Koreańska maska w płachcie z efektem WOW! BLACK PEARL AURA od WOW Cosme

Dziś zapraszam Was na kolejną recenzję koreańskiej maseczki w płachcie. Tym razem poczytacie o masce rewitalizującej. Zapraszam! ;-)




Perłowa maska rewitalizująca z ekstraktem kawioru ma udowodnione działanie regenerujące, ujędrniające i wygładzające. Ekstrakt z pereł chroni skórę przed negatywnymi skutkami promieniowania ultrafioletowego. Zapobiega powstawaniu wolnych rodników i nadaje skórze piękny blask. Ekstrakt z kawioru poprzez zawartość kwasów tłuszczowych i fosfolipidów wzmacnia barierę ochronną narażonej na czynniki zewnętrzne skóry. Perła wraz z kawiorem wzbogaca efekt przywracania odpowiedniego napięcia skórze. Rozpuszczone w wodzie witaminy B3 działają na mechanizm syntezy melaniny, co daje efekt wyrównania koloru skóry. Woda z kwiatów róży damasceńskiej działa na skórę kojąco i nawilżająco. Zawartość BIJANGTAN czyli węgla drzewnego sprawia, że maska działa również detoksykująco i oczyszczająco.

Składniki aktywne:
  • woda z róży damasceńskiej,
  • ekstrakt z kawioru,
  • wyciąg z czarnej perły,
  • bijangtan (węgiel drzewny). 
Efekty:
  • redukcja zmarszczek,
  • wygładzenie i ujędrnienie,
  • wyrównanie kolorytu,
  • stopniowe oczyszczenie skóry,
  • przywrócenie witalności skórze,
  • rozjaśnienie i wygładzenie blizn.
Po czyszczeniu skóry nakładamy maskę na 15-20 minut (ja zwykle trzymam 30-40 minut). Po ściągnięciu wklepujemy nadmiar serum w skórę aż do całkowitego wchłonięcia. Maska jest przeznaczona do każdego rodzaju skóry.



Pierwszy raz miałam przyjemność wypróbować czarną maskę w płacie.  Jej zapach jest delikatny – lekko perfumowany, nie przeszkadza w czasie aplikacji. Maska niemal natychmiast daje uczucie chłodu. Przyznam, że było to bardzo przyjemne, szczególnie że w niektórych miejscach moja skóra była troszkę podrażniona i zaczerwieniona (za sprawą ogrzewania centralnego). Dzięki masce mogłam sobie pozwolić na pół godziny relaksu. ;-)

Materiał jest ciężki, porządnie nasączony składnikami aktywnymi. Otwory na oczy, nos i usta są idealnie wycięte i umiejscowione. Maska nie wędruje po twarzy, nie zsuwa się.

Po ściągnięciu maski, skóra była przyjemnie chłodna, widocznie rozjaśniona i nawilżona. Pory oczyszczone i zminimalizowane. Zauważyłam też, że zmarszczki mimiczne na czole są ładnie wygładzone. Skóra była gładka, miękka, napięta (ale w ten dobry sposób) i zdecydowanie jędrniejsza. Nie wystąpiła żadna reakcja alergiczna czy podrażnienie.

Jeśli szukacie maski, która ładnie oczyści i rozjaśni skórę to koniecznie wypróbujcie Black Pearl Aura. Skóra wyglądała niemal idealnie (pomimo niedoskonałości), była pełna blasku. Myślę że będzie to maska idealna przed większym wyjściem. A Sylwester już blisko! Nawet mój mężczyzna zapytał, czym się posmarowałam, że skóra tak ładnie wygląda – a to coś znaczy. ;-) Jest efekt WOW!



Maska baaaardzo mi się spodobała! Moja skóra otrzymała dokładnie to, czego potrzebuje najczęściej: oczyszczenie, rozjaśnienie i nawilżenie. Dostaniecie ją w sklepie WOW Cosme, cena: 16 zł.

A jeśli Wasza skóra potrzebuje zastrzyku nawilżenia, koniecznie przeczytajcie recenzję maski z mlekiem i olejem z osiołka (16 zł) - KLIK.


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.



Komentarze

  1. ja mam teraz spory zapas maseczek dlatego wstrzymuje sie od kupowania :) ta mimo to kusi i wyglada imponująco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pomniejszysz zapasy, koniecznie wypróbuj :)

      Usuń
  2. Super, chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłaby się u mnie sprawdzić, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio coraz więcej u mnie koreańskich kosmetyków, ale masek jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne efekty zaobserwowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna, może sobie sprawie na prezent świąteczny

    OdpowiedzUsuń
  7. czarnej maski jeszcze nie miałam, wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta maseczka to zdecydowanie cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tej czarnej też jeszcze nie testowałam. ostatnio za to próbowałam tej różowej pandy www.skin79-sklep.pl/produkt/73971-skin79-animal-mask-for-dark-panda.html Bardzo ładnie wyrównuje koloryt cery i niweluje cienie pod oczami. Jestem nią zachwycona! Któraś z was dziewczyny może ją też testowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę taką czarną maskę materiałową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz miałam okazję czegoś takiego używać :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )