Olej z pestek winogron, olej avocado i maska algowa | Moje domowe SPA

Jakiś czas temu zainteresowałam się kosmetykami Nacomi. Głównie za sprawą krążących recenzji, ulubieńców, ale też fajnych składów tych produktów. Dzisiaj pokażę Wam dwa olejki oraz maskę algową, które najczęściej towarzyszą mi w domowym SPA. Zapraszam!!


Olej z pestek winogron posiada bardzo wysoki poziom nienasyconych kwasów tłuszczowych (powyżej 90%), jest źródłem witaminy E, która nazywana jest witaminą młodości. Zawiera też flawonoidy, witaminy A i B6, resweratrol, minerały i lecytynę. Olej ten jest lekki, nie działa komedogennie, więc z powodzeniem mogą go używać posiadaczki cer trądzikowych. Działa na skórę ściągająco i tonizująco. Jest również podstawowym składnikiem kosmetyków do cer wrażliwych, naczynkowych - przynosi ulgę, łagodzi, nawilża, zmniejsza pajączki. Poprawia wygląd włosów.

Polecany jest do skóry tłustej, mieszanej, a także suchej. Jest świetny przy problemach z trądzikiem, egzemą, łuszczycą, atopowym zapaleniem skóry. 

Olej z pestek winogron poprawia pracę gruczołów łojowych. Dwa-trzy razy w tygodniu wmasowuję niewielką ilość w skórę twarzy, ze szczególnym uwzględnieniem strefy T. Faktycznie daje uczucie ukojenia, nawilżenia i nie zapycha mojej mieszanej cery z trądzikiem. Jej stan się nie pogarsza. W czasie mojego SPA nakładam olej pod maskę algową. Efekty są cu-do-wne! (zaraz o nich napiszę)

Polecam nakładać go także pod oczy i wokół ust - daje ukojenie i nawilżenie cienkiej, zmęczonej, przesuszonej skórze pod oczami.



Profesjonalna maska algowa do twarzy przeznaczona jest wprawdzie do cery naczynkowej, ale na mojej mieszanej (często podrażnionej) świetnie się sprawdza. Jej zapach przypomina mi jakiś środek chemiczny do sprzątania i to jedyna wada. Maska ma za zadanie zmniejszać zaczerwienienia oraz rozjaśniać skórę twarzy. Tak też faktycznie jest. Mam jedno pęknięte naczynko koło nosa i ilekroć stosuję duet olej z pestek winogron + maska algowa, jest ono coraz mniej widoczne. Cała skóra jest nawilżona, niezwykle miękka, uspokojona, ukojona i rozjaśniona. 

Maskę mieszamy z wodą i nakładamy dosyć grubą warstwę na twarz, tak aby potem móc ją bez problemu zdjąć. Resztki ścieram tonikiem bądź olejkiem i nakładam ulubiony krem. Po takim SPA skóra jest miła w dotyku, nawilżona, elastyczna. Same plusy!


W składzie oleju z avocado znajdziemy: kwas oleinowy, kwas linolowy, kwas palmitynowy, kwas stearynowy, kwas linolenowy, lecytynę, sole mineralne, fitosterole, skwalen, witaminy A, B, D, E, H, K, PP. Olej avocado ma wiele zastosowań. Posiada właściwości silnie nawilżające. Ja jednak używam go wyłącznie do włosów - do olejowania. Wmasowuję olej na długości włosów, plotę warkocz i pozostawiam na kilka godzin lub na całą noc. Po umyciu, włosy są błyszczące, nawilżone, odżywione i lekkie. Olej z avocado oraz olej z wiesiołka to moi dwaj ulubieńcy w kategorii olejowanie. 

Uwielbiam moje małe, domowe SPA. Z tymi kosmetykami można się naprawdę odprężyć i poczuć wyjątkowo.

Jakie oleje lubicie? ;)

ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Potwierdzam, maska algowa jest super ja nakładam pod nią olejek różany, Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten olejek z pestek winogron chodzi mi już po głowie dłuższy czas, ale teraz już na pewno go kupię!
    http://laurawitkowska.blogspot.com/ <- nowy post z ulubieńcami pielęgnacyjnymi, dopiero zaczynam, licze na rady i opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ulubionym olejkiem do olejowania jest lniany :D ale chętnie sięgnę także ten z avocado :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam olej z pestek winogron, ale ja nakładam go na włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. w ogole nie znam tych kosmetykow chyba pora to zmienic

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku olejki bardzo lubię :) Ostatnio coraz bardziej, długo by wymieniać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten olejek z pestek winogron :)rzeczywiscie jest świetny :) zarowno pod oczy jak i na cała twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja olejek avocado nakładam czasem na twarz zaraz po toniku. Pięknie działa na suchą skórę! Do tej pory miałam go też tylko na włosy, ale postanowiłam przetestować też na twarzy i ładnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja olejek avocado nakładam czasem na twarz zaraz po toniku. Pięknie działa na suchą skórę! Do tej pory miałam go też tylko na włosy, ale postanowiłam przetestować też na twarzy i ładnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. markę znam i lubię, a produktów już nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja aktualnie używam olejku z pestek malin i tamanu :)
    Maseczki algowe Nacomi są totalnie nie dla mnie ;) Żurawina doprowadzała mnie do szewskiej pasji ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )