Hit! Peeling do twarzy Nacomi - korund, olej jojoba, pokrzywa, skrzyp polny

O tym peelingu wspominałam Wam w ostatnim poście. Kupiłam go z polecenia kilku blogerek, a teraz sama chcę go polecić. Jeśli szukacie dobrego peelingu o naturalnym składzie, koniecznie zapoznajcie się z recenzją. Zapraszam! ;-)


Opis producenta: Przeciwtrądzikowy peeling do twarzy z naturalnymi ekstraktami roślinnymi o właściwościach zabiegu mikrodermabrazji z salonu kosmetycznego. Żel po spotkaniu z wodą zmienia się w krem. Dzięki temu, cenne olejki pozostają na skórze, nie pozostawiając tłustej warstwy! Skóra po peelingu jest wyraźnie wygładzona. Peeling reguluje wydzielanie sebum przez skórę i zapobiega powstawaniu wyprysków. 


Sposób użycia: Nałóż żel na skórę twarzy i masuj okrężnymi ruchami. Po 5 minutach zmyj produkt z twarzy.

Skład: Olej z pestek winogron, Korund, Olej ze słodkich migdałów, Olej rycynowy, Gliceryna, Olej jojoba, Witamina E, Woda, Skrzyp polny, Pokrzywa, CI 47005, CI 42090, CI 73015.


Moja opinia: Peeling ma gęstą, dość zbitą konsystencję. Nie potrzeba go dużo na całą twarz. Ma przyjemny zapach, wyczuwam tu olej jojoba i skrzyp polny. W połączeniu z wodą peeling zyskuje kremową konsystencję, bardzo miło masuje się nim twarz. Na blogu mogliście już spotkać się z moją opinią co do korundu - KLIK. Ten niepozorny proszek świetnie oczyszcza skórę. W efekcie staje się ona gładziutka i miękka w dotyku. Ten peeling jest wyjątkowy ze względu na "olejkową powłoczkę", jaką pozostawia na skórze po zmyciu. Nie jest to nic sztucznego ani nieprzyjemnego. Ma się uczucie jak po szeregu zabiegów kosmetycznych z użyciem olejków. Uwielbiam to! 
Trudno mi powiedzieć, czy peeling Nacomi zapobiega powstawaniu wyprysków. W tym celu używam innych kosmetyków, ale fakt faktem nie zanotowałam żadnego pogorszenia stanu cery.


Podsumowując:

+ bardzo dobrze oczyszcza skórę,
+ wygładza,
+ skóra jest przyjemnie miękka, wypielęgnowana,
+ nie zapycha, nie podrażnia, nie pogorszył stanu cery,
+ olejki pozostawiają skórę nawilżoną,
+ nie pozostawia sztucznej tłustej warstwy,
+ wydajny,
+ naturalny skład,
+ higieniczne, poręczne opakowanie,
+ za sprawą olejków peeling spływa ku dołowi, dzięki czemu zużyjemy go do cna (co widać na drugim zdjęciu),
+ polska marka,
+ niedrogi w stosunku do jakości - ok. 20zł / 75ml (np. w hebe).

Minusów nie zauważyłam.

Moja wersja (przeciwtrądzikowa) przeznaczona jest do cery tłustej, mieszanej i trądzikowej. Dostępne są jeszcze peelingi: wygładzający, nawilżający i przeciwzmarszczkowy. Dla każdego coś dobrego! ;-)

Znacie te peelingi?

ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.


Komentarze

  1. Nie miałam go, ogólnie nic nie miałam z tej firmy :) produkt wydaje się być godny uwagi, jak będę w hebe to zwrócę na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze go znam! Miałam i bardzo lubiłam, kupiłam ponownie, a później się okazało, ze się pomyliłam i kupiłam wersję wygładzającą :( Jednak okazała się równie dobra jak ta przeciwtrądzikowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pewnie wypróbuję jakąś inną wersję ;)

      Usuń
  3. Wprawdzie mam cerę skłonną do niedoskonałości, ale często sięgam po kosmetyki do cery suchej. Niemniej jednak tak czy siak znalazłabym coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór jest naprawdę szeroki, jak na peelingi ;)

      Usuń
  4. Z pewnością kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie używam peelingu z perfecta a w zapasie mam z Lirene. Działanie korundu jako samo w sobie produktu uwielbiam i bardzo dobrze radził sobie u mnie z trądzikiem i bliznami. Tego peelingu jeszcze nie miałam okazji używać ale może się skuszę przy kolejnej wizycie w Polsce.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Często sięgam po takie peelingi w formie żelu.
    Nawet jeden mam właśnie na swojej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie go poznam, jest w sam raz dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest na mojej wishliście od dawna, muszę się w końcu skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam z nim do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten peeling, świetny wybór dla każdego kto chce dobrze oczyścić skórę. Teraz czeka na mnie peeling rozświetlający jestem go bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Od siebie do twarzy poleciłabym cupcake mask z Lusha - w Polsce niestety niedostępna, ale warto się postarać!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bym chętnie skusiła się na wersję wygładzającą :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam, jedynie na blogach sobie ogladm :) ale musze go koniecznie wyprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej marki jeszcze nic nie miałam, więc tym chętniej bym po niego sięgnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest moim pierwszym produktem od Nacomi, ale mam ochotę na więcej ;)

      Usuń
  15. Nie znam, ale z chęcią poznam, jak tylko wrócę do Polski po wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wooow mega mnie nim zaciekawiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na razie mam sporo peelingów do twarzy ale jak je zużyję to pewnie się skuszę na ten od Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze tego peelingu, ale kusi mnie naturalnym składem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest świetny, też mnie tym skusił ;)

      Usuń
  19. Nie znam, nie mam Hebe u siebie i dlatego może nic jeszcze nie miałam z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam żółciutki, miło wspominam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty