Jak umilam sobie jesienne wieczory? | Naturalne olejki eteryczne Optima PLUS

Hej! Jesień zagościła u nas na dobre. Nie obejdzie się bez ciepłego płaszcza. Dziś pogoda jest szczególnie 'niewyjściowa'. Od rana pada, jest szaro, wietrznie i ponuro. Dlatego postanowiłam stworzyć post z moimi 'umilaczami' takich brzydkich, jesiennych wieczorów. Chyba każda z nas lubi i potrzebuje czasem się odprężyć, posiedzieć pod kocem z dobrą książką. Poczytajcie więc o moim sposobie na przyjemne jesienne wieczory.


Uwielbiam dom wypełniony ulubionym zapachem. Zawsze mnie to odpręża, relaksuje, od razu czuję się lepiej. Ostatnio chłodne wieczory umilają mi olejki eteryczne Optima PLUS. Upodobałam sobie dwa zapachy: pomarańczowy i miętowy.


Olejek pomarańczowy jest pomocny przy bezsenności, napięciu nerwowym, bólach i skurczach mięśni. Przyznam, że za samą pomarańczą nie przepadam, ale za to zapach uwielbiam. Pomaga mi się odprężyć i uspokoić. Wystarczy dodać kilka kropel do wieczornej kąpieli bądź do kominka zapachowego. Jesień od razu staje się przyjemniejsza! ;-)


W moim domu mięta od zawsze cieszy się dużym uznaniem. Odkąd pamiętam babcia suszy liście mięty, aby nam jej nie zabrakło na sezon jesień/zima. W lecie chętnie korzystamy ze świeżej mięty, którą mamy w ogrodzie. Będąc dzieckiem mama parzyła miętę, kiedy bolał mnie brzuch. Także teraz zawsze mam ją pod ręką. W moim przypadku skutecznie łagodzi bóle menstruacyjne, pomaga podczas nudności, a także uspokaja.

Olejek miętowy działa przeciwbólowo, przeciwzapalnie, przeciwbakteryjnie i uspokajająco. Zmniejsza dolegliwości związane z zespołem jelita drażliwego. Łagodzi dolegliwości reumatyczne i kaszel, odstrasza owady. Zwiększa wydzielanie żółci w wątrobie, ułatwia trawienie, działa rozkurczowo na cały układ pokarmowy.

Olejek rozpylam poprzez kominek zapachowy. Zapach bardzo szybko otula pomieszczenie. Pamiętajcie, aby nie przesadzić z ilością. Co za dużo to niezdrowo. ;-) W opakowaniach znajdziecie wszystkie potrzebne informacje - jak używać olejku, w jakiej ilości i na co nam pomoże. To bardzo fajna sprawa. Jeśli przywiązujecie dużą wagę do zapachów i lubicie sięgać po naturalne rozwiązania to propozycja dla Was. W sklepie znajdziecie mnóstwo innych naturalnych olejków w dobrych cenach.



Niebawem napiszę Wam o naturalnych olejkach eterycznych, które pomogły mi podczas przeziębienia.

A jak Wy umilacie sobie jesienne wieczory? ;-)

ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Mam olejek miętowy i eukaliptusowy, są super. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek pomarańczowy to coś dla mnie, po mięcie boli mnie głowa... a wieczory umilam sobie paląc w kominku woski YC ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wosków jeszcze nie próbowałam, jakoś mnie do nich nie ciągnie, ale kto wie - może z czasem zmienię zdanie i się skuszę ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To prawda, moja rodzina już mnie je podkradła a to coś znaczy ;)

      Usuń
  4. Myślę, że bym się z nim zaprzyjaźniła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, oba zapachy nie są drażniące ;))

      Usuń
  5. Lubię takie aromaty. Zarówno z pomarańczy jak i z mięty byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zapalam świeczki zapachowe albo woski, ale jak wykorzystam to przerzucam się na olejki, ponieważ według mnie mają lepszy "aromat" i nie boli mnie po nich głowa (szczególnie jak po niektórych woskach...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z woskami jeszcze nie miałam do czynienia, ale po co się męczyć - polecam olejki ;)

      Usuń
  7. A u mnie dziś o olejku z drzewa herbacianego, następny do kupienia jest olejek pomarańczowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a ja już od dawna zastanawiam się nad olejkiem z drzewa herbacianego ;)

      Usuń
  8. Olejków nie używam, wolę świece i woski :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )