Mój krem Nr 12 do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej | FITOMED

Lipiec ogłaszam miesiącem recenzji. Właśnie zorientowałam się, jakie mam zaległości w tym temacie. Dziś pod lupę biorę krem Nr 12 ze świeżego naparu ziołowego. Przeznaczony do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej, czyli dokładnie takiej jak moja. Zapraszam! ;-)


Najważniejsze składniki: napar z bratka, lukrecji, nagietka, olej z czarnuszki siewnej, olejek z drzewa herbacianego.

Działanie kremu nr 12 opiera się na obecnym w kremie świeżym naparze (80%) z ziół tradycyjnie stosowanych w polskiej fitoterapii cery trądzikowej. Odpowiednio dobrane zioła zawierają saponiny, rutynę, flawonoidy o działaniu zmiękczającym i oczyszczającym. Olejek z drzewka herbacianego działa antyseptycznie. Dodatek oleju z czarnuszki siewnej stabilizuje barierę lipidową naskórka. Krem wykazuje właściwości matujące. Naturalny ziołowy zapach. Nie zawiera barwników, parabenów, substancji zapachowych.

Sposób użycia: na umytą cerę nałożyć odpowiednią ilość kremu.

Skład: Aqua, Viola Tricolor Extract, Glycyrrhiza Glabra root extract, Calendula Officinalis flower extract, Cetearyl alcohol, Cetyl palmitate, Vitis Vinifera Seed Oil, Nigella Sativa Seed Oil, Cocoa butter, Arachidyl alcohol, Behenyl alcohol, Cetearyl glucoside, Cera alba, Arachidyl glucoside, Hydroxyethyl acrylate, Phenoxyetanol, Sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, Ethylhexylglycerin, Melaleuca Alterniforia (Tea Tree) Leaf Oil.


Moja opinia: Krem ma przyjemny ziołowy zapach. Uspokaja nie tylko stany zapalne, ale też w pewien sposób pozwala mi się odprężyć. Kolor szarawy/beżowy. Dopuszcza się istnienie różnic w zapachu i barwie poszczególnych partii kremu, gdyż nie zawiera sztucznych barwników, a wahania koloru i zapachu spowodowane są zastosowaniem naturalnych składników pochodzących z kolejnych serii dostaw. Różnice te nie mają wpływu na jakość pielęgnacyjną kremu (informacja ze strony producenta). Krem ma lekką konsystencję, bardzo szybko się wchłania. Uspokaja, wycisza cerę, delikatnie ją matowi. Dlatego spodoba się osobom z tłustą cerą. Co jeszcze zauważyłam: zwęża pory, ujednolica koloryt skóry, goi wszelkie nieprzyjemne niespodzianki i zapobiega powstawaniu nowym. Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość, aby pokryć całą twarz.
Krótko mówiąc jest to bardzo dobry krem dla osób borykających się z trądzikiem. Dodatkowo wspieramy polskiego producenta.

Cena: 25zł/50ml.

Dostępność: sklep internetowy fitoteka. Możecie też szukać w sklepach zielarskich.



Znacie ten lub inne kremy Fitomed?


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Nigdy nie miałam okazji używać tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy dobrze wspominam tradycyjny krem nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam, ten był moim pierwszym, ale wszystko przede mną ;)

      Usuń
  3. Ojj ten krem kusi mnie od pewnego czasu. Podobnie jak jeszcze kilka innych kosmetyków Fitomed :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają sporo ciekawych kosmetyków, to fakt ;)

      Usuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym kremikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak z trwałością?:) Ile mamy czasu na jego zużycie po otwarciu?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty