Bardzo jasne kremy BB | LIDEAL i MAYCHEER

W sierpniu pokazywałam Wam moje pierwsze zamówienie ze sklepu Nur Besten KLIK. Były tam m.in. dwa kremy BB o bardzo jasnych odcieniach. Wielu z Was przypadły one do gustu głównie ze względu na żółte tony. Dziewczyny z jasną cerą dobrze wiedzą, jak ciężko jest znaleźć jasny podkład / krem BB bez różowych tonów. Mi się właśnie udało! W dalszej części posta dowiecie się, jak konkretnie sprawdziły się oba kremy. Zapraszam! ;-)


'Silk Protein' MAYCHEER to krem BB, który ma za zadanie chronić skórę przed słońcem - posiada SPF 25, kontrolować wydzielanie sebum, być trwały i wykazywać działanie przeciwzmarszczkowe. Mój odcień to 01, w sklepie dostępne są jeszcze ciemniejsze - 02 i 03. Krem jest nieco ciemniejszy od LIDEAL (patrz niżej), ale jak widać wciąż jaśniutki. 

Jego konsystencja jest przyjemnie kremowa. Nie potrzeba go wiele, aby pokryć całą twarz. Zdecydowanie jest on nawilżający, ładnie stapia się z moją skórą, absolutnie nie ciemnieje w ciągu dnia. Krycie jest małe. Krem wyrównuje koloryt, lekko przykrywa mniejsze niedoskonałości. Nie sprawdzi się u dziewczyn z cerą problemową. Wymaga przypudrowania, chociażby w strefie T, jeśli tak ja macie cerę tłustą / mieszaną. Nie zauważyłam, aby krem jakoś kontrolował wydzielanie sebum. Moja skóra świeciła się jak zwykle po około 4-5 godzinach. 

Dostępny tutaj.


Krem BB LIDEAL również wybrałam w najjaśniejszym kolorze - nr 21. Dostępny jest jeszcze nieco ciemniejszy, nr 22. Według producenta krem posiada koenzym Q10 i właściwości anti-aging. O tych właściwościach raczej się nie wypowiem. 

Podobnie jak w przypadku poprzednika krem jest jasny i nie ciemnieje w ciągu dnia. Jego krycie jest podobne do kremu MAYCHEER, chociaż może nawet troszkę mniejsze. Ładnie wyrównuje koloryt skóry, większych niedoskonałości raczej nie przykryje. Na mojej twarzy daje bardziej matowe wykończenie od poprzednika (jest też nieco trwalszy, nie wyświeca się tak szybko, jak 'Silk Protein') jest mniej nawilżający i zdecydowanie jaśniejszy. Chyba pierwszy raz spotkałam się z produktem, który jest dla mnie za jasny. ;-) 

Dostępny tutaj.



Oba kremy nie zatkały porów, nie podrażniły mojej skóry. Nie pojawiła się też żadna reakcja alergiczna. Dodam jeszcze, że mają całkiem fajne zapachy, przypominające krem Nivea. Nakłada się je szybko, sprawnie i przyjemnie. Myślę, że sprawdzą się u dziewczyn bez większych problemów skórnych. Wyrównują koloryt skóry, nie podkreślają suchych skórek, są nawilżające (szczególnie MAYCHEER). Kiedy mieszałam oba uzyskiwałam lepsze krycie. 

'Silk Protein' nakładałam także pod oczy. Nie wysuszył tego delikatnego obszaru, nie wchodził w zmarszczki, neutralizował zasinienie, całkiem fajnie krył i rozświetlał spojrzenie. Myślę, że w tej formie będę go często używać.


Jeśli macie ochotę wypróbować któryś z tych kremów, możecie skorzystać ze zniżki, którą otrzymałam od sklepu.


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Nie słyszałam wcześniej o tych produktach, ale bardzo mnie zainteresowały. Pozdrawiam :)

    aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem Ci, że są mega jasne, ale to dobrze, bo u nas ciężko o takie kolory podkładów, a bladolicych nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie tego typu produkty :) kolory dla mneie wrecz idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też powiedziałam WOW, jak je otworzyłam ;)

      Usuń
  5. Rzeczywiście niezwykle jasne... COś idealnego dla bladziochów :D Maycheer bardzo mi sie podoba pod względem odcienia, jest chyba bardziej żółtawy, choć mogłyby być dla mnie za słabo kryjące bo zwykle szukam czegoś o średnim kryciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba mnie bardzo zaciekawiły i koniecznie ich muszę spróbować- w końcu odpowiednie kolorki dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jeśli nie masz większych problemów skórnych ;)

      Usuń
  7. muszę się zapatrzeć w jakiś krem bb, przyjrzę się im :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz większych problemów z cerą, polecam ;)

      Usuń
  8. wow! takie jasne to zupełnie nie dla mnie :) Obserwuję :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie bardzo jasne, Lideal dla mnie chyba też byłby zbyt jasny, a to się nie zdarza często, podobnie jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie kolory jasne to miód na moje serce :) Chociaż mi różowe tony nie przeszkadzają to mam o tyle łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kremy BB, jednak o tych nie słyszałam :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty