Lampa UV i maska PIL'ATEN | Nowości nurbesten.de

Hej! Dzisiaj wpadam z szybkim postem z nowościami ze sklepu Nur Besten. Zamówiłam lampę UV, słynną maseczkę PIL'ATEN w wersji jednorazowej oraz dwie gąbeczki, które niestety do mnie nie dotarły. Zapraszam!



Lampa jest zaskakująco dosyć lekka. Jakość średnia. W kartoniku niestety nie ma żadnych dodatkowych informacji odnośnie użytkowania. Wizualnie nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. Posiada jedynie włącznik. Kabel mógłby być nieco dłuższy, wtyczka jest europejska.



Górna część lampy jest obrotowa, co nie jest wyjątkowo innowacyjnym pomysłem, ponieważ wówczas traci ona na równowadze i zwyczajnie się przewraca.

Pomimo wad lampa działa. Dopiero kompletuję wszelkie potrzebne przybory i lakiery, ale udało mi się stworzyć swój pierwszy manicure hybrydowy. ;-)



Lampa kosztuje 23.85 Euro i jest dostępna tutaj.

Drugą rzeczą, jaką zamówiłam jest osławiona w blogosferze maska PIL'ATEN. Kiedy na stronie pojawiły się jednorazowe saszetki od razu wrzuciłam jedną do koszyka. Niestety rozeszły się bardzo szybko i aktualnie zniknęły ze sklepu. 


Maska była dodatkowo zapakowana w woreczek i szczelnie owinięta folią (podobnie, jak lampa). Przyznam, że byłam jej baaaardzo ciekawa więc jeszcze tego samego dnia urządziłam sobie małe SPA. Maseczkę nałożyłam płaskim pędzelkiem, w miarę równomiernie na całą twarz. Zasychała dosyć długo, bo ponad pół godziny. Jej ściągnięcie było dosyć bolesne, ale kiedy robimy to powoli da się wytrzymać. Maska faktycznie bardzo ładnie oczyściła pory (choć nie wszystkie), skóra była delikatnie rozjaśniona (nie był to efekt długotrwały), gładka, miła w dotyku. Jeśli jeszcze gdzieś ją znajdę chętnie kupię. Mojej skórze przyda się takie oczyszczanie raz na jakiś czas.

Na zamówienie czekałam 10 dni. Wszystko przyszło bardzo dokładnie i szczelnie zapakowane. Zostawiam Wam 10% zniżki na zakupy w sklepie Nur Besten. ;-)



ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty