Bezbarwny żel utrwalający brwi | Eyebrow fixer od Wibo

Hej! W ostatni dzień października przychodzę do Was z recenzją żelu do brwi od Wibo. Odkąd zaczęłam wypełniać brwi traktuję żele utrwalające jako niezbędnik. Moje włoski są grube i sztywne, dlatego dosyć ciężko je ujarzmić. Czy żel Wibo podołał? Zapraszam do dalszej części wpisu. ;-)


Opakowanie przypomina tusz do rzęs. Jest duże w porównaniu np. z żelem essence czy catrice. Żel jest bezbarwny, bezzapachowy, jego zadaniem jest utrwalenie kształtu brwi. Szczoteczka jest wydłużona, zakończona kuleczką, co jest fajnym rozwiązaniem dla dziewczyn, które tak jak ja mają dużo włosków do utrwalenia. 



Żel dobrze utrwala moje brwi. Utrzymują się na miejscu przez cały dzień. Bardzo dobrze sprawdza się w codziennym makijażu. Problemem jest jednak formuła, która jest Gutowska. Na zdjęciu widać, że na szczoteczce pozostają (brzydko mówiąc) - 'gluty', które przenoszą się na brwi. Trzeba uważnie z nim pracować, bo żadna z nas nie chce chodzić z 'glutami' na włoskach.... 

Eyebrow fixer kupiłam na promocji -49% w Rossmannie za całe 5 zł. Używam go więc dosyć krótko, ale formuła zdecydowanie nie przypadła mi do gustu.


Pomimo wspomnianej wady produkt świetnie utrwala włoski, dlatego będę go używać, ale kolejnego opakowania już nie kupię. Jeśli znacie dobrej jakości żele do brwi (koniecznie bezbarwne), to dajcie proszę znać w komentarzu. ;-)

Pojemność: 8 ml. / Przydatność: 8 m-cy. / Cena: 10,79 zł.


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Miałam na niego ochotę, ale szczoteczka trochę mnie zniechęciła i sięgnęłam po żel od Loreal ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną ma szczoteczkę :) Szkoda, że nie do końca się sprawdza..

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ma te "gluty" lubię takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. W przezroczystej wersji żelu do brwi Maybelline też z czasem robią się "gluty", to chyba normalne :P W "kolorowych" się tak nie dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nawet nie z czasem, bo od początku tak jest. Widać taka formuła.

      Usuń
  5. u mnie też ma takie gluty, więc taki jego urok. Utrwala średnio, ale na co dzień może być. Moim ulubieńcem jest żel bezbarwny z L'Oreal Brow Artist Plumper - jest świetny zarówno pod względem szczoteczki, formuły, jak i utrwalenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała zerknąć na L'Oreal, dziękuję za propozycję ;)

      Usuń
  6. mam ten żel, ale używam go tylko po to, by szybko dobił dna:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam podobnego żelu/odżywki tylko firmy My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, w takim razie muszę zerknąć do ich szafy ;)

      Usuń
  8. Ja najbardziej lubie kredki do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynałam od kredek, a teraz jakoś nie umiem do nich wrócić, przerzuciłam się na produkty pudrowe i żele do utrwalania ;)

      Usuń
  9. Ja do brwi używam jak na razie cienia do powiek, ale jakiś utrwalacz niesfornych włosków by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam pudru do brwi z Golden Rose i zawsze jakiegoś żelu utrwalającego ;)

      Usuń
  10. Ooo jaki fajny :) Jeszcze go nie widziałam na półce, a chętnie bym wypróbowała i moja mama pewnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kupiłam ten żel na promocji, jednak jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam i jestem zadowolona z essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z essence mam koloryzujący i bardzo lubię, ale szukam teraz czegoś co dodatkowo nie będzie przyciemniać mi brwi ;)

      Usuń
  13. No niestety nie wszystko nam przypasuje ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty