MiniRecenzje | Zużycia

Nareszcie mogę wpaść z nowym postem! Dzisiaj podsumowanie moich kosmetycznych zużyć, w postaci MiniRecenzji. "Denkowy" koszyczek bardzo długo stał pusty, aż tu nagle wszystko zaczęło się kończyć. Czy Wy też tak macie? Nie ma tego złego, bo skoro coś się kończy ---> będą zakupy! ;-)

TWARZ


Bielenda Awokado | łagodny 2-fazowy płyn do demakijażu oczu - krótko mówiąc: łagodny, delikatny, dobrze zmywa podstawowy makijaż, nie podrażnia. Dokładna recenzja tutaj.

Ziaja oczyszczanie, liście manuka | tonik zwężający pory - dobrze oczyszczał skórę z wszelkich zanieczyszczeń, pozostawiając ją gładką, przyjemną w dotyku i napiętą. Czy zwęża pory? Myślę, że sam tonik nie jest w stanie tego dokonać i nawet nie dopatrywałam się takich efektów. Moim zdaniem, jest to dobry tonik w niskiej cenie.

Acne-Derm | maść z kwasem azelainowym - sięgam po nią w naprawdę trudnych momentach i zawsze robi to, co powinna. Osobną recenzję znajdziecie tutaj.

WŁOSY


Schwarzkopf GLISS KUR | szampon połysk i głęboko regeneracja - niestety sprawiał, że moje włosy wyglądały na przyklapnięte, cienkie i jakby ciągle przetłuszczone. Nie wrócę do niego i też nie polecam.

Farmona RADICAL | mgiełka wzmacniająca do włosów zniszczonych i wypadających - kiedy używałam jej razem z szamponem tej serii, byłam bardzo zadowolona z efektów - włosy były mocniejsze, nie puszyły się, nie wypadały. Stosując mgiełkę solo, nie zauważyłam żadnych efektów.

Ziaja masło kakaowe | maska wygładzająca do włosów suchych i zniszczonych - kolejna maska ziaja, z której jestem zadowolona. Wygładzała włosy, lekko nabłyszczała, włosy nie puszyły się i ładnie pachniały.

CIAŁO


Wellness & Beauty | żel pod prysznic mango i papaja - pięknie pachniał, ale niestety delikatnie przesuszał mi skórę.

ZAPACH


Avon | Rare Pearls - ładny, dość mocny zapach, niestety utrzymywał się krótko.

MAKIJAŻ


L'OREAL true match 1N - polubiłam go na tyle, że już rozpoczęłam drugą buteleczkę. Podkład jest lekki, całkiem dobrze kryje, trwałość także na plus. Recenzja dostępna tutaj. Jeśli lubicie lekkie, naturalnie wyglądające na twarzy podkłady i nie macie problemów z suchymi skórkami i dużą ilością niedoskonałości - polecam.

Avon | BIG False Lash - najgorszy tusz, jaki kiedykolwiek miałam! Wprawdzie po pierwszym użyciu byłam zachwycona, bo moje rzęsy były mega wydłużone i pogrubione, ale maskara zaschła w ciągu zaledwie tygodnia. Dlatego nie polecam i nie kupię już żadnego tuszu tej marki. Pisałam o nim tutaj.

Rimmel, błyszczyk do ust - mam go już bardzo długo i był całkiem fajny. Ładny kolor, idealny na co dzień, konsystencja nie była aż tak klejąca, jak w większości błyszczyków. Wyrzucam ze względu na datę ważności.

Maybelline Color Tatoo - dość długo wypełniałam nim brwi, niestety po roku zeschnął i nie nadaje się już do użytku. Generalnie byłam zadowolona z tego, jak wygląda na brwiach oraz z trwałości.


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Bardzo lubię tą serię liści manuka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie takie małe denko. Dziękuje za ostrzeżenie nie kupię tego tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda pieniędzy, lepsze i tańsze tusze ma np. Eveline :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię True Match oraz AcneDerm, u mnie również radzi sobie z niedoskonałościami ;) Muszę wypróbować ten płyn 2fazowy z Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ten zapach rare pearls czuję cały dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz pełnowymiarową buteleczkę? Bo ta perfumetka jest mniej trwała.

      Usuń
  5. Sporo udało Ci się zużyć ;) Płyn dwufazowy Awokado z Bielendy miałam i byłam zadowolona, co do tuszy z Avonu strasznie szybko zasychają, ale żeby w tydzień ? :o To już przesada :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu zdecydować się na ten podkład L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Bielendę awokado, podkład True Match i cień Color Tattoo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Serię LM z Ziaji lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak po części, najlepiej sprawdza mi się ten tonik i żel peelingujący :)

      Usuń
  9. Ładnie:) Nie wiem jak ty, ale ja lubię jak coś wykończę, bo wtedy wiem, że wywaliłam kasy w błoto:) I tak jak napisałaś oznacza to również zakupy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) dlatego zawsze, jak coś mi się nie sprawdza/ie mogę używać to mam 'wielki ból', że straciłam pieniądze ;/

      Usuń
  10. Też mam maskę Ziaja i jestem zadowolona. No i ten zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tonik Ziaji, u mnie się fajnie spisuje. Miałam też mgiełkę Radical :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze się u mnie sprawdzają dwa produkty z serii liście manuka, pasta oczyszczająca i ten własnie tonik :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty