Haul z kosmetykami naturalnymi liveno24.pl | Apteczka Agafii, Organic Shop, Floris, Kafe Krasoty, Cosmeceuticum

Hej! ;-) Mamy piątkowe popołudnie, chwila idealna na relaks i ... nowy post! Pokażę Wam kilka nowości. Tym razem będą to kosmetyki naturalne dosyć znanych (lub coraz bardziej znanych) marek, jak np. Bania Agafii czy Organic Shop. Wszystkie kosmetyki pochodzą ze sklepu liveno24.pl. Znajdziecie tam mnóstwo (!) naturalnych specyfików w niskich cenach. Zapraszam na mały przegląd, a na koniec mam dla Was kod zniżkowy na (przedświąteczne?) zakupy. ;-)


Zacznę od mydła w płynie Organic Shop o wdzięcznej nazwie 'Granatowa Bransoletka'. Zapach granatu jest piękny - delikatny, trochę żelkowy. Witaminowe mydło zostało stworzone na bazie wyciągu z granatu i organicznego oleju z paczuli. Ma doskonale oczyszczać, odżywiać i nawilżać skórę. Posiada 98% naturalnych składników. Nie zawiera SLS, parabenów ani barwników. Dużym plusem jest opakowanie z wygodną pompką. Półlitrowe opakowanie kosztuje 11,37 zł - KLIK.

Dalej mamy moroszkowe mleczko do ciała Apteczka Agafii. Producent gwarantuje nam miękką i lśniącą skórę. Olej arktycznej moroszki wzbogacony w przeciwutleniacze i mikroelementy stymuluje odnowę komórek, odmładza i tonizuje skórę. Mleczko lnu syberyjskiego zmiękcza i wygładza skórę, dzięki czemu jest elastyczna i lśniąca. Organiczny ekstrakt z morwy doskonale odżywia, nawilża, zmiękcza i wygładza skórę. Zapach jest po części ziołowy, troszkę słodki (trudny do opisania). Pojemność to 200 ml, a cena 9,99 zł - tutaj.


Pewnie większość z Was kojarzy maseczkę dziegciową Bania Agafii, która świetnie oczyszcza skórę. Tym razem przedstawiam Wam szampon dziegciowy. Jest to dermatologiczny szampon pomocny w walce z objawami łuszczycy, oczyszcza skórę, normalizuje jej funkcjonowanie, poprawia wygląd włosów, skutecznie likwiduje łupież oraz łojotok wszelkiego pochodzenia. Mam nadzieję, że szampon dobrze oczyści skórę głowy i pomoże mi w walce z drobnym łupieżem. Za 300 ml szamponu zapłacimy 13,70 zł. Dostępny tutaj.

A teraz coś, czego nie mogę przestać wąchać. ;-) Sól bocheńska marki Floris o zapachu STRACCIATELLA. Dla mnie rewelacja! Do wyboru macie jeszcze wersję kokosową i pomarańczową. Już wiem, co będzie mi dziś towarzyszyć w kąpieli. Jest to produkt polski. Mamy tu aż 1,2 kg za 9,20 zł. Do kupienia tutaj.



Pamiętacie mój post o korundzie kosmetycznym? Jeśli nie, zapraszam tutaj. Właściwości tego niepozornego proszku są niesamowite. Intensywnie złuszcza martwy naskórek, przez co zwiększa wchłanianie substancji czynnych, oczyszcza i wyrównuje koloryt skóry. Korund pobudza mikrokrążenie, odblokowuje pory, stymuluje odnowę komórkową skóry. Możemy go używać z czym tylko mamy ochotę. Sprawdzi się tutaj ulubiony olejek (polecam różany), nietłusty krem, balsam, żel lub nawet maseczka. Proszek jest baaaardzo wydajny, więc 200g wystarczy na długo. Cena: 12,49 zł. Do kupienia tutaj.

Jedyną marką, której dotąd nie znałam jest Kafe Krasoty. Przedstawiam Wam krem-suflet nawilżający do ciała. Oparty w 97,8% na składnikach naturalnych - sok z limonki, ekstrakt pomelo, olej z pestek moreli, olejek pomarańczowy, roślinna gliceryna. Nie zawiera SLS, parabenów ani silikonów. Zapach jest bardzo przyjemny, delikatnie cytrynowy, odświeżający. Krem ma za zadanie tonizować skórę, wzmacniać mikrocyrkulację w komórkach skóry, uelastyczniać, ujędrniać skórę i odświeżać. Posiadam wersję 50 ml, mała buteleczka w sam raz do podróżnej kosmetyczki. Cena to tylko 3,80 zł. Dostępny tutaj.



Jak Wam się podobają takie naturalne nowości? Lubicie kosmetyki naturalne?

Do 31 stycznia 2017r. możecie skorzystać z kuponu rabatowego -15% do sklepu liveno24.pl. Kupon obowiązuje na całe zakupy dla wszystkich, którzy zarejestrują się w sklepie.

KOD KUPONU: PUDELKO15



ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.


Komentarze

  1. ile nowości, wszystkie mi nieznane

    OdpowiedzUsuń
  2. Z szamponu dziegciowego byłam zadowolona, przeczytałam O korundzie i kupię, zachęciłaś mnie kolejny raz. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Namówiłaś mnie na.korund tym razem. Z szamponu byłam zadowolona. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie duże mydło fajna sprawa i sól mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki z Organic Shop ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mleczko syberyjskie do mnie wyjątkowo przemawia :D
    Szampon dziegciowy spotkałby się pewnie z aprobatą, bo mój skalp uwielbia ten składnik :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ta sól bocheńska.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam korund. Rzeczywiście niepozorny, ale daje czadu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mydło w płynie na pewno pięknie pachnie ;O

    OdpowiedzUsuń
  10. Sól bocheńska mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszej kąpieli jestem zadowolona - skóra jest miękka i nawilżona :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. W sklepie jeszcze więcej fajnych kosmetyków ;)

      Usuń
  12. Ile cudeniek! :) Zabieram się za przeglądanie oferty sklepu, bo ceny mają bardzo zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ale cudownie naturalne skarby!! czekam z niecierpliwością na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych wszystkich produktów najlepiej znam i najbardziej lubię ten szampon dziegciowy http://kosmetykiorientu.pl/szampony/95-receptury-babuszki-agafii-szampon-dziegciowy-tradycyjny.html - cena w stosunku do jakości i wydajności jest naprawdę rewelacyjna! Odkąd na niego trafiłam całkowicie zrezygnowałam z drogeryjnych, chemicznych szamponów. Fantastycznie oczyszcza włosy i skórę głowy, rzeczywiście pomaga wyeliminować łupież (po kilku dniach widziałam efekty, a po paru tygodniach nie miałam już łupieżu w ogóle), i fajnie wpływa na stan włosów – moje są po nim odżywione, zregenerowane i lśniące. Bardzo dobrze się układają, nie mam żadnych problemów z rozczesywaniem, wydają się zdrowsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonały wybór jednak my uważamy ze cena nie jest atrakcyjna gdyż my obecnie sprzedajemy go za niecałe 10zl jednak produkt fantastyczny. Polecamy

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )