Podkład 'HD LIQUID COVERAGE' w kolorze 010 LIGHT BEIGE | CATRICE - pierwsze wrażenia, swatche, zdjęcia 'przed i po'

Dzisiaj zapraszam Was na pierwsze wrażenia nowego podkładu marki CATRICE, o którym w krótkim czasie, zrobiło się bardzo głośno. Jeśli jesteście ciekawe, o co tyle hałasu - zapraszam do czytania. ;-)


Podkład kryjący HD to ultra lekka płynna formuła, która gwarantuje intensywne krycie przy zachowaniu naturalnego wyglądu bez efektu maski. Efekt drugiej skóry! Podkład jest bardzo trwały oraz wygładza cerę dając efekt "High Definition", dlatego jest idealny do sesji fotograficznych. Testowany dermatologicznie. Wstrząśnij przed użyciem.

Nowość CATRICE przykuwa szczególną uwagę ze względu na formę aplikacji - zamiast pompki mamy tutaj pipetkę. Matowe szkło wygląda elegancko, a sama buteleczka jest ciężka i dobrze wykonana. Standardowo mamy tu 30 ml podkładu, który jest przydatny przez 12 miesięcy od otwarcia. Posiadam kolor 010 LIGHT BEIGE - najjaśniejszy w gamie, który niestety wcale nie jest taki jasny, ale o tym za chwilę. Zapach jest subtelny, kremowy. Nie jest wyczuwalny na twarzy.



Podkład jest rzadki, płynny - spływa z dłoni (troszkę mniej niż L'Oreal True Match). Przed użyciem należy pamiętać, aby go porządnie wstrząsnąć. Jak już wspomniałam, kolor 010 jest najjaśniejszym, jaki oferuje nam producent. Niestety nie będzie on odpowiedni dla osób z bardzo jasną cerą - jest dość ciemny. Odcień jest beżowy, zdecydowanie wpada w żółte tony, co dla większości osób będzie plusem. Niestety po czasie ciemnieje mniej więcej o pół tonu. 


Za każdym razem podkład nakładam zwilżonym beautyblenderm. Nakłada się go bardzo sprawnie i przyjemnie. Krycie oceniam jako bardzo dobre. Można je nabudowywać. Pipeta póki co działa bez zarzutu. Podoba mi się ta forma aplikacji, z łatwością mogę ją kontrolować i wycisnąć pożądaną ilość podkładu (z drugiej strony należy uważać, żeby nie ubrudzić ubrania). Zaraz po nałożeniu podkład wygląda na twarzy dosyć pudrowo (i tutaj znów porównam go z efektem, jaki daje L'Oreal True Match), jednak po kilku chwilach wtapia się i dopasowuje do koloru skóry. Wyglądałby idealnie, gdyby nie fakt, że trochę ciemnieje. Teraz nie jest to dla mnie problemem (jestem opalona), ale zimą już nie będę mogła go używać.



Trwałość zdecydowanie oceniam na plus. Mamy gorące dni, a podkład świetnie utrzymuje się na mojej mieszanej cerze. Po 4h świecę się delikatnie wokół nosa i na czole, ale nie wygląda to źle. Na pewno lepiej niż przy innych podkładach, jakich dotąd używałam. Przy podkładzie 'All Matt Plus' świecę się zdecydowanie szybciej. Najdłużej miałam go na twarzy 7h i po tym czasie wyglądał naprawdę dobrze. Do utrwalenia używam pudru ryżowego 'ecocera', który zapewne przedłuża efekt matu. 

Plusem jest także fakt, że podkład nie podkreśla suchych skórek i nie osiada brzydko na niedoskonałościach. Nie daje też efektu płaskiego matu.



Nowość CATRICE nie jest bez wad. Po pierwsze - ciemnieje. Po drugie - nie daje naturalnego efektu (choć nakładam go mokrą gąbeczką - jedną cienką warstwę, a większość podkładów aplikowanych w ten sposób wygląda najbardziej naturalnie). Nie jest to też efekt maski, ale widać, że coś na tej twarzy siedzi. Zdecydowanie lepiej wygląda z daleka. Faktycznie dobrze wychodzi na zdjęciach. Skóra wygląda nieskazitelnie gładko. Po trzecie - nie podoba mi się, w jaki sposób podkreśla pory. 


Od pewnego czasu używam tylko kremów BB, więc nieco odwykłam od podkładów, szczególnie kryjących. Być może dlatego oceniam go dosyć krytycznie. Myślę, że będzie to dobry podkład na wszelkie imprezy, czy też sesje zdjęciowe. Nie używałabym go na co dzień. W każdym razie będę go dalej testować i zapewne na blogu jeszcze o nim usłyszycie. 

Cena: 28zł.

Wybór jak zawsze należy do Was. ;-)


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Rzuciły się na niego kobietki po recenzji Maxineczki, wyprzedały się błyskawicznie u mnie w naturze :) Mi się podoba lekka konsystencja i chętnie go kiedyś spróbuję. Ale szkoda, że ciemnieje :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to że ciemnieje to zdecydowanie jego największa wada. Zawsze się tego obawiam przy podkładach. U mnie w Naturze też były pustki, stał jeden w kolorze 010 i jeden jakiś ciemny ;)

      Usuń
  2. Krycie tego podkładu bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jak zobaczyłam efekt po to ja go zdecydowanie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładnie się prezentuje, muszę go upolować :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Obawiam się, że mógłby być dla mnie zbyt ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super recenzja! Właśnie myślę też nad tym podkładem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że u mnie ten podkład sprawdziłby się w lecie - jednak na zimową porę może być trochę za ciemny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam akurat wczoraj recenzję Maxi na temat podkładu i od razu bardzo mnie zaciekawił ;) U Ciebie widzę, że kolor jest ładny i żółciutki, ale obawiam się, ze będzie dla mnie za ciemny, tym bardziej, że ciemnieje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się dobrze zastanowić przed zakupem. Jeśli jesteś bardzo blada to odradzam.

      Usuń
    2. Kup z MUR TheOneFoundation w kolorze białym i problem z głowy.
      Rozjaśniam nim Studio Skin ze Smashboxa, który teraz gdy opalenizna schodzi jest za ciemny.
      Ratuje sytuacje.

      Usuń
  9. Buteleczka, a raczej pipetka zrobiona na wzór podkładu Marca Jacobsa Remarcable.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, jak ciemnieje to niedobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kończy się mój ulubieniec z L'oreal, więc mam ochotę na ten podkład :-) Dużo pozytywnych recenzji się pojawia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam go kupić ale oczywiście już go nie było, teraz byłby dobry bo też jestem tochę opalona a na zimę będzie za ciemny. Szkoda że ciemnieje, teraz się zastanawiam czy warto czy nie kupić Loreal tym bardziej że niedługo będzie promocja -49% więc już tak dużej różnicy w cenie nie będzie ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. ja sie skusilam bo kocham podkłady testować a ten z pipetką przypomina mi jacobsa

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że ten podkład jest ciemniejszy nawet od Bourjois HM 51, dla mnie odcień już go na "dzień dobry" dyskwalifikuje :/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie ten podkład też ciemnieje i niestety do tego różowieje. Ogólnie mam podobne odczucia do niego, co Ty - skóra wygląda po nim nieskazitelnie, jest optycznie wygładzona, ale sam podkład jest bardzo pudrowy, u mnie niestety podkreśla suche skórki i włazi w pory:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Również dodałam recenzje na temat tego podkładu (zapraszam do mnie to mój pierwszy wpis)
    Twoja recenzja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli znajdę odpowiedni odcień to niedługo go kupię. ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszamy do sprawdzenia oferty sklepu kosmetykizameryki.pl. płynny podkład Catrice HD Liquid Coverage Foundation jest dostępny w cenie 29,99 zł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Różne opinie ma ten podkład i ja wciąż się waham czy kupić...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty