ZIAJA PRO | KREM-MASKA DO SKÓRY WOKÓŁ OCZU

Aktualnie używam regularnie trzech kosmetyków ziaja, więc pomyślałam, że stworzę krótką serię postów na temat tych produktów. Dzisiaj zrecenzuję krem - maskę do skóry wokół oczu. To właśnie o nią pytałyście mnie najczęściej na instagramie. Zapraszam ;-)



WSKAZANIA: skóra bardzo sucha, odwodniona, zwiotczała, jako kuracja równoważąca kondycję skóry po zabiegach estetycznych.

OPIS DZIAŁANIA: Odczuwalnie nawilża. Zapobiega wiotczeniu skóry. Wyraźnie wygładza zmarszczki.

SUBSTANCJE AKTYWNE: ceramidy 1, 3, 6, fitosfingozyna, NNKT, kwas hialuronowy, witaminy C i E.

STOSOWANIE: Preparat nanieść na skórę powiek i pod oczami. Rozprowadź ruchami głaskania. Nie wprowadzać do worka spojówkowego.


MOJA OPINIA

Krem ma bardzo kremową, bogatą konsystencję. Wystarczy niewielka ilość, aby nawilżyć obszar wokół oczu. Jest bezzapachowy. Opakowanie na zatrzask jest idealnym, higienicznym rozwiązaniem. Kremu używam codziennie rano i wieczorem. Jakie efekty zauważyłam? Przede wszystkim świetne nawilżenie, nawodnienie mojej skóry pod oczami, która była trochę przesuszona i wyglądała na zmęczoną. W dolinie łez jakiś czas temu pojawiły się bardzo drobniutkie krostki. Dzięki tej masce zniknęły niemal całkowicie, a skóra stała się przyjemnie gładka. Widoczne jest także delikatne napięcie i rozjaśnienie skóry. Po ciężkim tygodniu lubię nałożyć grubszą warstwę kremu i pozostawić jak maseczkę. Resztki wcieram w skórę, która wygląda niczym nowo narodzona. Pod makijażem sprawdza się równie dobrze. Żaden korektor się nie roluje, a te za którymi nie przepadam widocznie mniej wchodzą w drobne zmarszczki. Właśnie, jeśli chodzi o zmarszczki - nie zniknęły, ale są płytsze, trochę wygładzone, nie pojawiają się żadne nowe.


PODSUMOWUJĄC:

+ wydajny,
+ polski produkt,
+ duża pojemność,
+ bogata konsystencja,
+ świetnie nawilża,
+ idealny dla przesuszonej, zmęczonej skóry pod oczami,
+ nie podrażnia,
+ nie uczula,
+ bezzapachowy,
+ nadaje się pod makijaż,
+ delikatnie wygładza i rozjaśnia obszar wokół oczu;

Minusów nie zauważyłam.

Krem - maskę kupicie w sklepach ziaja. Cena to ok. 28zł.

Jeśli wciąż zastanawiacie się nad jego kupnem - nie zwlekajcie!


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Hmm to coś dla mnie! Maxineczka chyba go chwaliła, ale nie jestem do końca pewna, czy to ten krem :) Muszę sobie go zapisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ten krem. Kupiłam go głównie po jej poleceniu. ;)

      Usuń
  2. Mam ten krem maskę, naczytałam się jaka dobra, a jak dla mnie, to... zwykły krem:) Jest ok, miło się stosuje, ale efektu "wow" brak. Cóż, co skóra, to inne potrzeby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, wszystko zależy od potrzeb skóry :) Mi bardzo pomógł, dlatego go pochwaliłam ;)

      Usuń
  3. Znam ten krem-maskę, ale niekoniecznie się polubiliśmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie wypróbować tą maskę, dużo dobrych opinii czytałam na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go na liście życzeń, ale najpierw muszę zużyć inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wyląduje w bublach - zafundował mi zerowe nawilżenia, podkreślenie zmarszczek pod oczami, a do tego jęczmień - podziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie wypróbować, bo ostatnimi czasy mocno przykładam się do pielęgnacji okolic oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie miałam nic z Ziajki. Muszę wypróbować jakiś ich kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedługo skończy się mój krem pod oczy i zastanawiałam się nad jakimś Ziajkowym produktem :) Chyba już wiem na jaki się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupuję kosmetyki Ziai przez internet, bo jest zawsze kilka zł taniej :) https://e-ziaja.com/pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądam je tam zawsze,ale mam sklep ziaji obok domu więc jakoś prościej mi tam kupić ;))

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )