Letni makijaż kosmetykami drogeryjnymi | O tym, co polecam

Nie jestem makijażowym znawcą, ale od czasu do czasu lubię Wam coś polecić albo zrobić post poglądowy, na co warto zwrócić uwagę będąc w drogerii. Dzisiaj pokażę kilka kosmetyków kolorowych, które możecie wykorzystać do letniego makijażu. Wszystkie produkty znajdziecie w znanych drogeriach. Zapraszam! ;-)


PODKŁAD

Latem najczęściej sięgam po ulubiony podkład mojej mamy - MAYBELLINE AFFINITONE MINERAL w kolorze 10 IVORY (najjaśniejszy w gamie). Używam go tylko latem, ponieważ najjaśniejszy kolor wcale nie jest taki jasny, na pewno nie dla bladzioszków. Jednak, kiedy moja skóra jest muśnięta słońcem, wygląda idealnie. Ma żółte tony, jest lekki, średnie krycie. Ładnie wtapia się w skórę, nie podkreśla porów, wygląda bardzo naturalnie, nigdzie mi się nie zbiera. Na lato polecam Wam jeszcze krem BB od Skin 79 --> recenzja.

PUDER

W ciepłe dni chyba nikt nie ma ochoty nakładać na twarz ciężkich matujących pudrów. Fakt, moja cera jest tłusta/mieszana, ale będąc większość dnia na słońcu i tak nie uniknę błyszczenia. Dlatego używam KOBO PROFESSIONAL MINERAL MAKE-UP PEARLS w kolorze 1 BRIGHT PEARL. Kuleczki dają delikatne rozświetlenie,nie ma w nich żadnych drobin brokatu. Dodatkowo pięknie pudrowo pachną. Pisałyście mi, że Wasze nie pachną. Swoje kupowałam już dawno temu, zaraz jak weszły w ofertę KOBO, myślę że od tamtego czasu ich formuła została zmieniona, ale nadal czytam, że je zachwalacie.



RÓŻ / BRONZER / ROZŚWIETLACZ

Czas na coś, co nieco ożywi nam twarz. Z przyjemnością używam wszelkich róży, szczególnie polecam Wam te od CATRICE - są niedrogie, trwałe, mają dobrą pigmentację. Tutaj akurat pokazuję DEFINING BLUSH w kolorze 080 Sunrose Avenue. Więcej o nim poczytacie tutaj. W lecie chętniej sięgamy po kremowe formuły, dlatego tutaj polecam róż w kremie RIMMEL STAY BLUSHED! w kolorze 002 TOUCH OF BERRY - jest to bardzo uniwersalny, typowy różowy kolor. Z łatwością można kontrolować ilość, jaką chcecie nałożyć tak, aby nie narobić sobie plam. Dodatkowo przyjemnie pachnie i jest wydajny.

Od jakiegoś czasu przepadam za trio od Wibo (recenzja). To bardzo fajna paletka, z której najbardziej upodobałam sobie róż i rozświetlacz. Róż opalizuje na złoto, a więc fankom matowego wykończenia raczej się nie spodoba. Myślę jednak, że lato jest idealnym momentem, aby zaszaleć z takim właśnie różem. Rozświetlacz daje bardzo ładną taflę - zero drobin brokatu. Po zużyciu widać, że bardzo go lubię. Bronzer też jest bardzo fajny, jednak ja po prostu rzadko używam jakichkolwiek. Polecam Wam też puder brązujący KOBO PROFESSIONAL w kolorze 308 SAHARA SAND  - KLIK.

Z tego typu paletek posiadam jeszcze Lovely Sculpting Powder. Dokładniej możecie pooglądać ją tutaj. Nie polecam jej aż tak jak paletki Wibo, aczkolwiek uważam, że mogłaby być dobra dla dziewczyn, które chcą się delikatnie umalować, dopiero zaczynają eksperymentować z makijażem. Tymi produktami krzywdy raczej sobie nie zrobią. 



TUSZ DO RZĘS

Od siebie na pewno polecam L'OREAL So Couture Volume Million Lashes (fioletowy) - bez promocji jest dość drogi, ale ładnie pachnie, jest niesamowicie trwały (ciężko go zmyć wieczorem), głęboka czerń, mega wydłuża i rozdziela rzęsy. Z tańszych polecam mój ulubiony EVELINE VOLUMIX FIBERLAST (srebrny). Jak na tusz za kilkanaście złotych jest trwały, pięknie rozdziela i wydłuża rzęsy. Aktualnie mam jego złotego brata - nie jest zły, ale miłości też nie ma. Wszystkie maskary, o których piszę mają silikonowe szczoteczki.

KOREKTORY

Całkiem niedawno odkopałam w koszyczku korektor ASTOR SKIN MATCH w kolorze 002 Sand. Kupiłam go w zeszłe wakacje w Rossmannie w cenie na do widzenia za ok. 5zł. Tak sobie leżał w zapomnieniu aż do teraz. Kolor 002 Sand to świetny odcień, który bardzo dobrze zakrywa moje sińce pod oczami. Korektor jest kremowy, nie wchodzi w zmarszczki/załamania, nie roluje się. Czy któraś z Was używa go w nowej wersji?
Polecam jeszcze L'OREAL TRUE MATCH oraz RIMMEL MATCH PERFECTION (oba są jasne, nie rolują się, nie wchodzą w zmarszczki), a na niedoskonałości niezastąpiony CATRICE CAMOUFLAGE CREAM. Na blogu wspominałam o nim wielokrotnie.

BRWI

W zimie wypełniałam brwi pudrem od Golden Rose. Aktualnie mam już niewiele ubytków i najczęściej sięgam jedynie po żel. Bardzo lubię CATRICE EYEBROW FILLER, którego zdradziłam ostatnio z 'make me brow' od essence. Jeśli chodzi o trwałość to jest niemal taka sama. Jednak żel od essence ma mniejszą, a co za tym idzie bardziej precyzyjną szczoteczkę i jest też tańszy. 


USTA

Już kiedyś wspominałam, że jestem fankom produktów do ust CATRICE. Na zdjęciu widzicie Beautifying LIP SMOOTHER  w kolorze 040 Coffee To Go. Ten odcień jest bardzo uniwersalny, myślę że będzie pasował wielu dziewczynom. Nadaje ustom naturalnego koloru, dodatkowo nawilża. Idealny na lato! Polecam jeszcze najnowszy błyszczyk z olejkami, o którym pisałam tutaj oraz balsamy w kredcerecenzja.


Mam nadzieję, że taka forma polecanych przeze mnie kosmetyków, przypadnie Wam do gustu. 
;-)


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Ten podkład z Maybeline bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Polsce macie teraz niesamowite upały, więc w grę wchodzi jedynie lekki makijaż :) W Anglii lato w tym roku zdecydowanie o nas zapomniało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego kosmetyku z tego zestawu, ale w makijażu towarzyszy mi zazwyczaj podobna ilość :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kuleczki rozświetlające z KOBO :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trio z Wibo kocham. Szczególnie bronzer - dla każdego coś dobrego :) Za to róże z Catrice jakoś ze mną nie współgrają :)
    Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Od niedawna posiadam paletkę do konturowania Wibo, ale na razie ciężko mi ją ocenić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje początki był raczej trudne i prawie ją skreśliłam.

      Usuń
  7. Nie znam żadnego kosmetyku. Kulki z Kobo mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam to trio Wibo :) a ten róż Rimmel w ogóle się u mnie nie sprawdził, od razu znikał :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, u mnie ładnie daje radę póki co...

      Usuń
  9. Dużo kosmetyków używasz :) Piszę tak, bo ja nie używam nic na twarz oprócz kremiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie po pokazanej ilości może się tak wydawać, ale najczęściej ograniczam się do podkładu i tuszu. ;)

      Usuń
  10. Używałam kiedyś tego podkładu ale strasznie tłuścił moją skórę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nic nie miałam z Twojej letniej kolekcji, ale od dawna czatuję na to trio z Wibo, wygląda super;) To z Lovely też całkiem fajne;)
    obserwuję i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trio z Wibo jak najbardziej polecam, sięgam po nie najczęściej. ;)

      Usuń
  12. Aż wstyd, ale żadnego z tych kosmetyków nie mam w swojej kosmetyczce...tzn mam, ale z innych firm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden wstyd ;)) Na rynku tyle tego jest, że trudno wszystko mieć ;)

      Usuń
  13. nie znam w sumie za wiele kosmetyków stąd, a musze się rpzyjrzeć ;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie uzywałam żadnego z tych kosmetyków, w ogole co do makijażu to nie używam tych produktów drogeryjncyh :D
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kosmetyki, mam paletkę ale bez różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. To tio od wibo mnie bardzo kusi <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ochotę na tą paletkę do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O paletce Wibo myślę od dawna ale na razie mam spore zapasy. Dużo fajnych produktów których nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze wypróbowac oba tria do konturowania twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Trio z Wibo również posiadam, jednak u mnie najlepiej sprawdza się bronzer ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty