Letnie propozycje pomadek i błyszczyków | Avon, Catrice, Celia, Kobo, L'oreal i Wibo

Dzisiaj przychodzę z luźnym postem, w którym pokażę Wam kilka propozycji pomadek i błyszczyków na lato. Nie znajdziecie tu szminki, która dzielnie przetrwa na ustach przez cały dzień. Proponuję głównie pomadki nawilżające, które delikatnie podkreślą usta. Starałam się wybrać w miarę uniwersalne kolory. Zapraszam! ;-)



Wibo LIP SENSATION, nr 4 to błyszczyk z kwasem hialuronowym, który według obietnic producenta, wypełnia usta i nada im mega objętość. Nie nabierzcie się na to, bo nic takiego nie ma miejsca. Za to ładnie i naturalnie wygląda na ustach, powiedziałabym że nawet trochę je nawilża. Na pewno nie wysusza, co przytrafiało mi się z innymi błyszczykami. Kolor nr 4 jest jasny, naturalny i moim zdaniem będzie pasował większości dziewczyn. Jeśli szukacie czegoś 'do torebki', aby podkreślić usta na szybko - polecam. (Ok. 10zł.)

KOBO MATTE LIQUID LIPSTICK, nr 401 cranberry meringue to według producenta "trwała, matowa pomadka z odżywczym masłem morelowym i kompleksem polimerów utrzymujących ją na ustach." Jedno jest pewne - ta pomadka na pewno NIE jest trwała i matowa. Aby utrwalić matowy efekt należy odbić nadmiar pomadki chusteczką. Według mnie to nie przynosi zamierzonego efektu. Dlaczego ją lubię? Kolor bardzo przypadł mi do gustu, ładnie wygląda na moich ustach. Zapach jest bardzo ładny - morelowy, letni. Wykończenie raczej aksamitne. Nie utrzymuje się zbyt długo, ale i tak od czasu do czasu chętnie sięgam po ten kolor. (Do 15zł.)


CATRICE Pure Shine Colour, 030 Don't Think Just Pink to bardzo przyjemny balsam w kredce. Delikatny róż będzie ładnie wyglądał u większości dziewczyn. Ma przyjemny zapach, pigmentacja jak na taki produkt jest bardzo dobra. Bardzo ładnie wygląda na wypielęgnowanych ustach, podkreśla ich kolor. Usta zyskują taki zdrowy koloryt. Więcej o nim tutaj. (Ok. 15zł.)

CATRICE Beautifying LIP SMOOTHER, 040 Coffee To Go to świetny błyszczyk na lato. Jego kolor to taki przygaszony róż, który również fajnie dopasowuje się do koloru ust. Usta są ładnie podkreślone i nawilżone. W przypadku tego błyszczyku mniej znaczy więcej. Jeśli nałożymy go zbyt dużo, nieestetycznie wylewa się poza kontur ust. Poza tym nie widzę innych minusów. Ma przyjemny aplikator w postaci miękkiej gąbeczki. Kolor jest bardzo podobny do 'matowej' pomadki KOBO - ta odrobinę wpada w brąz. Warto się skusić! ;-) (Ok. 15zł.)



Celia de LUXE, nr 308 to pomadka nawilżająca z olejem arganowym w nudziakowym kolorze z dodatkiem różu. Spodoba się fankom delikatnych, naturalnych kolorów. Pachnie bardzo przyjemnie i jest naprawdę trwała, jak na tego typu pomadkę (do 5h). Kosztuje ok. 10zł.

AVON LUXE w kolorze 'satin' to moja ulubiona nawilżająca pomadka na letnie wyjścia. Ma przepiękny różowy odcień, nieco przygaszony, przyjemnie pachnie, nawilża, utrzymuje się na ustach kilka godzin, ma bardzo kremową konsystencję. Jeśli chcecie wypróbować pomadkę od Avon, warto przyjrzeć się serii LUXE. Cena różni się w poszczególnych katalogach, ja kupiłam za ok. 20zł.

L'OREAL COLOUR RICHE, 108 GILDED PINK to pomadka o naturalnym odcieniu - róż pomieszany z brązem; powiedziałabym że to taki nudziak. Na ustach wygląda naturalnie, jednak polecam ją na letnie wyjścia, ponieważ ma w sobie mikroskopijne drobinki złota, które odbijają światło. Nie są to absolutnie nachalne drobiny brokatu, ale i tak tego typu efekt lepiej prezentuje się w wieczornym makijażu. Ma całkiem niezłą trwałość (do 5h). Kupiłam ją 2 lata temu na stronie kosmetykizameryki.pl za jakieś 12zł.



Jakie pomadki / błyszczyki polecacie na letnie dni? ;-)


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Istny raj, kocham takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trzy pomadki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Golden Rose Velvet Matte 02 w tej chwili, noszę prawie codziennie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam teraz NYX Soft Matte Lipstick w kolorze Milan i uwielbiam jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ani jednej. Ogólnie odcienie w moim stylu. Ja mogę polecić błyszczyki Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolor, takie stonowane i idealnie pasowałyby d pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się odcień szminki z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki mi się podobają chociaż ja nie używam takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, uniwersalne i klasyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie odcienie bardzo mi się podobają :) Szczególnie te z catrice - na błyszczyk chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na lato preferuje róże, takie mocniejsze rzucające się w oczy ;) aczkolwiek zdarza się, że używam czegoś delikatniekszego bardziej stonowanego np do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor pomadki L'oreal

    OdpowiedzUsuń
  13. pomadki to cos, co lubię najbardziej :) fajne propozycje kolorów, choc ja latem lubie odcienie bardziej brzoskwiniowe - cos jak pomadka Celia i kredka Catrice :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty