CATRICE - EVEN SKIN TONE 005 EVEN IVORY | Recenzja, swatche, zdjęcia podkładu na twarzy

Wreszcie nadszedł odpowiedni dzień na recenzję podkładu, o który pytałyście mnie bardzo często. Mowa o EVEN SKIN TONE od CATRICE  w kolorze 005 EVEN IVORY. Bez zbędnych wstępów przejdę do rzeczy. Zapraszam! ;-)


OPIS PRODUCENTA

Trwały i pielęgnacyjny podkład pomaga znacząco i widocznie wyrównać koloryt skóry. Natychmiast zakrywa przebarwienia, niedoskonałości i zaczerwienienia, pozostawia matowe wykończenie. Po 8 tygodniach stosowania widocznie rozjaśnia przebarwienia - udowodnione klinicznie (test z udziałem 28 kobiet stosujących podkład przez 12 tygodni). Dla pięknej i zdrowo wyglądającej skóry. Posiada SPF.


MOJA OPINIA

Podkład znajduje się w porządnym szklanym opakowaniu z pompką, która działa bez zarzutu. Konsystencja jest dość gęsta, nie spływa z dłoni. Zapach - przyjemny, trochę przypomina mi krem. Kolor 005 jest najjaśniejszym w gamie. Absolutnie nie wpada w różowe tony, jest żółty, a co najważniejsze - nie ciemnieje w ciągu dnia. Jest średnio wydajny (czasem potrzebuję nawet 2 pompek, aby pokryć całą twarz cienką warstwą).

EVEN SKIN TONE nazwałabym podkładem nawilżającym ze średnim kryciem. Ładnie wyrównuje koloryt cery, zakrywa zaczerwienienia, przebarwienia oraz drobne niedoskonałości. W moim przypadku nie radzi sobie z większymi, bardziej widocznymi niedoskonałościami. Tutaj potrzebny jest kryjący korektor. Podkład jest dość specyficzny. Najładniej wygląda nałożony gąbeczką beauty blender, należy go wklepywać w skórę. Przy rozcieraniu pędzlem / palcami kompletnie traci na kryciu i znika z mojej twarzy. Wykończenie nie jest matowe, a raczej dość mokre, świetliste. Podkład nie zastyga od razu, nieprzypudrowany może przemieszczać się po skórze, szczególnie tłustej, mieszanej czy ogólnie problemowej. Dlatego, moim zdaniem, wymaga przypudrowania, chociażby delikatnego. O dziwo, utrzymuje się dość ładnie tak do 9h. Oczywiście, przy mojej problemowej cerze wyświeca się w strefie T, ale koloryt nadal jest ujednolicony, a całość wygląda naprawdę OK. 





Cena podkładu to ok. 30zł / 30ml. Dostępny np. w drogeriach Natura czy Hebe. Warto czekać na rabaty.

PODSUMOWUJĄC

Jeśli na mojej "niedoskonałej" cerze podkład sprawdza się dobrze, to osobom bez większych problemów tym bardziej powinien przypaść do gustu. Podkład ładnie wtapia się w skórę - pod warunkiem, że umiejętnie go wklepiemy - jest niewyczuwalny w ciągu dnia, kolor 005 w sam raz dla bladolicych, nie ma różowych tonów, no i nie ciemnieje w ciągu dnia. Wybór należy do Was.


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Szczerze mówiąc efekt naprawdę dobry :) Catrice ma świetne korektory, wiec myślę, że podkład sprawdziłby się u mnie równie dobrze :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie prezentuje się na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam podkladuu wlasnie dla bladziochow, bo moje klientki często przychodza bardzo jasne i mam problem z dobraniem dla nich podkladu :)
    Zapraszamdo mnie :) Vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada na to, że powinnam go wypróbować 😜

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam produktu, na skórze wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład ładnie się prezentuje, muszę sprawdzić tester w drogerii :) Nigdy jeszcze nie miałam podkładu z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować zarówno ten, jak i All matt plus ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wygląda, można przyznać ze naturalnie :) Czaje się cały czas na niego, ale nie wiem czy nie skusze się na cos bardziej kryjącego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kryjących polecam All matt plus też z catrice. Tyle że najjaśniejszy odcień nie jest już tak jasny, jak ten tutaj, jeśli Ci na takim zależy ;)

      Usuń
  8. Ładnie wygląda na buźce ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że nie mam różowych tonów, bo takie niestety u mnie się nie sprawdzają. Ładnie wygląda na buzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście nie ma, a to rzadkie wśród jasnych podkładów ;)

      Usuń
  10. Czyli całkiem fajny, spotkałam się też z pochlebnymi opiniami podkładzie matującym tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też robiłam jego recenzję i muszę przyznać, że bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie Catrice więc pewnie spróbuje :) ładnie wygląda na twarzy, tak naturalnie :) ale teraz zainwestuje w promocje w Rossie :)
    Obs:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam go, ale chwilowo pozostaję wierna minerałom. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam podkładu tej firmy, wszystkie były dla mnie za ciemne. Dobrze, że w końcu wprowadzili jasny odcień.
    Tak czytam i nie widzę, abyś miała "nieidealną" cerę, gdzie?
    Pozdrawiam Silloe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cały czas walczę z trądzikiem... Teraz moja skóra ma lepszy okres, ale kosztuje mnie to naprawdę dużo uwagi i starań. Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Szkoda że nie ma zdjęcia jak wygląda po kilkunastu godzinach na twarzy.. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielki plus za to że nadaje się dla bladziochów i nie ma różowych tonów :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )