Trwały makijaż kosmetykami drogeryjnymi

Są takie dni, kiedy wychodzę z mieszkania przed 8 rano, a wracam 12-13 godzin później. Wtedy to chciałabym, aby mój makijaż był trwalszy niż zwykle. Uważam, że nie trzeba wydawać "milionów monet", żeby zdobyć kosmetyk dobrej jakości, który utrzyma się na naszej skórze, dłużej niż 4-5 godzin. Dzisiaj właśnie chcę Wam pokazać kilka takich moich "pewniaków". 


BAZA POD MAKIJAŻ

INGRID MAKE UP BASE to baza pod makijaż, która wygładza, matuje i przedłuża trwałość makijażu. Przede wszystkim zmniejsza widoczność porów i drobnych zmarszczek mimicznych. Nakładam ją głównie na strefę T, bo właśnie w tym obszarze mam problem z nadmiernym błyszczeniem się skóry. Nałożony na nią podkład wygląda niemal nieskazitelnie i utrzymuje się cały dzień, bez błyszczenia!


PODKŁAD / KOREKTORY / PUDER

Tani, dobrze kryjący, a przy tym naturalnie wyglądający na twarzy - tak w skrócie mogę opisać podkład CATRICE ALL MATT plus. Na mojej twarzy najładniej wygląda, kiedy nałożę go za pomocą płaskiego pędzla, np. ZOEVA 104 / BUFFER albo HAKURO 50S. Pędzle te idealnie współpracują z podkładem. Dokładna recenzja dostępna tutaj. 

Najlepszy i najbardziej trwały kamuflaż na niedoskonałości, jaki posiadam to CATRICE CAMOUFLAGE CREAM. Szczerze polecam go każdej z Was, jeśli macie problem z trądzikiem lub chcecie zakryć naczynka. 

Z kolei moim faworytem, jeśli chodzi o zakrywanie cieni pod oczami, jest korektor L'OREAL TRUE MATCH. Jest napigmentowany, trwały i bardzo dobrze kryje moje ogromne sińce pod oczami. Nieco więcej o nim tutaj. 

Całość utrwalam pudrem ryżowym ECOCERArecenzja.



RÓŻ / ROZŚWIETLACZ

W chłodniejsze miesiące jakoś nie przepadam za bronzerem. Za to róż i rozświetlacz zagościły w mojej kosmetyczce na dobre. Uważam, że lekko rozświetlona skóra ze zdrowym rumieńcem wygląda zdrowo i promiennie. Za najlepsze drogeryjne róże uznaję DEFINING BLUSH od CATRICE. Kolor 080 Sunrose Avenue jest idealnym wyborem na co dzień. Tani i dobry rozświetlacz bez drobin brokatu - Wibo DIAMOND ILLUMINATOR. Zapewnia świetlisty makijaż, utrzymuje się niemal cały dzień. 




PUDER DO BRWI / BAZA POD CIENIE / BAZOWY CIEŃ / TUSZ DO RZĘS

Puder do brwi od GOLDEN ROSE to mistrzostwo świata i mój strzał w dziesiątkę! Tak trwałego produktu do uzupełniania brwi nie miałam. Przez cały dzień brwi wyglądają tak, jak zaraz po nałożeniu pudru. W ciągu dnia nic się nie rozmazuje, nie przemieszcza, nie kruszy. 

Jeśli zaś szukacie taniej bazy pod cienie o dobrej jakości, która nie zaschnie w opakowaniu po miesiącu, to polecam INGRID SHADOW BASE

Na co dzień na powieki nakładam (choć nie zawsze) bazowy, neutralny cień, który ujednolica powiekę. Tutaj polecam Wam cień MY SECRET MATT EYE SHADOW w kolorze nr 505. Cień jest świetnie napigmentowany i kosztuje jakieś 5zł. 

Moim ulubionym tuszem do rzęs, już od kilku lat, jest EVELINE VOLUMIX FIBERLAST. Maskara, która pięknie wydłuża i rozdziela rzęsy. Spokojnie wytrzymuje niemal cały dzień bez osypywania. Jej cena nie przekracza 15zł.




KONTURÓWKI / BALSAMY / BŁYSZCZYKI DO UST

Jeśli chodzi o makijaż ust, to raczej nie staram się, by był on szczególnie trwały, ponieważ w każdej chwili mogę dokonać poprawek. Najbardziej lubię konturówki do ust, np. essence, Golden Rose czy KOBO. W ciągu dnia często sięgam po balsamy/błyszczyki CATRICE. Tutaj polecam Wam szczególnie balsam do ust w kredce PURE SHINE Colour - recenzja  w kolorze 030 Don't Think Just Pink oraz Beautifying LIP SMOOTHER w kolorze 040 Coffee To Go.



ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Czytałam o tym podkładzie Catrice dużo pochwał :)
    Chętnie go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten rozświetlacz z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne podejście do makijażu ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten podkład z Catrice jak i kamuflaż. Puder z Ecocery zamówiłam wczoraj, więc niedługo będzie testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj przyglądałam się tej bazie z Ingrid podczas zakupów internetowych i żałuję, że nie dodałam jej do koszyka:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię rozświetlacz wibo, jeśli chodzi o twarz. Mamy inne wymagania. Nigdy się nie błyszczą. Mam problem z bruzdami nosowymi i przesuszeniem. Dwa zupełnie inne światy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wszystko zależy od wymagań i naszej skóry :)

      Usuń
  7. Tez mam problem ze strefa T muszę koniecznie wypróbować ta bazę

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się skusić na ten podkład catrice bo już za dużo dobrego o nim słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten pędzel Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten sam róż z catrice i pędzel Hakuro, są niezastąpieni !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio oglądałam tę bazę pod makijaż w sklepie i chyba przy kolejnej wizycie się na nią skuszę :) a jeśli chodzi o puder z Ecocera, jak wypada w porówaniu z np. bambusowym z Paese? :)
    zagubionawpokoju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie porównam, bo nie używałam żadnego pudru Paese.

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty