Tanie i dobre! | Aksamitny fluid ROZŚWIETLAJĄCY o dobrym kryciu i jasnym kolorze 'MARIZA'

Prowadzenie bloga jest moim małym pretekstem do ciągłego poszukiwania i testowania kosmetyków. Tym sposobem (już jakiś czas temu) trafiłam na markę 'MARIZA', która kojarzyła mi się głównie z mydłami. Okazuje się, że 'MARIZA' ma się czym pochwalić także w dziedzinie makijażu. Jeśli ciekawi Was, jaki produkt jest bohaterem dzisiejszej recenzji - zapraszam do czytania! ;-)



Makijażowym zaskoczeniem jest aksamitny fluid rozświetlający. Posiadam kolor porcelanowy (najjaśniejszy w gamie), który nie wpada w różowe tony. Podkład znajduje się w plastikowym opakowaniu z pompką. Całość mnie zadowala - buteleczka jest lekka, idealna do podróżnej kosmetyczki, a pompka działa bez zarzutu.

Na początek muszę wspomnieć o cudownym zapachu - lekki, świeży, lekko słodki, owocowy! Naprawdę rewelacyjny, od razu przypadł mi do gustu. Kolor, jak już wspomniałam, jest bardzo ładny - neutralny, w sam raz dla takich bladzioszków jak ja. Konsystencja jest zwarta, kremowa, przyjemnie się z nią pracuje.  Producent informuje nas, że jest to podkład o beztłuszczowej formule. Ma wyrównywać koloryt skóry, kryć niedoskonałości oraz rozświetlić cerę nadając jej świeżości i blasku.

Jeśli czytacie moje posty regularnie zapewne wiecie, że moja skóra jest mieszana ze skłonnością do niedoskonałości. Dlaczego więc wybrałam podkład rozświetlający? Stwierdziłam, że może to być dobre rozwiązanie na te dni, kiedy chcę tylko wyrównać koloryt skóry. Te oczekiwania zostały spełnione. Mało tego, okazało się że fluid również całkiem ładnie kryje niedoskonałości i długo utrzymuje się na mojej mieszanej cerze.


Mam wrażenie, że podkłady matujące tylko wzmagają produkcję sebum, dlatego nie za bardzo za nimi przepadam i używam tylko wtedy, gdy naprawdę uważam to za konieczne. Używając podkładu 'MARIZA' moja skóra wyglądała dobrze przez długie godziny. Oczywiście moja twarz po ok. 5h błyszczała się, ale naprawdę znikomo - głównie wokół nosa i na brodzie. Podkład całkiem ładnie zakrywa niedoskonałości (na te większe może przydać się korektor, ale mi osobiście nie przeszkadza, jeśli coś prześwituje), na twarzy wygląda naturalnie, nie podkreśla suchych skórek, nie osiada brzydko na niedoskonałościach, nie wchodzi w zmarszczki i załamania, nie ciemnieje. Najlepiej nakłada mi się go pędzlem typu flat top - fluid jest ładnie 'wpracowany' w skórę, tym sposobem zyskuję też większe krycie. Zwykle wystarcza mi jedna, max półtorej pompki podkładu do pokrycia całej twarzy. Raczej wymaga delikatnego utrwalenia pudrem. 

Podkład jest bardzo przyjemny dla skóry, lekki, nawilżający. Zapach jest jego dużym atutem (o ile lubicie zapach w kosmetykach do makijażu). Nie podrażnił mojej skóry, nie zapchał porów. Jestem z niego bardzo zadowolona. 

Cena: 14,90 zł / 30ml.




Osoby niemające problemów z cerą powinny być z niego zadowolone. A jeśli tak jak ja, mimo nieidealnej cery, nie lubicie ciężkich podkładów koniecznie zerknijcie na moją propozycję. W ofercie znajdziecie także wersję matująco - kryjącą tego podkładu.


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.




Komentarze

  1. No proszę :)
    Ja nie znam podkładu kompletnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś jeden podkład z marizy i fajnie się sprawdzał, ale w końcu podarowałam go w rodzinie, bo u mnie pierwsze skrzypce grają minerałki, z którymi się nie rozstaję :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne działanie. Podoba mi się odcień - powinien być dla mnie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie jasny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda zachęcająco, pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale przypadłby mi na pewno do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )