Idealny żel do delikatnej, porannej pielęgnacji twarzy | VIANEK

Poranne oczyszczanie twarzy powinno być delikatne. Tak aby pozbyć się resztek kosmetyków, które nałożyłyśmy wieczorem, ale nie podrażnić skóry, na którą za chwilę będziemy aplikować 'poranną pielęgnację', a później prawdopodobnie makijaż. Dzisiaj opowiem Wam o odżywczym żelu myjącym, który może być świetnym wyborem w kategorii poranna pielęgnacja. Zapraszam ;)


Żel przeznaczony jest do codziennego mycia każdego rodzaju cery. Zawiera łagodne detergenty, skutecznie oczyszczające twarz z makijażu i zabrudzeń. Miód, bogaty w witaminy olej z pestek moreli i lecytyna sojowa gwarantują utrzymanie właściwego nawilżenia. Ekstrakt z miodunki to bogactwo składników odżywczych, dzięki czemu żel dodatkowo wzmacnia i chroni skórę przed podrażnieniami. 


Żel ma przyjemny, subtelny zapach. Jego konsystencja jest rzadka. Nie pieni się, raczej zamienia się w delikatną emulsję. Usuwa resztki kosmetyków z twarzy, oczyszcza skórę w bardzo delikatny sposób, nie pozostawiając uczucia ściągnięcia skóry. Wręcz przeciwnie - skóra staje się mięciutka, gładka, miła w dotyku, nawilżona, odświeżona. Używam go każdego poranka (1-2 pompki jednorazowo, w zależności od potrzeb), ale możecie go także stosować jako jeden z kroków przy demakijażu. Nakładanie choćby kremu na tak oczyszczoną twarz jest niezwykle przyjemne.


Żel polecam osobom z każdym typem skóry. Jego delikatność sprawia, że nie powinien wyrządzić Wam krzywdy. Warto się na niego skusić, jeśli wciąż poszukujecie czegoś delikatnego, co będziecie mogły wpleść w poranną pielęgnację czy demakijaż.

+ delikatny (delikatnie oczyszcza skórę),
+ przyjemny, subtelny zapach,
+ pozostawia skórę nawilżoną, odświeżoną, przyjemną w dotyku,
+ absolutnie nie podrażnia,
+ nie wysusza skóry,
+ nie zapycha,
+ jest wydajny,
+ poręczne opakowanie z pompką,

+/- 150 ml / ok. 17zł;


Znacie kosmetyki Vianek? Co możecie mi polecić?


ZAPRASZAM NA FB: KLIK.
ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy ale bardzo jestem ciekawa jak sprawdzi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają świetne kosmetyki. Chętnie poznam i ten żel. Sama zachwycam się ich kremem do twarzy na dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna mam w planach kupić cos z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jedynie Sylveco i fajny był na ten też się skuszę pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam obecnie dwa kosmetyki z tej filmy, które również opisałam na blogu. Żelu nie mam, ale jestem jego ciekawa. Obecnie używam emulsji physiogel - ten widzę jest tańszy a podobne ma działanie - lekka formuła, dobre oczyszczanie no i wygodne użytkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczka-peeling z tej serii zupełnie się u mnie nie sprawdziła. Ale ten żel chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty