Nowości listopada

Dzisiaj luźny i przyjemny post z nowościami. Będą zupełne nowości oraz tradycyjne uzupełnienie braków. Być może podpatrzycie coś dla siebie. Zapraszam! ;-)




FACE ILLUMIANTOR POWDER od my secret w kolorze SPARKLING BEIGE. Piękny rozświetlacz o lekko różowej bazie. Dodaje skórze zdrowego blasku tworząc efekt tafli. Jestem nim zachwycona już od pierwszego użycia. (Drogeria Natura, ok. 15 zł)



KOBO LONG LASTING LIP LINER w kolorze 104 English Rose. To jedna z moich ulubionych konturówek. Ma bardzo ładny odcień zgaszonego różu, świetną pigmentację, dobrze się aplikuje. Z trwałości także jestem zadowolona. (Drogeria Natura, ok. 10 zł)



Już od półtora roku jestem wierna pudrowi do brwi od Golden Rose. W końcu skusiłam się na coś nowego do wypełniania brwi, coś o innej formule. Jest to wosk do brwi w kredce od Bell. Dostępne są trzy kolory, ja wybrałam ten dla szatynek. Odcień jest chłodny - szarawy z minimalną domieszką brązu. Wosk nie jest mocno napigmentowany, ale to mnie akurat cieszy. Bardzo przyjemnie wypełnia mi się brwi z jego pomocą. Uzyskuję bardzo naturalny efekt. Zapowiada się nowy hit! (Biedronka, ok. 10 zł)



Arganowy krem pod oczy od Nacomi chciałam wypróbować już od dawna. Opakowanie jest naprawdę urocze. Lubię kremy w słoiczku. Wiem, że ta forma aplikacji nie należy do higienicznych, ale coś w nich jest... Krem ma tłustawą a zarazem lekką formułę. Szybko się wchłania. Dobrze nawilża i delikatnie niweluje zasinienia. Póki co lubimy się. (Drogeria Hebe, ok. 30 zł)

W tym roku bardzo polubiłam płyn oczarowy marki Fitomed, dlatego tym razem sięgnęłam po hydrolat oczarowy od Laboratorium Cosmeceuticum. Ma specyficzny zapach, a moja skóra różnie na niego reaguje. Narazie nie będę więcej zdradzać. (Drogeria Jasmin, ok. 17 zł).


Moje paznokcie przechodzą teraz spory kryzys. Postanowiłam, że nie będę ich malować przynajmniej do świąt, a w ramach kuracji zakupiłam odżywkę SPA OIL z my secret. Ma ona olistą formułę, piękny zapach i nawet szybko się wchłania. Mam nadzieję, że poprawi kondycję moich paznokci. (Drogeria Natura, ok. 8 zł)


O progresywnym żelu złuszczającym z kwasem szikimowym DERMISS (produkowany przez Farmonę) wspominałam już w poście z moją jesienną pielęgnacją. Żel zasługuje na odrębną recenzję. W składzie ma także kwas migdałowy, więc nic dziwnego, że moja skóra go polubiła. Żel daje konkretny efekt już po pierwszym użyciu. Więcej już wkrótce. (Drogeria Jasmin, ok. 20 zł)

W nowościach nie mogło zabraknąć kosmetyku mojego życia. Mowa oczywiście o SUPER POWER MEZO SERUM od Bielendy. Która to już buteleczka....? (Drogeria Hebe, 25 zł)



Pora na coś, o czym zdążyłam już Wam napisać - KLIK. Jeśli lubicie kwas glikolowy bądź jesteście go ciekawe zerknijcie na ten post. Opisałam tam swoją 2-tygodniową kurację tym specyfikiem. A do nawilżania skóry twarzy używałam kremu HYDRAIN 2 od DERMEDIC. To fantastyczny nawilżacz! (Super-Pharm, LE'MAADR 35 zł / DERMEDIC 10 zł%)


Na koniec nowości od WOW cosme! Są to trzy koreańskie maski w płatach z mnóstwem naturalnych składników aktywnych. Zdradzę Wam, że już je przetestowałam i jest wielkie WOW. Posty z ich recenzjami pojawią się jeszcze w grudniu, więc wyczekujcie. (WOW cosme, 16 zł / szt.)


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Ładny ten rozświetlacz, to jest brat tego ciemniejszego? Serum Bielendy extra mi się sprawdza, spróbuj też niebieskiej wersji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chociaż ja ciemniejszego nie miałam, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. W mojej Biedronce niestety większość produktów do brwi już zupełnie poznikała i zastąpiły je inne produkty :p

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba najbardziej ciekawią mnie te koreańskie maski, choć i krem Nacomi wygląda interesująco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z tego i z tego jestem zadowolona. O maskach niebawem :)

      Usuń
  4. Nic z tego jeszcze nie miałam, jest tyle kosmetyków, że nie wiadomo co kupować ;) Śliczny kolor ma rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki tobie kupiłam to serum Bielendy i jestem mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupiłam w listopadzie ten rozświetlacz, bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę wypróbować jakiś hydrolat dedykowany do mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo nowości, też kupiłam rozświetlacz My secret :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wosk do brwi mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozświetlacz wygląd super. Marka My Secret szaleje ostatnio z takimi produktami. A co jeden to ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam. Ale to dobrze, mamy w czym wybierać ;)

      Usuń
  11. ładny kolor ma ta konturówka :) ogólnie widzę ciekawe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Arganowy krem pod oczy zainteresował mnie. Jestem ciekawa efektów po stosowaniu odżywki do paznokci. Serum od Bielendy muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum polecam, krem narazie fajnie się sprawdza, co do serum dam znać za jakiś czas ;)

      Usuń
  13. od jakiegos czasu mam na chciejliscie ten krem pod oczy z Nacomi. Muszę go koniecznie wyprobować

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne produkty :) rozświetlacz mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest śliczny. Podobno to kolekcja limitowana, więc jeśli chcesz wypróbować warto się pospieszyć :)

      Usuń
  15. Podobają mi się te propozycje :)
    Chyba przy najbliższych zakupach w Biedronce przejdę się po ten wosk, bo wybitnie mnie zainteresował...Ostatnio baczną uwagę zwracam na brwi :)
    Ciekawi mnie również ta olejkowa kuracja do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jak brwi są ładnie podkreślone to całą twarz od razu inaczej wygląda, a wosk daje bardzo naturalny efekt (ja przynajmniej takiego oczekuję, nie lubię mocno wyrysowanych, instagramowych brwi) ;) olejek póki co jest okej :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )