ZIAJA | Krem nawilżający matujący 25+

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję kremu przeznaczonego do cery tłustej od znanej marki ZIAJA. Wiele z Was go zachwalało i polecało. Jak sprawdził się u mnie? Komu go polecam? Zapraszam do czytania. ;-)


INFORMACJE PRODUCENTA

Lekki, aktywny krem matujący skórę, który zmniejsza widoczność niedoskonałości skóry. 

Działanie:
  • pochłania nadmiar sebum,
  • eliminuje błyszczenie skóry, zapewniając efekt matowej cery,
  • redukuje wydzielanie gruczołów łojowych,
  • zmniejsza widoczność zaskórników oraz porów,
  • nawilża naskórek oraz głębsze partie skóry,
  • regeneruje strukturę lipidową naskórka,
  • chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV,
  • zapobiega fotostarzeniu skóry.

Udowodniona skuteczność:*
  • redukcja sebum o 29%,
  • redukcja ilości poryfin o 60%,**
  • wzrost nawilżenia skóry o 39%,
* wyniki 28-dniowej kuracji potwierdzone badaniami in vivo

** substancje wytwarzane przez bakterie propionibacterium acnes odpowiedzialne za powstawanie zmian trądzikowych

Preparat testowany dermatologicznie i alergologiczny. 


MOJA OPINIA

Krem znajduje się w lekkim, ale dobrze wykonanym plastikowym słoiczku. Pod zakrętką jest jeszcze zabezpieczony folią. Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny. Konsystencja - lekka, szybko się wchłania. Dobrze współpracował ze wszystkimi moimi podkładami (L'oreal True Match, Catrice All Matt Plus, Catrice Even Skin Tone, Under 20 krem BB, Skin 79 różowy krem BB). Jeśli chodzi o zmniejszanie widoczności zaskórników i porów to tutaj żadnej rewolucji nie było. Pory może faktycznie były zwężone, ale krem nie przyczyniał się jakoś szczególnie do redukcji zaskórników. Jednak prawdą jest, że nic nowego się nie pojawiało. Najbardziej spodobał mi się efekt zmatowionej, uspokojonej cery. Krem naprawdę sprawił, że moja strefa T przestała się tak mocno świecić. Nawilżanie oceniam na 3+. Było zdecydowanie za słabe w momentach, kiedy miałam sporo suchych skórek.


PODSUMOWANIE

+ pochłania nadmiar sebum,
+ eliminuje błyszczenie się skóry (spodoba się osobom z problemową strefą T),
+ zapewnia efekt matowej skóry,
+ świetnie sprawdza się pod makijaż (nic się nie roluje, nie waży),
+ lekki, szybko się wchłania,
+ NIE ZAPYCHA,
+ nie podrażnił skóry,
+ uspokaja cerę,
+ delikatny, przyjemny zapach,
+ bardzo wydajny,
+ polska marka,
+ tani (ok. 10zł / 50ml),

+/- średnie nawilżenie,

- mało higieniczne opakowanie;


Tak jak producent, krem polecam osobom z tłustą / mieszaną skórą. Przez te kilka miesięcy bardzo go polubiłam, głównie za to że tak świetnie matowił, a tym samym makijaż utrzymywał się dłużej. Gdyby nawilżenie było troszkę lepsze mógłby to być idealny krem na dzień. No ale nie można mieć przecież wszystkiego! :-P


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Do mojej suchej skóry raczej by się nie nadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam, jeśli masz problem z tłustą cerą. ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że komuś też się dobrze sprawdza ;)

      Usuń
  4. Oj ja nie przepadam za ich kremami do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było podobnie, ten jako pierwszy się sprawdził.

      Usuń
  5. Kiedyś już go prawie kupiłam, ale jakoś się powstrzymałam, a później minęła moja miłość do kosmetyków Ziaja i nie wypróbowałam go do tej pory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio trafiam na fajne produkty ziaja, sprawdzają mi się ;) Kiedyś było zupełnie odwrotnie ;)

      Usuń
  6. Mogłabym wypróbować, skoro matowi skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowi, i to bardzo dobrze moim zdaniem ;)

      Usuń
  7. Miałam go już dawno temu i nie był zły, ale do niego nie wrócę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja chętnie jeszcze go sobie kupię, ale narazie ciekawią mnie też inne kremy ;)

      Usuń
  8. Od dawna mam na niego ochotę, ale wiecznie wpada coś innego do przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tego kremu. Rozejrzę się za nim, skoro dobrze matowi cerę, bo moja twarz lubi się świecić w najmniej pożądanych momentach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś zużyłam kilka pudełeczek, całkiem przyzwoity krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, pewnie jeszcze do niego wrócę ;)

      Usuń
  11. mam ten krem ale nie radzi sobie z suchymi skórkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, u mnie też nie. Efekt matowienia jest zdecydowanie wyraźniejszy niż nawilżenia.

      Usuń
  12. Szkoda, że nie radzi sobie z suchymi skórkami :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mogę nigdzie dorwać tego kremu matująco- nawilżającego :(

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam go ;) ale Ziaja mnie nie jara ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele osób go chwali, ale mnie niestety zapychał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U siebie też się tego bardzo obawiałam.

      Usuń
  16. Jeden z lepszych kremów matujących jakich używałam. Moja cera nie jest tłusta, mam problem jedynie ze strefą T, więc ten krem sprawdza się znakomicie do tego, aby czoło i nos się nie świeciły

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )