Duet idealny! Peeling i masło do ciała z trawą cytrynową - Uzdrowisko Rabka | Pomysł na świąteczny prezent

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją peelingu i masła do ciała z Uzdrowiska Rabka. Są to wysokiej jakości produkty w sam raz do domowego SPA. Solankowe kosmetyki to moc pielęgnacji płynąca z synergii pomiędzy rabczańską solanką i zdobyczami nowoczesnej kosmetologii. Zapraszam! ;-)

Uzdrowisko Rabka oferuje nam kilka linii kosmetyków, w tym Lemon Grass Series. Z początku obawiałam się intensywności zapachu, jednak jest on bardzo subtelny, delikatny, naturalny - bardzo mi się spodobał.



Opakowania obu kosmetyków wykonane są z grubego plastiku, są porządne. Same kosmetyki dodatkowo chroni sreberko. Dla mnie to istotne, ponieważ często podróżuję i nie lubię, kiedy wieczko jest ubrudzone.

Zacznijmy od peelingu cukrowo-solnego. Został stworzony na bazie cukru i soli z dodatkiem Rabczańskiej Solanki, która dzięki swoim dobroczynnym właściwościom działa kojąco na skórę. Kompleks wyszczuplający wiecznie zielonego dębu paragwajskiego z dodatkiem kawy arabskiej redukuje nadmiar tłuszczu w wybranych partiach ciała. Mieszanina olejów roślinnych: certyfikowany olejek avocado, olejek sojowy, olej ze słodkich migdałów, olej z pestek winogron, olej makadamia oraz olej Shea, które odżywiają i nawilżają suchą i zmęczoną skórę, pozostawia ją jedwabiście gładką i miękką. Aktywne cząsteczki ścierające: kryształki cukru, soli i kruszony susz trawy cytrynowej delikatnie złuszczają martwy naskórek, poprawiając krążenie krwi i wspomagając redukcję cellulitu. Świeży zapach trawy cytrynowej odpręża i dodaje energii na cały dzień. 

Peeling dostępny TUTAJ.

Produkt ekologiczny. Nie zawiera olejów mineralnych, parabenów i pochodnych ropy naftowej, silikonów i ftalanów. 


W moim odczuciu peeling jest idealny. Świetnie radzi sobie z martwym naskórkiem, przy czym nie trze boleśnie skóry. Nie zauważyłam żadnych podrażnień, skóra nie była zaczerwieniona. Jest po prostu przyjemny w użyciu. Pozostawia skórę gładziutką, nawilżoną i napiętą w tym dobrym znaczeniu. Co najważniejsze, peeling nie pozostawia na skórze nieprzyjemnego, tłustego filmu (co jest często spotykane). Jeśli chodzi o działanie wyszczuplające, to nie będę się tutaj specjalnie rozpisywać. Często powtarzam, że traktuję tę obietnicę z przymrużeniem oka. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to wydajność.


Masło do ciała zostało skomponowane z dodatkiem Rabczańskiej Solanki, która dzięki swoim dobroczynnym właściwościom działa kojąco na skórę. Mieszanina olejów roślinnych: certyfikowany olej avocado, olej ze słodkich migdałów, olej makadamia, odżywiają i nawilżają suchą i zmęczoną skórę, pozostawiając ją jedwabiście gładką i miękką. Masło Shea pielęgnuje i ochrania skórę. Kompleks wyszczuplający redukuje tkankę tłuszczową, poprawia elastyczność i jędrność skóry. Masło wmasowane w oczyszczoną skórę ciała doskonale się wchłania, a świeży zapach trawy cytrynowej odpręża i dodaje energii na cały dzień.

Masło dostępne TUTAJ.

Produkt ekologiczny. Nie zawiera olejów mineralnych, parabenów i pochodnych ropy naftowej, silikonów i ftalanów. 

Masło ma niezwykle przyjemną, kremową konsystencję. Wchłania się natychmiastowo, pozostawiając skórę świetnie nawilżoną, wygładzoną i pachnącą. Zauważyłam też, że skutecznie koi wszelkie podrażnienia. Naprawdę jestem pod wrażeniem. Nigdy wcześniej nie używałam kosmetyku o formule, która wchłaniałaby się tak szybko. Dzięki temu polubiłam poranne balsamowanie ciała, ponieważ od razu mogę się ubrać, nie obawiając się lepkiej warstwy. Poza tym masło jest bardzo wydajne.


Duet widocznie poprawił kondycję mojej skóry, która w sezonie grzewczym często ulega przesuszeniu. Skóra jest wspaniale nawilżona, gładka i napięta. Oba kosmetyki mają pojemność 200 ml i należy je zużyć w ciągu 6 m-cy od otwarcia. Warto zaznaczyć, że są produkowane w Polsce. Polecam przyjrzeć się bliżej kosmetykom oferowanym przez Uzdrowisko Rabka. Aktualnie w ich sklepie internetowym znajdziecie zestawy upominkowe idealne jako prezent pod choinkę, już od 15 zł - KLIK.


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Lubię takie uzdrowiskowe produkty, a te wyglądają wyjątkowo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie produkty, pewnie zapach cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, niepotrzebnie się bałam intensywności ;)

      Usuń
  3. bardzo lubię naturalne kosmetyki, ten duet wygląda super, z chęcią bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Są naprawdę godne polecenia, a to się rzadko zdarza żeby produkty do ciała tak bardzo przypadły mi do gustu ;)

      Usuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają ciekawie, chętnie się im przyjrzę, jak wykończę swoje zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie, ale narazie nie zamierzam kupować tego rodzaju produktów. Za dużo ich mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może skusisz się, kiedy zużyjesz zapasy :)

      Usuń
  8. Już sobie wyobrażam ich działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa lata temu byłam w Rabce z dzieckiem w sanatorium i kupiłam sporo różnych kosmetyków rzeczywiście są świetne chętnie bym do nich wróciła. Jak wykończę zapasy to może coś zamówię 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, ja się zachwyciłam i też chętnie coś zamówię :)

      Usuń
  10. Oj miałam to masło i jeszcze z takiej fioletowej serii i są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam masło tej marki, ale o innym zapachu i tez bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne mają te linie kosmetyków, liczę że coś jeszcze od nich uda mi się przetestować :)

      Usuń
  12. Trawę cytrynową lubię więc produkt jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ja się nawet nie spodziewałam, że tak mi się spodoba kosmetyk z trawą cytrynową :)

      Usuń
  13. Powiem szczerze że producent mi kompletnie nie znany ;) A chętnie bym ten duet poznała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, polskie kosmetyki są coraz lepsze :)

      Usuń
  14. Baaardzo podoba mi się ten duet! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki, ale pomysł na prezent świetny :) Ucieszyłabym się z takiego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw naprawdę godny polecenia i wypróbowania :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty