Delikatny puder myjący | Make Me BIO

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję dość nietypowego produktu, jakim jest puder myjący o świetnym naturalnym składzie. Jeśli Wasza cera jest wrażliwa, naczynkowa lub sucha powinnyście bliżej przyjrzeć się temu cudakowi. Zapraszam! ;-)



OPIS PRODUCENTA

100% naturalny i łagodny puder myjący do twarzy dla skóry wrażliwej. Delikatnie oczyszcza skórę twarzy, pozostawiając ją czystą i świeżą. Produkt zawiera białą glinkę, która jest glinką bardzo miękką, łagodną i nie odtłuszczającą nadmiernie skóry, dlatego jest głównie polecana do pielęgnacji cery delikatnej, wrażliwej, naczynkowej i suchej. Szczególnie polecana jest też do cery szarej i zmęczonej. Kaolin łagodnie oczyszcza i odżywia skórę, a jednocześnie działa odświeżająco. Ściąga pory, rewitalizuje i odżywia nawet najbardziej zmęczoną skórę. Nie zawiera parabenów, siarczanów, sztucznych zapachów i konserwantów. 

SPOSÓB UŻYCIA

Wymieszać niewielką ilość proszku z wodą w dłoni lub oddzielnym pojemniku. Delikatnie masując umyć twarz następnie spłukać zimną wodą. Można używać również jako maseczkę do twarzy. Puder wymieszać z wodą i dodać kilka kropel ulubionego olejku (olej z oliwek, olejek jojoba czy olej migdałowy). Nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy, pozostawić na 10 minut, spłukać letnią wodą. Przechowywać w suchym miejscu.

SKŁAD: Kaolin (biała glinka), Avena Sativa Flour (owies), Lavandula Angustifolia Flower Oil (olejek lawendowy), Rosa Damascena Flower Extract (ekstrakt z róży) z ekologicznych upraw.




MOJA OPINIA

Puder, jak widać na zdjęciu, ma postać glinki. Zapach jest okropny - przypomina mi farbę olejną albo jakiś smar. Całe szczęście nie jest on wyczuwalny przy samym myciu, a jedynie w słoiczku. Opakowanie za to bardzo przypadło mi do gustu. Szklany słoiczek wygląda ciekawie, choć w użyciu może sprawiać problemy.

Jako maseczki użyłam go tylko raz (z dodatkiem wody i olejku różanego) - skóra wyglądała na oczyszczoną, uspokojoną, nawilżoną. Myślę, że taki sam efekt można uzyskać z użyciem zwykłej białej glinki i olejku (co wyjdzie raczej taniej).

Puder kupiłam kiedy wiosną moja cera była bardzo podrażniona i przesuszona. Najprzyjemniej używa mi się go rano. Idealnie zmywa resztki produktów, które nałożyłyśmy wieczorem. Skóra jest widocznie oczyszczona, a przy tym zachowuje idealny poziom nawilżenia, puder nie odtłuszcza jej nadmiernie, jest bardzo delikatny. Cera jest gładka, pory wyraźnie zmniejszone, a dodatkowo zyskałam zdrowszy koloryt skóry.

Jednak puder myjący nie jest bez wad. Jego używanie jest nieco uciążliwe. Rano nie mamy zbyt wiele czasu na przesiadywanie w łazience, a już na pewno nie na mieszanie pudru z wodą w osobnej miseczce. Dlatego zawsze wysypywałam odrobinę pudru (nie potrzeba go wiele, jest wydajny) na dłoń. Ta aplikacja również nie jest bez wad, ponieważ tworzą się grudki. Pod tym względem produkt nie przypadł mi do gustu, ale na szczęście działanie to rekompensuje. 


Puder myjący kupiłam w drogerii Jasmin w cenie promocyjnej za ok. 25zł/60ml.

Polecacie inne kosmetyki Make Me BIO?


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Rzeczywiście takie mieszanie pudru z wodą może być uciążliwe:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała ten puder, ale zapach farby chyba mnie nie przekonuje. Chociaż skoro działanie to rekompensuje to może jednak warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście przy samym myciu nie jest wyczuwalny, jedynie w słoiczku.

      Usuń
  3. Miałam ten puder kiedyś i bardzo lubiłam :) krem pod oczy uwielbiam z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna mam na niego ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę znam jedynie z internetu, ale kusi mnie ona niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, bo jeszcze nic mi w łapki nie wpadło z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z taką formą produktu do oczyszczania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czego to ludzie nie wymyślą... spróbowałabym z samej ciekawości;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesuje mnie od kiedy pierwszy raz o nim usłyszałam, muszę wypróbowac :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Odkąd usłyszałam o tym pudrze to bardzo chcę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie należy do najlepszych produktów jeśli chodzi o aplikację ale bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

  12. jak usłyszałam o tym produkcie,zaczęłam robić swój puder myjący.Za 7 zł mam pudru na kilka miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )