To już jest koniec...

...czyli pora na denko! Zapraszam! ;-)


Ziaja, Żel micelarny ogórek, mięta, kwas PHA  - PEŁNA RECENZJA

Świetny żel w przystępnej cenie. Dobrze oczyszcza, odświeża i pozostawia skórę nawilżoną. Przeznaczony do każdego rodzaju cery. Jest delikatny (nie szczypie w oczy) i ma przyjemny, orzeźwiający zapach. Już otworzyłam drugie opakowanie. Polecam wypróbować. Cena to ok. 8-9zł / 200ml.

Sylveco, Hibiskusowy tonik do twarzy - PEŁNA RECENZJA

Wyjątkowy tonik o nietypowej konsystencji. Był bardzo wydajny, ledwie udało mi się zużyć go w ciągu 6 miesięcy (tyle wynosi przydatność po otwarciu). Bardzo delikatny dla skóry, a przy tym dobrze oczyszczał i nawilżał. Chętnie jeszcze po niego sięgnę. Kosztuje ok. 16zł za 150ml.

Ziaja nuno, Krem antybakteryjny

Moje ostatnie odkrycie. Nie sprawdził się, kiedy miałam naście lat, a teraz (o dziwo!) tak. Działa szybciej od Effaclar Duo + LRP i jest duuuużo tańszy. Zalety: nawilża, goi niedoskonałości i nie pojawia się nic nowego, szybko się wchłania, nie pzostawia lepkiej warstwy, bardzo ładnie pachnie, nadaje się też pod makijaż, jest wydajny. Cena: 9-10zł / 60ml.


Catrice, Even Skin Tone (005 Even Ivory) - PEŁNA RECENZJA

Podkład, który dobrze sprawdzi się latem. Jest lekki o średnim kryciu (a nawet słabym). Nie przykryje dużych niedoskonałości. Dobrze radzi sobie  z tymi drobnymi i wyrównuje koloryt skóry. Dosyć ciężko było mi się z nim dogadać. Sprawdzał się w czasie, kiedy moja skóra była w dobrej kondycji. Być może jeszcze kiedyś go kupię, bo nie był zły. Cena to ok. 30zł / 30ml.

Catrice, All Matt plus (010 Light Beige) - PEŁNA RECENZJA

To już moje drugie opakowanie i z pewnością kupię kolejne. Podkład ma dobre krycie, matuje, ale nie sprawia wrażenia 'tapety' ani 'płaskiego matu'. Polecam! Koszt: ok. 30zł / 30ml.

Astor, Skin Match (002 Sand) | Catrice, Camouflage Cream (010 Ivory) - RECENZJE

Korektor Astor był bardzo wydajny, a jego odcień świetnie zakrywał moje cienie pod oczami. Miał przyjemną, kremową konsystencję, nie ważył się, nie wchodził w zmarszczki. Kamuflażu Catrice już nikomu nie trzeba przedstawiać. To kolejne (sfatygowane) skończone opakowanie. Ideał w sytuacjach kryzysowych. Polecam oba! Ta wersja korektora Astor niestety została wycofana. Kamuflaż kosztuje poniżej 15zł / 3g i jest niesamowicie wydajny.


Avon, Perfumy 'little black dress'

Jedne z moich ulubionych perfum. Na moim blogu możecie je często spotkać. Polecam ten zapach. Kosztuje 20-30zł / 30ml.

OEPAROL, pomadka do ust

Jakiś czas temu pojawiła się w ulubieńcach. Dobrze nawilżała, bardzo ładnie pachniała, nie topiła się i była wydajna. Na pewno jeszcze skuszę się na jakąś pomadkę OEPAROL. (ok. 8zł)

Eveline, Odżywka 6w1 Care & Colour

Bardzo fajnie utwardzała paznokcie, przestały się rozdwajać i szybciej rosły. Dodatkowym atutem jest kolor. Na pewno jeszcze ją kupię. Kupiłam ją na promocji za ok. 9zł / 5ml.

MAYBELLINE, EXPRESS MANICURE 

Najlepszy top coat, jaki miałam! Dzięki kuleczkom wewnątrz nie gęstnieje i można go zużyć do ostatniej kropli. Kilka razy pokazywałam go w ulubieńcach. Ładnie nabłyszcza, szybko schnie i przedłuża trwałość lakieru do tygodnia. Cena: ok. 15zł / 10ml.


Batiste, Suchy szampon

Kolejny i na pewno nie ostatni. Wersja 'floral' jest moją ulubioną. Skutecznie odświeża, ale lepiej z nim nie przesadzać. Przydatny w sytuacjach alarmowych. Koszt: 15zł / 200ml.

Loton, Oil therapy - PEŁNA RECENZJA

Olej kokosowy i ze słodkich migdałów przeznaczony do włosów i ciała. Bardzo dobrze sprawdzał się na moich włosach - wygładzał, dociążał. Chętnie wypróbuję też inne wersje. Ok. 15zł / 125ml.

Bania Agafii, Antycellulitowa maska do ciała

Ma bardzo fajne działanie - skóra jest oczyszczona i wygładzona. Niestety pachnie okropnie - bardzo mocno, przypomina środek do czyszczenia toalety.... Napiszę o niej więcej w odrębnym poście. Za 100ml zapłacicie ok 7-8zł.


GORVITA, Maść z żyworódki wzbogacona ekstraktem z aloesu

Dobrze łagodziła podrażnienia po depilacji, głównie na nogach. Nawilżała przesuszone partie skóry. Całkiem fajny produkt, ale jakoś przestał mnie zachwycać. Balsam z Palmer's działa lepiej. Cena: 16zł / 130ml.


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Lubię perfumy z Avonu, zawsze chętnie poznaję ich nowości zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy mają fajne i też lubię kilka pozycji :)

      Usuń
  2. O maści z żyworódki niedawno czytałam i planuję kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ten podkład z catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę, znam tylko szampon batiste:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego :)
    Wstyd się przyznać ale nie przetestowałam ani jednego produktu z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że dużo produktów Ci się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałam kupić korektor Camouflage, ale niestety nie było go akurat w sklepie i skusiłam się na Maybelline o podobnej konsystencji :) A suchy szampon rzeczywiście fajny w kryzysowych sytuacjach, mi np. pomógł w czasie długiej podróży.

    OdpowiedzUsuń
  8. Little Black Dress też jedne z moich naj :) dzisiaj przyszła do mnie paczka z serum z Bielendy - zaczynam kuracje :) i chyba będę musiała też pomysleć o tym toniku z sylveco :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako nastolatka miałam styczność z serią Nuno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś krem z Ziaji tonujący, ale nie sprawdził się u mnie za bardzo. Szampony Batiste bardzo kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten podkład z catrice, to moje odkrycie roku. Nie moge sie nadziwić jak cudownie wygląda na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubiłam ten olejek z Loton, chociaż miałam inną wersję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jutro mam w planach zakupić ten żel z Ziaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tylko tonik Sylveco, u mnie spisywał się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo chciałam przetestować ten podkład z Catrice :) I tonik z Sylveco, również słyszałam o nim wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś bardzo lubiłam ten krem Ziaja Nuno, może jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię produkty z Babuszki, używam szamponu i oleju do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )