Kosmetyki, które polecam | -49% w Rossmannie

Jak już na pewno większość z Was wie, od 30 września (piątek) rozpoczyna się sławna obniżka -49% na kosmetyki kolorowe w Rossmannie. Jak zwykle promocja będzie podzielona na 3 tury:

  • 30.09. - 05.10. - kosmetyki do ust i paznokci,
  • 06.10. - 11.10. - kosmetyki do makijażu oczu,
  • 12.10. - 17.10. - kosmetyki do makijażu twarzy;



USTA I PAZNOKCIE


  • BALSAMY DO UST
Perfecta 'softlips', miętowy balsam do ust 5w1. Cena: 14,99 zł. Cudownie pachnie i bardzo dobrze nawilża spierzchnięte usta. 


ISANA, pomadka intensywna ochrona. Kosztuje mniej niż 5 zł, ma dobry skład i jest bardzo wydajna. Regeneruje spierzchnięte usta, nawilża je, pozostawia na ustach ochronną warstwę.



  • BŁYSZCZYKI / POMADKI
Wibo LIP SENSATION to bardzo przyjemny błyszczyk. Nadaje ustom delikatny kolor i połysk. Cena: 9,99 zł.

Jeśli chodzi o pomadki to nie używam żadnych z Rossmanna. 
  • LAKIERY I ODŻYWKI DO PAZNOKCI
Lakiery Eveline COLOR edition (BIG BRUSH) są genialne! Kosztują ok. 8 zł za sztukę. W swojej kolekcji mam ich najwięcej. Świetny pigment, łatwa aplikacja, trwałość. 




Lakiery Rimmel London 60 SECONDS SUPER SHINE by Rita Ora oraz ich nowa odsłona, czyli 60s Super Shine. Mają piękne soczyste kolory, przyjemnie i łatwo się nakładają, ładnie kryją i błyszczą na paznokciach. Cena ok. 12 zł.




Polecam odżywkę Eveline 6w1 CARE&COLOUR w kolorze NUDE. Kiedy jej używałam moje paznokcie znacznie szybciej rosły i utwardziły się. Dodatkowo zyskujemy ładny kolor na paznokciach. Cena to ok. 15 zł.


Drugim produktem jest serum z keratyną i miodem na bazie wody termalnej od Wibo. Regeneruje i nawilża skórę wokół paznokci, już dawno nie miałam problemu z odstającymi skórkami. Wcieram ją też w płytkę paznokci i wyglądają znacznie lepiej. Cena: ok. 9 zł.



OCZY


Odżywka do rzęs Eveline Advance Volumiere. Cena: 14,99 zł. Wiele osób ją krytykuje. Osobiście używam jej regularnie i twierdzę, że rosną mi po niej rzęsy i brwi (do brwi też stosuję, ale tylko na noc). Poza tym sprawdza się jako baza pod maskarę. Rzęsy są ładnie rozdzielone i wydłużone.


Maskara Eveline VOLUMIX FIBERLAST (srebrna) - cudowna! Cena: ok. 16 zł. Najlepsza maskara z niższej półki cenowej, jaką kiedykolwiek miałam! Pięknie rozdziela i wydłuża rzęsy. Trwałość również na plus, choć nie tak dobra jak w przypadku L'Oreal.




L'oreal Volume Million Lashes So Couture, czyli klasyk. Pięknie pachnie, fenomenalnie wydłuża rzęsy. Polubiłam ją dopiero jak troszkę podeschła. Kiedy jest świeża i mokra ciężko mi się nią pracuje. Cena: ok. 60 zł.


Warto zerknąć też na paletkę Lovely Nude Make Up Kit. To całkiem przyjemne cienie, szczególnie dla dziewczyn, które chciałyby zacząć się malować. Cena: ok. 18 zł.


Pojedyncze cienie Astor Color Waves. Cena za sztukę to ok. 25 zł. Piękne kolory i świetna pigmentacja. Jeśli lubicie błysk na powiece, zerknijcie na nie.



TWARZ


Podkład i korektor L'Oreal true match. Korektor ładnie kryje, nie wysusza skóry pod oczami, nie wchodzi w zmarszczki. Nr 1 jest naprawdę jasny. Dodatkowo jest bardzo wydajny. Cena: ok. 35 zł. O podkładzie pisałam tutaj.


Bourjois healthy mix to bardzo lekki i przyjemny podkład. Poleca go większość blogerek i vlogerek, ja także. Jeśli nie macie zbyt wiele do ukrycia i lubicie naturalne wykończenie, koniecznie wypróbujcie. Cena: ok. 62 zł.


Rimmel Lasting Finish to podkład o dobrym kryciu i całkiem niezłej gamie kolorystycznej, jak na Rimmel. Inne ich podkłady zawsze są dla mnie za ciemne albo za różowe. Ten wyjątkowo komfortowo się nosił, zakrywał niedoskonałości, nawilżał, nie podkreślał suchych skórek, był wydajny i sprawdził się także latem. Cena: ok. 40 zł. Recenzja dostępna tutaj.


Korektor Rimmel Match Perfection to dla mnie ideał. Ładnie zakrywa cienie, nawilża, rozświetla spojrzenie, nie wchodzi w zmarszczki i załamania. Polecam, polecam, polecam! Cena: ok. 31 zł.


Puder Maybelline Affinitone polecam osobom, które nie mają większych wymagań co do zmatowienia skóry bądź nie lubią perfekcyjnego matu. Jest niemal niewidoczny na skórze, delikatnie ją matuje na kilka godzin, bardzo wydajny i idealny do torebki. Posiada lusterko. Cena: ok. 30 zł.


3 Steps to Perfect Face, czyli sławne trio do konturowania od Wibo. Dla mnie bomba! Cena: ok. 20 zł. Recenzję znajdziecie tutaj.



Rozświetlacz Wibo Diamond Illumiantor. Cena: ok. 10 zł. Na twarzy daje piękną taflę, nie ma drobinek, nie osypuje się, długo utrzymuje się na twarzy. Za 5 zł naprawdę warto go kupić. ;-)


Korektor rozświetlający Lovely Magic Pen. jest lekki, ładnie rozświetla obszar pod oczami, krycie jest raczej delikatne. Nie wysusza i jest tani. Cena: 10 zł.


Bell HYPOAllergenic, róż rozświetlający. Mozaika o kilku kolorach, która może służyć zarówno za róż, jak i rozświetlacz. Nadaje pięknego naturalnego blasku, bez żadnych drobinek. Polecam! Cena: ok. 15 zł.


A co Wy polecacie? ;-)

ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Lasting Finish jest świetny, ja bardzo też lubię puder z tej serii, jest idealny do torebki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudru jeszcze nie miałam. Może się skuszę, bo akurat szukam czegoś w kompakcie. ;)

      Usuń
  2. Tusz z Eveline chcę kupić i właśnie rozważam m.in ten srebrny :) Lakiery rimmel bardzo lubię i zastanawiam się nad 340 właśnie na tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz jest genialny, naprawdę warto. Zawsze szybko znika na tych promocjach!

      Usuń
  3. Serum do paznokci z miodem i paletka do konturowania z Wibo też są na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tym razem zamierzam trochę poszaleć na tej promocji :D już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo. Prawie zawsze odpuszczałam, a teraz zamierzam nadrobić za wszystkie czasy :D

      Usuń
  5. Też sobie chce sprawić paletkę wibo ; )
    http://kobiecomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę polecić rozświetlacz Wibo i paletkę do konturowania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same perełki :D Ja jeszcze listy nie mam, ale szaleć tym razem nie będę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam zamiaru szaleć, mam zapasy ;)

      Usuń
  8. Po powrocie i ja zaopatrzę się w zestaw do konturowania - tyle pochlebnych opinii zebrać w sieci, ze grzechem byłoby takiego nie mieć na własność ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba kupie odżywkę do rzęs z Eveline ;) Dziś idę więc się zaopatrze i mam zamiar kupić za tydzień jakiś bronzer ; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog, świetny post. Jednak najlepszy temat na blogu, który najbardziej przypadł mi do gustu to ten o oleju kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )