Nowości | Bingospa, Bania Agafii, Kolastyna, Bell HypoAllergenic i inne

Dawno nie było zbiorczego wpisu z nowościami. Jeśli jesteście ze mną na Instagramie to wiecie, co w trawie piszczy. Wydawało mi się, że nie kupowałam dużo, ale jak już zebrałam wszystko razem... Faktycznie, wydawało mi się. Zapraszam! ;-)




Jedyną makijażową nowością jest ILLUMINATING ROUGE 01 od Bell HYPOAllergenic - przepiękny róż rozświetlający. Dostępne są 3 wersje kolorystyczne (przynajmniej tyle było testerów w drogerii). Moja to mieszanka dwóch rozświetlaczy - chłodnego i pięknego złota, różu i brzoskwini. W efekcie otrzymujemy efekt pięknego glow, bez brokatu. Kolory można mieszać, można używać osobno. Narazie jestem w fazie testów. Używam zarówno jako różu, jak i rozświetlacza.


Dokupiłam kolejne opakowanie żelu micelarnego z ogórkiem, miętą i kwasem PHA od ziaji. Tutaj znajdziecie tutaj. Skusiłam się też na krem nawilżający z tej samej serii, przeznaczony do każdego rodzaju cery. Zobaczymy, czy sprawdzi się tak fajnie, jak żel.



W drogerii Jasmin wypatrzyłam nowości Bingospa. Skusiłam się na mocny peeling błotny do twarzy z kwasem glikolowym i mlekowym oraz kwasami owocowymi. Użyłam go już kilka razy i póki co jestem zadowolona. Na większe efekty (jeśli mają nastąpić) trzeba jeszcze poczekać.


Jakiś czas temu pokazywałam Wam maskę do włosów Bania Agafii, która bardzo dobrze mi się sprawdziła. Tym razem próbuję gorącej maski antycellulitowej do ciała z miodem, gorczycą, czerwonym jałowcem, cytryńcem chińskim i słonecznikiem. Użyłam jej 2 razy - nie daje uczucia rozgrzania, ale bardzo fajnie wygładza skórę, mam wrażenie że po zmyciu skóra jest dobrze oczyszczona.



Szampon i odżywka L'OREAL ELSEVE FIBRALOGY to duet, który ma za zadanie dodać włosom gęstości. Oba produkty mnie nie zachwyciły. Włosy wyglądają zwyczajnie, nie ma tu żadnego WOW, a poza tym bardzo szybko się przetłuszczają.
Szampon arganowy Bingospa kupiłam w Textil Market za 5 zł. Jak narazie jestem z niego zadowolona - włosy są leciutkie, loki ładnie skręcone.


Maseczkę do włosów aloes + jałowiec NATURVITA Sensitive polecało już mnóstwo dziewczyn. Po kilku użyciach czuję, że też dołączę do ich grona. W duecie z szamponem arganowym moje włosy wyglądają naprawdę bardzo ładnie. Na pewno z czasem napiszę o niej więcej.


Balsam do ciała z samoopalaczem Dove Derma Spa to 'must have' każdego lata dla mnie i mojej mamy. Wcześniej opakowanie wyglądało inaczej. Nie jestem w stanie powiedzieć, czy skład się zmienił, ale działanie dalej jest świetne. Balsam nadaje delikatnej opalenizny, bez smug i efektu pomarańczki.

Na koniec nowości, które dostałam od marki Kolastyna (bardzo dziękuję!). Jest tu wszystko, co ma sprawić, że zyskamy piękną opaleniznę. Seria LUXURY BRONZE zawiera balsam brązujący do ciała, samoopalacz w kremie do twarzy i ciała oraz samoopalacz w sprayu do twarzy i ciała. Póki co z wszystkich trzech produktów jestem zadowolona, chociaż najbardziej podoba mi się forma sprayu. Całe szczęście nie ma zacieków!


Druga seria to Kolastyna SUN. Tutaj otrzymałam olejek do opalania w sprayu, który jest moim hitem! Chyba jeszcze nigdy słońce nie złapało mnie tak szybko, jak po jego użyciu. Do tego emulsja do opalania SPF 50 - wiadomo, zawsze się przyda. Na koniec dwa produkty po opalaniu - nawilżający olejek do ciała po opalaniu (bardzo przyjemny!) i balsam po opalaniu S.O.S. - ma konsystencję mleczka, w miarę szybko się wchłania. Ten duet bardzo przyjemnie nawilża i koi skórę po opalaniu. Więcej napiszę Wam z czasem.





ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Widzę dużo faknych nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne nowości, ten róż rozświetlający z Bell przykuł moją uwagę :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten peeling z bingospa jest naprawdę mocny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w końcu skuszę się na ten peeling. ;-)

      Usuń
  4. wyczekuję recenzji tej maski z aloesem, bardzo mam na taką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, recenzja już jest na Instagramie ;)

      Usuń
  5. Nazbierała się niezła ilość produktów :) Pięknie prezentuje się róż rozświetlający Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki Kolastyna są świetne!
    A róż jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na opinię o tym kremie z Ziaji:)
    A ten szampon z L'Oreal też miałam- szału nie było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, obciąża mi włosy i pod wieczór już są tłuste ;/

      Usuń
  8. Lubię tę maskę aloesową :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo ciekawych rzeczy. Super!
    Maski Natur Vital też polecam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ogromną ochotę na ten balsam brązujący z Dove jednak na chwilę obecną muszę wykończyć wszystkie produkty tego typu które posiadam ;) Maskę NATURVITA kupiłam już jakiś czas temu i bardzo miło wspominam naszą przygodę - nie wykluczone, że jeszcze kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten balsam, zużyłyśmy już sporo opakowań ;)

      Usuń
  11. Miałam krem Ziaja ogórek i mięta - całkiem przyjemny :) Zainteresował mnie peeling błotny z Bingospa, czekam na pełną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mocny peeling błotny do twarzy z kwasem glikolowym i mlekowym oraz kwasami owocowymi brzmi jak cos dla mnie! napisz o nim coś wiecej jak przetestujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie miałam nic z BingoSpa. Róż z Bell piękny

    OdpowiedzUsuń
  14. mam mi teraz wyslala to cudo od bell :) narazie wydaje sie fajne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty