HAUL | Make Me Bio, Bania Agafii, Skin 79 i inne

Drobne zakupy nie są złe! Na dniach pojawią się recenzje zużytych produktów, a dziś to co przyjemniejsze, czyli nowości. W najbliższym czasie spodziewajcie się dużej ilości recenzji. Mam nadzieję, że nic nie popsuje mi tych planów. Zapraszam! ;-)


W drogerii Jasmin skusiłam się na zachwalany delikatny puder myjący Make Me Bio (27zł). W prezencie dostałam naturalne mydło z oliwy z oliwek. Bardzo miły gest. Opakowania są naprawdę nietuzinkowe i przykuwają oko.



Do koszyka wpadł mi także olejek łopianowy z czerwoną papryką, który ma pobudzić wzrost włosów (5zł). W okresie wiosennym i jesiennym moje włosy zawsze przechodzą kryzys. Może ten olejek je trochę podratuje. Co polecacie na wypadanie i porost włosów?



Z myślą o włosach kupiłam też balsam pielęgnacyjny do włosów farbowanych Bania Agafii (7zł). Jestem bardzo ciekawa jak i czy w ogóle wpłynie na moje włosy. Liczę, że takie gwarancje jak zapewnienie blasku, elastyczności i nawilżenia okażą się prawdą. Miałyście z nim styczność?



W prezencie od mojego mężczyzny dostałam krem BB Skin 79 (100zł). Bardzo chciałam go wypróbować, a pierwsze wrażenia są pozytywne. Mogliście go już widzieć na instagramowym profilu. Kolor jest nietypowy, ale dość dobrze dopasowuje się do mojej karnacji. Szczegóły wkrótce. 


Jedwab w płynie Green Pharmacy (8zł) również ciekawił mnie od dawna. Spotkałam się z wieloma pozytywnymi opiniami na jego temat. Mam nadzieję, że będę z niego zadowolona. Ma przyjemny, delikatny zapach.


Zużyłam już peeling cupuacu od ziaji. Przy okazji napiszę, że spisał się świetnie, a recenzja pojawi się najprawdopodobniej jutro. Tym razem znów pokusiłam się na dobrze znany peeling Marion (4zł) o zapachu palonej kawy. Uwielbiam te maluszki!


Co nowego u Was? ;-)

ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Jestem ciekawa jak Ci się sprawdzi puder myjący oraz krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam w takim razie na recenzje kremu BB :) Chcę sobie jeden sprawić na okres letni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten krem bb, a parę dni temu mi się skończył... Mam dużo innych, a mimo to mi go brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puder myjący bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten delikatny puder myjący i najczęściej stosowałam go jako maseczkę, bardzo fajnie się w tej roli sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten olejek na porost, ale nie potrafię się zmobilizować do regularnego stosowania, jednak nakładanie oleju na skalp to nie moja bajka :/ Serum do włosów miałam i spisywało się naprawdę nieźle. No i jak zwykle musiało mi wpaść coś w oko- ten peeling kawowy... kocham zapach kawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling ma cudny zapach, też uwielbiam ;) Ja pierwszy raz próbuję oleju na skalp.

      Usuń
  7. Ten puder zdecydowanie zachęca do kupna :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że działanie będzie zadowalające ;)

      Usuń
  8. Czekam na recenzję tego kremu BB- jestem ciekawa jak ci się sprawdzi po dłuższym czasie stosowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie jest oki, recenzji na pewno sobie nie odmówię :)

      Usuń
  9. Mi po tym olejku z GP jeszcze bardziej wypadały włosy:/ A na porost polecam maść końską-naprawdę działa, u mnie lepiej niż Jantar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, wystraszyłaś mnie teraz troszkę ;( Mam nadzieję, że tak źle nie będzie... Jantar w sumie dobrze się u mnie sprawdzał, ale nie lubię tego zapachu i dlatego szukam czegoś innego. Zaintrygowałaś mnie tą maścią końską!

      Usuń
  10. Fajne zakupy, zazdraszczam, szczególnie kremu BB, na który od jakiegoś czasu się czaję. :) Czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja znalazłam fajny przepis jak zrobić swój puder myjący.Można dodać glinkę ulubioną jakiś olejek np i gotowe.Ciekawi mnie ten jedwab na końcówki,ale póki co wcieram oleje np.lniany,rzepakowy itp.Jeny twój mężczyzna jest bardzo hojny,pozazdrościć.Jakby mój dowiedział się,że kupiłam kosmetyk za 100 zł,to bym go jadła przez następny miesiąc ha ha ha. Nie miałam pojęcia,ze te kremy BB są tak cholernie drogie!? Czekam na recenzję,czy ten krem jest świetny i wart ceny oraz jedwabiu na końcówki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Puder myjący najbardziej mnie zainteresował. Jestem ciekawa jak się u Ciebie spisze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości! Mnie najbardziej zainteresowała marka Make Me Bio :) musze sie w końcu na cos skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty