PALMER'S COCOA BUTTER | Nawilżający balsam do ciała

Nie należę do osób, które są systematyczne w stosowaniu balsamów do ciała. Nie mam żadnych problemów z suchą skórą, więc tym bardziej ich używanie nie było dla mnie priorytetem. Jak się okazuje, wystarczyło trafić na odpowiedni egzemplarz, aby przymus stał się przyjemnością.


Balsam na bazie masła kakaowego wzbogaconego witaminą E, pozostawia skórę niezwykle gładką i miękką. Gęsta formuła zapewnia głębokie nawilżenie, natłuszczenie i odżywienie skóry, które utrzymuje się przez wiele godzin. Balsam zapobiega podrażnieniom i zaczerwienieniom, tonuje przebarwienia, pomaga rozjaśnić i zmiękczyć blizny i znamiona. Jest odpowiedni dla osób z suchą skórą, a także borykających się z problemami skórnymi np. egzemą. To również idealny balsam nawilżający po opalaniu, może być stosowany w okresie ciąży i laktacji.



+ balsam świetnie nawilża skórę - staje się gładka i jędrna,
+ długo utrzymuje się na skórze - zarówno sam balsam, jak i zapach,
+ ma bardzo przyjemny zapach czekolady, moim zdaniem nienachalny,
+ skóra jest wyraźnie odżywiona, po prostu wygląda dużo lepiej, jest to widoczne po około 2 tyg. codziennego używania,
+ zwarta, gęsta konsystencja - mała ilość wystarcza na 'pokrycie' dużej powierzchni ciała,
+ można go nakładać na jeszcze wilgotną skórę, wchłania się bardzo dobrze i nie marze po skórze,
+ 400ml balsamu kosztuje ok. 25zł, uważam że to korzystna cena,
+ wygodne opakowanie z pompką,
+ wydajny,

+/- nie zauważyłam żadnego wpływu na rozjaśnienie rozstępów, ale nie kupiłam go z takim zamiarem, więc mi to nie przeszkadza, jeśli jednak tego oczekujecie możecie się rozczarować.


Podsumowując, jeśli szukacie wydajnego balsamu, który nawilży Waszą skórę na długo i lubicie zapach czekolady - szczerze Wam go polecam. ;-)

ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Wygląda naprawdę bardzo kusząco. Tyle plusów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, jeśli Twoja skóra potrzebuje porządnego i długotrwałego nawilżenia ;)

      Usuń
  2. Nie miałam nigdy produktów tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o kosmetykach z tej firmy same pozytywne opinie :-) Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, dlatego w końcu się na coś skusiłam ;)

      Usuń
  4. ja używam olejku do swędzącej skóry dla kobiet w cięży - zobaczymy czy będę miała rozstępy po ciąży/

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna czaję się na ten balsam, może w wakacje się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy na wakacje nie będzie zbyt ciężki, ale spróbuj ;)

      Usuń
  6. Zapach czekolady do mnie mocno przemawia, muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie- jak już znajdziesz fajny produkt, to trudniej zapomnieć o jego stosowaniu:) A jak jeszcze ładnie pachnie, to bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna ich produkty mnie kuszą, ale jeszcze nie miałam okazji się z nimi bliżej poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie pierwszy raz spróbowałam za sprawą próbek, jakie dostałam ;)

      Usuń
  9. Brzmi pysznie, właśnie przeglądałam te produkty, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapach czekolady, a moja skóra zawsze potrzebuje dobrego nawilżenia, chyba produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten balsam, mimo że zapach tak średnio mi się podobał, ale działanie ma świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kosmetyki Palmersa, są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam jest moim pierwszym kosmetykiem tej firmy, ale już mam ochotę na więcej ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty