Hit! Maska głęboko oczyszczająca skórę twarzy

Dzisiaj wcisnę swoje pięć groszy na temat (już chyba kultowej) maski dziegciowej prosto z Federacji Rosyjskiej. Bania Agafii podbija kosmetyczki coraz większej liczby Polek. I ja jestem w tym gronie. Szukacie maski oczyszczającej? Koniecznie przeczytajcie recenzję. ;)


Maska dziegciowa głęboko oczyszcza skórę twarzy, otwiera pory i kontroluje pracę gruczołów łojowych. Składniki wchodzące w skład maski usuwają podrażnienia, przywracając skórze zdrowy i zadbany wygląd. 

  • Brzozowy dziegieć - jest naturalnym antyseptykiem, normalizuje wodno-tłuszczowy bilans skóry.
  • Organiczny ekstrakt szałwii i ałtajski miód - tonizują i podnoszą elastyczność skóry.
  • Sól rapa - otwiera pory i oczyszcza skórę.
Zawiera 100% naturalnych składników.


Sposób użycia: nanieś maskę na oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu, po 10 min zmyj letnią wodą. Stosować 1-2 razy w tygodniu.


Maska ma gęstą, zbitą konsystencję (trochę jak pasta). Najlepiej nakłada się ją palcami. Nie należy przesadzać z ilością. Maska zastyga na beton (trzeba się trochę namachać przy zmywaniu). Wiem, wiem, nie powinno się do tego dopuszczać, tylko w trakcie spryskiwać np. wodą termalną czy hydrolatem. Ja jednak używam jej raz w tygodniu i potrzebuję, aby wyciągnęła ze skóry wszystko co złe. Taka forma mi odpowiada i nie szkodzi (póki co). Maska ma specyficzny, ziołowy (?) zapach, nie spodoba się każdemu. Najważniejsze, że świetnie działa - bardzo dobrze oczyszcza skórę, pory; nieco rozjaśnia skórę, ujednolica koloryt. skutecznie redukuje błyszczenie skóry. Zbyt częste stosowanie i pozwalanie na wysychanie może przesuszyć, a nawet podrażnić skórę. U mnie nic takiego się ie dzieje. Maseczka jest porządnie oczyszczająca, skórom wrażliwym, delikatnym bym jej nie polecała. 

Lubię po nią sięgać, kiedy czuję, że pod skórą już coś się dzieje, wyczuwam pod palcami podskórne gule/krostki. Maska 'wyciąga wszystko, co złe', nie pozwala na dalszy rozwój nieprzyjaciela. Wpływa na redukcję niedoskonałości.


+ skutecznie oczyszcza skórę i pory,
+ redukuje błyszczenie skóry,
+ wpływa na redukcję niedoskonałości,
+ ujednolica koloryt,
+ wydajna,
+ tania: 5-6zł / 100ml,
+ skóra jest gładka i elastyczna,
+ mnie nie podrażnia ani nie wysusza skóry (aczkolwiek bierzcie pod uwagę, że może),
+ całkiem wygodne opakowanie,

+/- zmywanie,
+/- wciąż dostępność stacjonarna,

Dobra jakość w niskiej cenie. Nic więcej nie mam do 'napisania'. ;)



ZAPRASZAM NA FB: KLIK.
ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Mówisz, że dobrze oczyszcza pory? Cały czas szukam czegoś na sam nos. Ale chyba skończy się na oczyszczaniu u kosmetyczki. Albo kupię w końcu peeling kawitacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku bardzo dobrze oczyszcza pory, choć wiadomo że u każdego inaczej się sprawdza :)

      Usuń
  2. Bardzo ją lubię! Dawno jednak po nią nie sięgałam, muszę to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie oczyszcza, ja też nie sięgam po nią jakoś bardzo często :)

      Usuń
  3. Mam, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam niebieska i jestem nia zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś rok temu używałam tą maseczkę i byłam nią oczarowana, teraz jednak stawiam na czyste glinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię glinki, chociaż jakoś dawno nie używałam, a zielona kambryjska świetnie mi się sprawdzała :)

      Usuń
  6. Mój ulubieniec - tanio, naturalnie, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele dobrego o tej maseczce, ale jeszcze nie miałam okazji jej używać. Kiedyś na pewno ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wpadnie Ci gdzieś w ręce, polecam się skusić :)

      Usuń
  8. Miałam kilka maseczek Babuszki, nie polubiliśmy się 😅

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam i lubię, chociaż wolę 'niebieską' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieską też mam, jest delikatniejsza ale równie godna uwagi :)

      Usuń
  11. bardzo lubię kosmetyki babuszki Agafii, tej maski jeszcze nie miałam, ale rozejrzę się za nią bo mój nosek potrzebuje oczyszczenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te maseczki i mam ich już kilka w kolekcji ;) Niedługo o wszystkich wklepię post ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mam dwie i są bardzo fajne. Poza tym miałam balsamy do włosów i maskę antycellulitową - wszystko było na plus.

      Usuń
  14. Muszę wypróbować strasznie ją każdy chwali;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie niebieska sprawdzala się lepiej :) Tej muszę dać jeszcze jedna szansę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )