Rozświetlacze WIBO | DIAMOND ILLUMINATOR vs ROYAL SHIMMER

Na rynku pojawia się coraz więcej rozświetlaczy. Pewnie wszystkie kojarzymy słynną Mary Lou Manizer. Jednak zanim zdecydujemy się na kosmetyk za kilkadziesiąt złotych, może warto wypróbować coś tańszego? Zapraszam na porównanie dwóch rozświetlaczy od WIBO.



Na obu rozświetlaczach znajdziemy ten sam opis producenta:

"Rozświetlacz prasowany. Nadaje wyjątkowy połysk i blask, Zapewnia świetlisty makijaż, usuwa oznaki zmęczenia."

DIAMOND ILLUMIANTOR


+ nazwałabym go złoto-szampańskim,
+ na twarzy daje efekt ładnej tafli,
+ utrzymuje się na swoim miejscu przez cały dzień,
+ nie ma nachalnych drobinek brokatu,
+ nie osypuje się,
+ jest tani,
+ produkt polski,

ROYAL SHIMMER


+ zdecydowanie złoty odcień,
+ tani,
+ produkt polski,

- nieznośnie się osypuje i kruszy podczas nabierania,
- ma mnóstwo widocznych drobin brokatu,
- osypuje się na całej twarzy, po kilku godzinach brokat jest dosłownie wszędzie,
- daje efekt tafli, ale tylko przez chwilę, potem całe policzki są w brokacie.

Zwycięzcą zdecydowanie zostaje DIAMOND ILLUMINATOR!




Oba rozświetlacze kosztują do ok. 12zł.

Znacie je? Jakie jest Wasze zdanie?

ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. No to ja wybieram ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo popularne są te produkty, kiedyś je na pewno kupię i przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle dobrego słyszałam o rozświetlaczach z Wibo, że nie pozostaje mi nic innego jak wypróbować Diamond Illuminator :) Miłego dnia :)
    zagubionawpokoju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Fajna jakość za niską cenę :) wzajemnie ;)

      Usuń
  4. Mam Royal Shimmer i jest porażką :/ Brokat :/ Muszę w końcu kupić Diamond :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaż złotą bazę ma piękną, tyle te drobiny no ;/

      Usuń
  5. Diamond Illuminator mógłby całkiem fajnie się u mnie sprawdzić :) Cudownego dnia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko rozświetlacz z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wersję standardową i bardzo lubię, daje piękny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) royal shimmer kupiłam na promocji za jakieś 5zł więc wielkiej straty nie ma, ale już 12zł nie warto dawać

      Usuń
  8. Nie mam żadnego z nich ale jeśli się skuszę to chyba na Diamond Illuminator :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Diamond Illuminator to zdecydowanie najlepsza alternatywa z tych tanszych dla rozświetlacza z efektem podobnym do mary Lou jednak mam obydwa i Mary Lou daje efekt jednak bardziej mokrej tafli, ma też inna strukturę. Z obydwu jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego z nich nie miałam. Swego czasu stosowałam ten z Lovely ale spadł mi na podłogę i musiałam kupić inny, zdecydowałam się na rozświetlacz z MUR.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam diamond illuminator - uważam, że jest świetny, choć rzadko po niego sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam Diamond Illuminator i jestem z niego na tyle zadowolona, że nie widzę w swoim przypadku wydawać pieniędzy na coś droższego :) Na Royal Shimmer miałam kiedyś chrapkę, ale jak przeczytałam o jego osypywaniu się to cieszy mnie fakt, że po prostu zrezygnowałam z jego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten drugi,bardziej osypujacy sie jak i mary lou czy soft and gentle z MAC :) wibo przegrywa, choc np kupilam go mojej mamie i lubi soie nakladac odrobine na powieki :) obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że intensywnie je użytkujesz. Nie mam ani jednego, bo moje serce skradł rozświetlacz z My Secret.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam Diamond illuminator, kupiłam go ja tylko się pokazał bo od razu wpadł mi w oko, a ten drugi mnie nie kusił bo już w sklepie widziałam, że ma brokatowe drobinki. Obecnie mój ulubieniec to rozświetlacz z My Secret, polecam. Teraz w Naturze jest -40% więc można go kupić naprawdę w fajnej cenie☺

    OdpowiedzUsuń
  16. nie posiadam ani jednego bo jestem wierna Mary Lou ale jak kiedyś patrzyłam na nie w Rossmannie to w tym Royal Shimmer widziałam tylko i wyłącznie brokat :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam Diamond Illuminator :) moge go porównać nawet do Mary Lou! Uzywam go praktycznie codziennie :) a o tym Royal słyszałam, ze właśnie ma te nieznośne brokatowe drobinki :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam diamond illuminator i bardzo go lubie.jest naprawde fajny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )