Matowa pomadka, która nie wysusza ust + serum regenerujące z olejem marula | MARIZA

Dzisiaj przedstawię Wam dwa produkty do ust, które podbiły moje serce. Nie przedłużam i zapraszam! ;-)

Od jakiegoś czasu chętniej sięgam po matowe pomadki. Trafiłam już na świetną Matte Me i bubla od Lovely. We wrześniu poznałam MATTE LIPSTICK 'IDALIQ' od MARIZY w kolorze brzoskwiniowym. Jest to matowa pomadka do ust, która dzięki specjalnej formule i dużej zawartości pigmentów zapewnia długotrwały i intensywny kolor o eleganckim, matowym wykończeniu. Jednocześnie, dzięki kremowej konsystencji, doskonale się rozprowadza i nie wysusza ust.



Właściwie nie muszę dodawać nic więcej. Opis producenta w 100% odzwierciedla rzeczywistość. Pomadka jest wspaniale napigmentowana. Długo utrzymuje się na ustach. Przetrwała jedzenie i picie, jest zaskakująco trwała. Nawet z dłoni nie chciała całkiem zejść. Nie ściera się nieestetycznie od środka. Kolejnym ważnym atutem jest przyjemna kremowa konsystencja. Pomadka wręcz sunie po ustach. Aplikacja to czysta przyjemność. Efekt matu, moim skromnym zdaniem, jest piękny, taki w sam raz. Pomadka absolutnie nie wysusza ust, nosi się bardzo komfortowo. Myślę, że taka formuła spodoba się dziewczynom, które nie lubią typowego, tępego matu. Tutaj, oprócz bardzo ładnego koloru, otrzymujemy też trwałość oraz komfort.


Kolor nosi nazwę brzoskwiniowego i może faktycznie są tam takie nuty, ale przełamane widocznym różem. Krótko mówiąc, odcień idealnie wpisuje się w mój gust. Sprawdza się zarówno na co dzień, jak i na wieczorne wyjścia do mocniejszego makijażu.

Na koniec muszę wspomnieć o zapachu, który jest PRZECUDOWNY! Podobnie jak podkład, o którym pisałam tutaj, pomadka ma bardzo przyjemny, słodki, owocowo-cukierkowy zapach.

Czarne opakowanie wygląda elegancko, jest lekkie i całkiem dobrej jakości.

Cena: 17,60 zł / 4g.

Link do pomadki - KLIK.


Pod pomadkę, a także na co dzień nakładam serum ochronne z olejem marula. Serum o naturalnej formule intensywnie odżywia i chroni delikatną skórę ust. 

Skład: Ricinus Communis Seed Oil, Cera Alba, Vitis Vinifera Seed Oil, Copernicia Cerifera Wax, Lanolin, Butyrospermum Parkii Butter, Theobroma Cacao Seed Butter, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Aroma.

Balsam (bo tak można go nazwać) skutecznie nawilża i regeneruje usta. Spodoba się właścicielkom problemowych ust, takich jak  moje. Pozostawia przyjemną, lekką, ochronną warstwę. Na moich ustach jest wyczuwalny przez około 2h. Jeśli macie problemowe usta, bądź po prostu lubicie o nie dbać to na pewno w ciągu dnia sięgacie po pomadki znacznie częściej. Oczywiście, nie powinno być dla Was zaskoczeniem, jeśli napiszę, że serum ślicznie pachnie. ;-)


Opakowanie jest całkiem dobrej jakości, jedynie napisy już delikatnie zaczynają się ścierać.

Cena: 8,50 zł / 4,6g.

Link do serum - KLIK.


Kosmetyki znajdziecie w sklepie o wdzięcznej nazwie ZAPACH NATURY - KLIK.


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Ja też ostatnio lubuje się w matowych pomadkach. Na promocji troszkę ich kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki intensywny kolor! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolor, chociaż mam nieco inne wyobrażenie brzoskwini :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś sceptycznie byłam zawsze nastawiona do produktów z lovely. Mam paletke i szału nie robi, ale ta szminka całkiem dobrze wygląda na ustach :p

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor tej pomadki :) mam to serum od niedawna, zapach ma rzeczywiście ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taki mat jest jak najbardziej w porządku.. lepiej mieć kremową formułę i delikatniejszy mat, ale cieszyć się nim na co dzień :) przy typowych matowych pomadkach to góra kilka dni noszenia i usta suchuteńkie.. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam teraz ,,fazę";) na balsamy do ust, więc serum ochronne
    z olejem marula mogłabym mieć w kosmetyczce:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor pomadki obłędny <3 Mam to serum do ust w wersji z olejem tamanu i jestem oczarowana działaniem :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty