Kompleksowa pielęgnacja okolic oczu | Anew Ultimate

Hej! Ostatnio było kilka postów związanych z makijażem, więc dziś będzie coś z pielęgnacji. Przedstawiam Wam krem pod oczy i eliksir Anew Ultimate od Avon. Jeśli ciekawi Was jego recenzja - zapraszam! ;-)


OD PRODUCENTA

Podwójny system do pielęgnacji okolic oczu 45+: krem pod oczy i eliksir.

  • redukuje zmarszczki wokół oczu,
  • ujędrnia i uelastycznia skórę,
  • przywraca jej elastyczność;
Jak działa: Luksusowy kompleks Celluvive z cennymi minerałami i ekstraktem z rośliny Tiliacora, znanej ze swoich odżywczych właściwości, pomaga uruchamiać proces odnowy komórkowej, by skóra odzyskała młodszy wygląd. Minerały wspomagają odbudowę skóry w głębszych warstwach, poprawiając jej jędrność. Luksusowy eliksir z retinolem na noc wzmacnia działanie przeciwzmarszczkowe. Hipoalergiczny. Testowany dermatologicznie, klinicznie i alergologicznie. Testowany okulistycznie. Odpowiedni dla osób noszących soczewki kontaktowe. 


Jak stosować: Krem pod oczy nakładaj rano i wieczorem. Eliksir nakładaj wieczorem na krem pod oczy.


MOJA OPINIA

Słowem wstępu - nie mam 45 lat. Może i nie powinnam używać tego typu kremów, ale od czasu do czasu po prostu lubię. Jak na 23 lata mam bardzo problemową skórę wokół oczu - wieczne siniaki, drobne zmarszczki, częste przesuszenie. Krem wystarczył mi na około 3 miesiące codziennego stosowania. Jego konsystencja jest kremowa, bardzo przyjemna, dosyć szybko się wchłania. Krem nie rolował się pod żadnym korektorem (a używałam ich sporo). Korektory też nie wchodziły w zmarszczki. Skóra po jego użyciu wygląda na rozpromienioną i dobrze nawilżoną (co zresztą czułam). 

Eliksir ma formę sprasowanego olejku z drobinkami. Szczerze mówiąc nie jestem do niego przekonana, ponieważ po rozsmarowaniu ma suchą formułę i nie używałam go na krem pod oczy, a jedynie na powieki. Co zauważyłam? Skóra na powiekach nie była przesuszona (co ostatnio często mi się zdarzało) a baza i cienie nie rolowały się. Dla mnie to bardzo ważne, ponieważ mam bardzo tłuste powieki i ciężko mi je okiełznać.


Nie wypowiem się co do redukcji zmarszczek, bo jako takich ich nie mam. Jednak te drobne pod oczami wyglądają na nieco płytsze, skóra jest wygładzona. Podsumowując, jestem pozytywnie zaskoczona wydajnością i działaniem tego kremu. Miałam już jeden krem Avonu (podwójny system) i również spełniał moje oczekiwania.

Krem bardzo fajnie nawilża, rozświetla skórę, lekko rozjaśnia sińce pod oczami. Ma delikatny zapach, minimalnie wyczuwalny. Poza tym nie podrażniał skóry pod oczami, nie szczypały ani nie piekły mnie oczy podczas jego stosowania. Używało mi się go naprawdę bardzo przyjemnie przez całe wakacje i żałuję, że już sięgnął dna. Z chęcią jeszcze do niego wrócę, albo skuszę się na inną propozycję od Avon.



ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.


Komentarze

  1. Nie miałam okazji go testować. Aktualnie do pielęgnacji skóry wokół oczu używam balsamu Nikel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się jego działanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieki nie stosowałam kosmetyków Avon, ale brzmi interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama go miała i dlatego miałam okazję użyć go kilka razy. Całkiem przyjemny kremik tylko mi trochę za bardzo napinał skórę pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U siebie nic takiego nie zauważyłam, a szkoda, bo lubię taki efekt (nieprzesadzony oczywiście ;))

      Usuń
  5. Też go miałam i nie był najgorszy, ale ta podwójna formuła mnie trochę męczyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi ten eliksir średnio podszedł, ale kremik bardzo fajny ;)

      Usuń
  6. Z tego co piszesz jest całkiem fajny. Ale nie mam dostępu już do kosmetyków z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też straciłam dostęp. Wykończyłam co miałam i pewnie prędko nic nie kupię...

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )