Bania Agafii | Balsam pielęgnacyjny z serwatką mleczną - włosy farbowane

Dzisiaj przychodzę z krótką recenzją balsamu do włosów farbowanych, który już pokazywałam Wam w poście ze zużyciami. Niedawno zaczęłam swoją małą przygodę z kosmetykami Bania Agafii i muszę przyznać, że jestem nimi pozytywnie zaskoczona. Balsam sprawdził się bardzo dobrze, dlatego stwierdziłam, że zasługuje na odrębny post. Zapraszam! ;-)


KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA

Balsam chroni kolor, intensywnie odżywia i regeneruje włosy farbowane, które wymagają szczególnie troskliwej pielęgnacji. Włosy zachowują długotrwały kolor, blask i elastyczność. Składniki aktywne m.in.: serwatka mleczna nadaje włosom widoczny blask i elastyczność; tarczyca bajkalska nawilża włosy, dzięki zawartości olejków eterycznych i saponiny; płucnica śnieżna działa ochronnie na włosy, zapobiega negatywnym wpływom środowiska zewnętrznego; aralia mandżurska wzmacnia korzenie włosów; szyszki czarnej olchy stymulują wzrost włosów; ekstrakt organiczny różeńca górskiego podtrzymuje kolor włosów.

SPOSÓB UŻYCIA

Nanieść balsam na wilgotne, umyte włosy, rozprowadzić na całej długości włosów, pozostawić na 2-3 minuty, dokładnie spłukać. 


MOJA OPINIA

Balsam ma średnio gęstą konsystencję. Zapach - delikatnie perfumowany, przyjemny, można powiedzieć, że jest taki typowo 'odżywkowy'. Co z działaniem? Przede wszystkim balsam dobrze dociążał i wygładzał moje włosy, różnica była widoczna już po pierwszym użyciu. Po ostatnim farbowaniu moje włosy były widocznie wysuszone na końcach. Balsam świetnie je zregenerował. Włosy przestały się puszyć, loki i fale były ładnie podkreślone. Każdy włos na swoim miejscu. Opakowanie wystarczyło mi na jakieś 5-6 użyć. W tym czasie nie zauważyłam żadnego szczególnego wzrostu włosów ani podtrzymania koloru, ale też tego nie oczekiwałam (to nawet za krótko, by były takie efekty).

100ml / ok. 6zł

PODSUMOWUJĄC:

+ regeneruje przesuszone końce,
+ wygładza i dociąża włosy,
+ nie obciąża,
+ podkreśla skręt fal i loków,
+ nawilża, włosy są elastyczne,
+ włosy nie puszą się,
+ pachnie przyjemnie, delikatnie,
+ wydajny, 

+/- opakowanie,

POLECAM wypróbować! ;-)


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Znam 2 inne rosyjskie balsamy i były całkiem okej - bez szału, ale robiły co mają robić :) Chociaż od tych saszetek wolę kallosy jednak, bo są bardziej opłacalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Kallosy się nie sprawdzają niestety.

      Usuń
  2. Balsamu do włosów z tej firmy jeszcze nie miałam, ale chętnie wypróbuję jeśli tak dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeszcze żadnego nie miałam, ale na pewno nadrobię ;)

      Usuń
  4. Lubię te rosyjskie kosmetyki, tego balsamu jeszcze nie miałam... ale chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) Też polubiłam te kosmetyki, narazie wszystko fajnie mi się sprawdza ;)

      Usuń
  5. muszę w końcu wypróbować jakiś balsam do włosów Bani Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego produktu z Bani Agafii ale kiedyś na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do balsamów na długość włosów nie zostałam jeszcze przekonana, ale chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten balsam! Zamawiam go na http://kosmetykiorientu.pl/balsamy/115-receptury-babuszki-agafii-balsam-do-wlosow-farbowanych-pielegnacyjno-ochrony-100-ml.html i u mnie rewelacyjnie się sprawdza. Biorąc pod uwagę ile go jest i ile kosztuje, śmiało można powiedzieć, że przebija wszystkie drogeryjne odżywki, maski itp. Na moich włosach zdziałał cuda – zdecydowanie są lepiej nawilżone, odżywione, dobrze się układają i wyglądają po prostu na zdrowsze. Nie obciąża włosów, a tego zawsze najbardziej się obawiam przy takich produktach. Jestem naprawdę zadowolona, na szczęście opakowanie mi nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dla mnie , nie farbuje wlosow :) lubie kallosa bananowa maske i biovax do blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam jedną maseczkę do włosów z tej firmy i też byłam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty