Sposób na zdrowsze włosy, skórę i paznokcie | Skrzypolen z kwasem hialuronowym

Hej! Dziś odpoczniemy od kosmetyków i opowiem Wam o suplemencie diety, który może przyczynić się do polepszenia kondycji Waszych włosów, skóry, a także paznokci. Chyba każda kobieta, co jakiś czas, miewa problemy a to z wypadaniem włosów, a to z łamiącymi się i rozdwajającymi paznokciami. Nie wspominając już o problemach skórnych - trądzik, sucha skóra? Brzmi znajomo? Dla mnie tak. Dlatego oprócz kosmetyków (czyli z zewnątrz) staram się dbać o siebie od wewnątrz. Bez dwóch zdań - zrównoważona dieta i ruch stanowią podstawę do tego aby czuć się i wyglądać dobrze. Jednak lubię się też dodatkowo wspomóc suplementami, kiedy mój organizm nie działa tak, jak należy. Jednym z nich jest Skrzypolen z kwasem hialuronowym od OLEOFARM.




Skrzypolen z kwasem hialuronowym to połączenie 8 aktywnych składników: ekstrakt ze skrzypu polnego, mielone nasiona lnu, biotyna, cynk oraz aminokwasy siarkowe (L-cysteina, L-metionina, tauryna) zostały wzbogacone o kwas hialuronowy.

  • Skrzyp polny sprzyja utrzymaniu włosów, skóry i paznokci w dobrej kondycji.
  • Biotyna pomaga zachować zdrowe włosy i skórę. Przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych oraz metabolizmu energetycznego. 
  • Cynk pomaga zachować zdrowe włosy, skórę i paznokcie oraz pomaga w prawidłowej syntezie DNA i białka. Przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu witaminy A, kwasów tłuszczowych, węglowodanów i makroskładników odżywczych. Pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym.
  • Aminokwasy siarkowe stanowią podstawowy składnik keratyny, która jest naturalnym białkiem występującym w skórze, włosach i paznokciach.
  • Kwas hialuronowy to polisacharyd, którego około połowa puli zdeponowana jest w skórze, gdzie łączy on włókna kolagenowe i elastynowe skóry właściwej. Dzięki swojej budowie posiada właściwości wiązania dużych ilości wody. Wraz z wiekiem poziom kwasu hialuronowego zmniejsza się, a jego struktura ulega zmianie. 
Zalecane spożycie: dorośli 2 kapsułki dziennie.



Kapsułki są w miarę śliskie więc połknięcie nie stanowi problemu. W opakowaniu mamy ich 48, co rozkłada się na 24 dni suplementacji (wg zaleceń producenta). Przejdźmy do efektów, bo to one są najważniejsze. Moje włosy rosną jak szalone! Ostatnio aż trudno mi się uczesać, ułożyć grzywkę, bo wszędzie odstają tzw. 'baby hair'. Włosy rosną szybko, jest ich zdecydowanie więcej i mniej wypadają, dużo mniej. Co do paznokci - łamią się mniej, ale wciąż mam z nimi problemy. Na pewno są troszkę twardsze, ale stosowałam też serum i starałam się ich nie malować. Co ze skórą? Wprawdzie ostatnimi czasy pojawia się na niej mniej niedoskonałości, ale mogły się do tego przyczynić także kosmetyki. Poza tym czuję, że skóra jest nawilżona. Nie mam problemów z suchymi skórkami. 


Najbardziej zależało mi na wzroście i wzmocnieniu włosów - tak też się stało. Dlatego chętnie będę kontynuować kurację. Mój organizm jest bardzo podatny na tego typu suplementy. Zwykle bardzo szybko zauważam pierwsze efekty, ale pamiętajcie, że najważniejsza jest systematyczność. 

Cena: 28,50 zł / TUTAJ. 

ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Działanie zachęca do stosowania tego suplementu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działaniem się nie zawiodłam dlatego polecam :)

      Usuń
  2. Musiałabym wypróbować, bo z moimi włosami mam dramat ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie jestem przekonana do tego typu suplementów, bo nie jeden stosowałam i żadnej nie przyniósł efektów ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem przeciwniczką stosowania wszelkich suplementów, lepiej zdrowiej się odżywiać i organizm podziękuje :)

    http://kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się prezentuje, ale lepiej żebym nie dopisywała go do chciejlisty...Z suplementami mam ten problem, że je...lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takich tabletek sprawdziła mi się tylko Belissa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba kupię,dzięki za opinię

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )