Fitomed | Płyn oczarowy z kwiatem pomarańczy | Cera tłusta i mieszana

Ostatnio miałam okazję testować dużo nowych, ciekawych kosmetyków naturalnych. Jednym z nich jest płyn oczarowy do twarzy z kwiatem pomarańczy. Płyn przeznaczony jest głównie dla cery tłustej i mieszanej. Zapraszam na recenzję. ;-)


OPIS PRODUCENTA I SKŁAD


MOJA OPINIA

Płyn mieści się w poręcznej buteleczce (200 ml) z atomizerem, który działa bez zarzutu. Przyjemnie rozpyla delikatną mgiełkę. Zapach płynu jest ziołowy z nutą pomarańczy. Używam go od ponad miesiąca niemal codziennie, a w butelce zostało jeszcze jakieś 2/3 płynu.

Jak działa i czy w ogóle działa?

  • Używam go na dwa sposoby - rozpylam bezpośrednio na twarz lub spryskuję nim wacik i dopiero wtedy przemywam twarz. Oba sposoby dobrze się sprawdzają, z czego pierwszy jest zdecydowanie szybszy. 
  • Producent zaleca stosowanie płynu na dzień, jednak ja wolałam używać go wieczorem.
  • Co zauważyłam? Przede wszystkim płyn jest bardzo łagodny, w żaden sposób nie podrażnia mojej wrażliwej cery. Dobrze oczyszcza, przyjemnie odświeża skórę, usuwa nadmiar sebum. Lubię używać go wieczorem, ponieważ uspokaja moją skórę (szczególnie po całym dniu w makijażu), niweluje ewentualne zaczerwienienia i podrażnienia, faktycznie łagodnie ściąga rozszerzone pory. Skóra jest czysta, wyraźnie odświeżona i napięta, ale w ten dobry sposób (nie ściągnięta!).
  • Rano rozpylam płyn na skończonym już makijażu (czasem też w ciągu dnia, jeśli mam go pod ręką). Sprawia, że make up nie wygląda sztucznie / pudrowo, nie waży się. Lubię zdrowe, naturalne wykończenie i dzięki temu płynowi właśnie takie uzyskuję. 
Cena i dostępność: 13 zł w sklepie internetowym Fitoteka - KLIK.


Płyn oczarowy z kwiatem pomarańczy polecam osobom z tłustą, problemową cerą. Naprawdę bardzo fajnie oczyszcza, odświeża i uspokaja skórę. Używam go z przyjemnością i zabieram na wszelkie wyjazdy. W cieplejsze dni, kiedy moja skóra wydziela więcej sebum niż zwykle, jest niezastąpiony!


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Używałam go latem i rzeczywiście fajnie wtedy odświeżał skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam wgl produktów tej marki. Ja używam w taki sam sposób tonik z Evreé

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już kilka opinii o tym, że płyn oczarowy dobrze sprawdza się u osób z tłustą cerą. Chyba pora się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mojej skóry, ale działanie ma fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego płynu. To coś podobnego jak tonik? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś idealnie dla mojej cery i w dodatku niedrogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. czyli coś dla mnie ;) moja cera by się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam cerę suchą, więc u mnie raczej się nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam suchą skórę ale teraz ma gorsze dni i jest również zanieczyszczona także pewnie i mi by podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty tej marki, zwłaszcza tradycyjny krem nawilżający. Tego kosmetyku jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z opisu wynika, że mógłby mi się sprawdzić :) Dopisuję do mojej wishlisty. Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )