetestować tę maseczkę. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: millee-style.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. koniecznie muszę się na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować tą maseczkę L'biotica :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty