Moja opinia | Recenzje zużytych produktów | 7


Znów przyszła pora na podsumowanie zużyć z ostatniego czasu. Tym razem nie ma nic 'makijażowego', a sama pielęgnacja. Zapraszam! ;-)

Schwarzkopf GLISS KUR, Ekspresowa odżywka regeneracyjna do włosów matowych i łamliwych z płynnym jedwabiem i płynną keratyną

+ ułatwia rozczesywanie,
+ nadaje włosom połysku i miękkości,
+ bardzo ładnie pachnie (zapach długo utrzymuje się na włosach),
+ sprawia, że włosy są bardziej zdyscyplinowane, nie puszą się, 
+ wydajna (wystarcza mi na kilka miesięcy),
+ często w promocji za 9-10 zł;

Nacomi, Peeling do twarzy (korund, olej jojoba, pokrzywa, skrzyp polny) przeznaczony dla skóry trądzikowej, mieszanej i tłustej

+ bardzo dobrze oczyszczał skórę,
+ usuwał martwy naskórek, nie było śladu po suchych skórkach,
+ dzięki olejkom dodatkowo pielęgnował skórę - pozostawiał ją wygładzoną i widocznie nawilżoną,
+ nie zapchał porów,
+ wydajny,
+ naturalny skład,
+ cena za 75 ml to ok. 20 zł;

Recenzja --> KLIK

Make Me BIO, Delikatny puder myjący

+ stosowany rano bardzo dobrze usuwa wieczorną pielęgnację,
+ pozostawia skórę gładką, miękką, nawilżoną,
+ naturalny skład,

+/- średnio wydajny,
+/- dosyć uciążliwa forma aplikacji,
+/- cena 60 ml / 25-30 zł,

- zapach;

Recenzja --> KLIK


ISANA, Olejek pod prysznic przeznaczony dla skóry suchej

Kupuję go właściwe non stop.

+ tani (ok. 6 zł / 200 ml),
+ łatwo dostępny (Rossmann),
+ szybko i skutecznie nawilża,
+ pielęgnuje skórę na 6 z +,
+ idealny pod prysznic - pozostawia skórę gładziutką i miękką w dotyku,
+ świetnie radzi sobie z domywaniem gąbeczki i pędzli do makijażu (szczególnie ciężkich podkładów),

+ /- zapach - wg mnie przyjemny, niektórzy twierdzą że śmierdzi rybą,
+/- średnio wydajny (ale używam go non stop w sporych ilościach, więc nic dziwnego; mogliby pomyśleć o większym opakowaniu);

Fitomed, Płyn oczarowy do twarzy z kwiatem pomarańczy do cery tłustej i mieszanej

+ oczyszcza skórę,
+ odświeża,
+ nie wysusza,
+ nie daje uczucia ściągniętej skóry,
+ z czasem można zauważyć zwężenie porów,
+ wydajny,
+ dobry skład,
+ niska cena ( 13 zł / 200 ml),
+ jak dla mnie bardzo wygodna forma aplikacji (atomizer) - używałam spryskując całą twarz lub na wacik,
+ nadaje się do stosowania po makijażu, aby usunąć pudrowość;

Recenzja --> KLIK


Bania Agafii, Balsam do włosów odżywczo - regeneracyjny

+ ładny zapach (perfumowany, trochę typowo odżywkowy),
+ nawilża,
+ dyscyplinuje włosy (zdecydowanie mniej się puszyły), wygładza je,
+ dodaje włosom połysku,
+ włosy dobrze się rozczesywały,

+/- dostępność (online, niektóre drogerie, np. Jasmin),
+/- cena: 7-8 zł za 100 ml (na długie włosy wystarcza na 4-5 użyć);

(ten balsam jest zdecydowanie jeszcze lepszy od tego do włosów farbowanych --> KLIK)


FARMONA Herbal Care, Szampon POKRZYWA do włosów przetłuszczających się

+ dobrze oczyszczał włosy, nie wysuszał ich,
+ daje uczucie świeżości,
+ były lekkie, nie puszyły się,
+ mniej się przetłuszczały,
+ po jego użyciu konieczne jest zastosowanie odżywki (jak to bywa przy stosowaniu ziołowych szamponów),
+ nie spowodował łupieżu, ani żadnego podrażnienia skóry głowy,
+ całkiem dobrze się pienił, jak na tego typu szampon,
+ wydajny,
+ tani ( 330 ml / ok. 5-6 zł w drogerii Natura),


ISANA med, Dezodorant z balsamem do skóry wrażliwej

Spodoba się osobom, które nie mają większych problemów z potliwością. To mój ulubieniec, kupuję go ilekroć się skończy.

+ ma przyjemny, delikatny zapach,
+ odświeża,
+ chroni,
+ nie podrażnia skóry (delikatny),
+ nie zawiera soli glinu ani alkoholu,
+ dostępny w Rossmannie,
+ tani ( 150 ml / ok. 5 zł);

Biała perła KRYSTALICZNA BIEL, pasta wybielająca zęby

Na jej temat ukaże się odrębny post, najprawdopodobniej jeszcze w tym tygodniu. Zdradzę tylko, że warto zwrócić na nią uwagę. ;-)



Wpadło Wam coś w oko? ;-)


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. bardzo lubię odżywkę z Gliss Kura i olejek pod prysznic z Isany <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Nacomi i Make me bio już od dawna mnie kuszą ,a ten płyn z Fitomedu też wygląda ciekawie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wreszcie kupić ten olejek, bo niczym nie mogę doczyścić mojej gąbki do podkładu:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup koniecznie, nie będziesz chciała już niczym innym myć gąbki ;)

      Usuń
  4. Peeling od Nacomi jest na mojej liście "must have"! Szczególnie po przeczytaniu składu :) Ciekawi mnie też płyn Fitomed-u. Orientujesz się czy może jest dostępny gdzieś stacjonarnie? :)
    zagubionawpokoju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Wrocławiu widziałam kosmetyki Fitomed w Hali Targowej w maleńkim sklepie zielarskim, poza tym nie wiem gdzie jeszcze są stacjonarnie ;)

      Usuń
  5. Lubię produkty marki Fitomed, ale tego płynu niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam odżywkę w sprayu z Gliss Kura i bardzo fajna;) Ciekawy ten płyn oczarowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę spróbować balsamu Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten delikatny puder myjący z MMB i świetnie się u mnie sprawdzał :)
    Pomożesz KLIK ? dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio bardzo polubiłam sie z Fitomedem...chciałam zamówić ten płyn, ale niestety nie było go :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają sporo dobrych i ciekawych kosmetyków. Zamów koniecznie następnym razem ;)

      Usuń
  10. Clean Powder nie bardzo się u mnie sprawdził, głównie ze względu na okropny "cementowy" zapach :/ Podobnie mam z olejkiem Isany - śmierdzi dla mnie "rybą" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach pudru faktycznie okropny, pamiętam jak pierwszy raz się nim zaciągnęłam :D Potem żałowałam hehe ;)

      Usuń
  11. U mnie produkty Białej Perły bardzo dobrze się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię odżywek Gliss Kur. Dziwne są jakieś dla mnie. Muszę wypróbować kiedyś ten szampon z Farmony.

    OdpowiedzUsuń
  13. Puder Make Me Bio i peeling z Nacomi chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne produkty, co do pudru to zerknij na skład, bo to głównie biała glinka, chyba taniej by wyszło samemu stworzyć sobie taki puder. Kilka dziewczyn o tym pisało, ja sama mam chęć pokombinować ;)

      Usuń
  14. Miałam tą rosyjską maskę do włosów - są całkiem fajne, ale tak jak mówisz mogliby pomyśleć o większym opakowaniu, bo to starcza na tylko kilka myć mi.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dla osób z długimi włosami są nieopłacalne...

      Usuń
  15. Muszę w końcu wypróbować ten olejek Isana, podobnie jak peeling Nacomi, który kusi mnie od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam odżywki Gliss Kura - i faktycznie starczają mi na wiele miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również lubię ten olejek pod prysznic :-) Fajnie się sprawdza, ale czy nawilża... No średnio, moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )