Skuteczny i delikatny szampon za 10 zł | Szampon dziegciowy Apteczka Agafii


Dziś będzie coś dla włosów, więc zapraszam wszystkie 'włosomaniaczki' i nie tylko. Specjalny dermatologiczny szampon dziegciowy jest pomocny w walce z objawami łuszczycy, oczyszcza skórę, normalizuje jej funkcjonowanie, poprawia wygląd włosów oraz skutecznie likwiduje łupież oraz łojotok wszelkiego pochodzenia. Roślinne środki pieniące nadają mu delikatności.

Składniki:

  • Dziegieć brzozowy - to tradycyjny środek przeciwgrzybiczny, antyseptyczny, poprawiający ukrwienie skóry. Znakomity w profilaktyce przeciwłojotokowej, normalizujący funkcjonowanie gruczołów łojowych, sprzyjający regeneracji skóry głowy i włosów.
  • Klimbazol - hamuje rozwój grzybków powodujących wykształcenie łupieżu, zapobiega ich powstawaniu.
  • Mydlnica lekarska - naturalny środek pieniący posiadający zdolność do formowania piany podobnej do mydła. Stosowana zewnętrznie jest wskazana w przypadku wyprysków skórnych takich jak łuszczyca, egzema, trądzik czy czyraki. 
  • Witamina PP (zwana też witaminą B3 i niacyną) - doskonale zapobiega nadmiernej szorstkości i zaczerwienieniom skóry. Używana jest w kosmetyce jako substancja zmniejszająca przebarwienia, ściągająca rozszerzone naczynka kwionośne. Świetnie poprawia ukrwienie skóry oraz stan suchych, zniszczonych włosów.
Działanie: przeciwgrzybiczne, przeciwłojotokowe, przeciwłupieżowe, regenerujące. Normalizuje funkcje skóry głowy.



Szampon ma delikatny, przyjemny zapach. Jest dosyć rzadki, dobrze się pieni, dzięki czemu wystarczy niewielka ilość, aby umyć włosy. Piana, która się wytwarza jest delikatna i przyjemna. Szampon świetnie oczyszcza skórę głowy. Po kilku myciach pozbyłam się łupieżu, który w drobnych ilościach zaczął się ostatnio często pojawiać. Moje włosy należą do tych szybko przetłuszczających się, dlatego pokładałam w tym szamponie spore nadzieje. Nie zawiodłam się. Włosy są świeże zdecydowanie dłużej, mniej się przetłuszczają. 

Po umyciu włosy są lekkie, świeże, błyszczące, odbite u nasady. Bardzo podoba mi się ten efekt!


+ przyjemny zapach,
+ dobrze się pieni,
+ delikatny (w trakcie używania skóra głowy nie swędzi, nie jest podrażniona),
+ wydajny,
+ skutecznie oczyszcza skórę głowy - likwiduje łupież, swędzenie skóry głowy,
+ włosy mniej się przetłuszczają, są świeże, błyszczące, odbite od nasady,
+ niska cena,

- opakowanie (preferuję otwarcie na 'klik', jest wygodniejsze w użyciu);

Szampon kupicie w sklepie Liveno24 w cenie promocyjnej 10,25 zł. Aktualnie kupując 2 sztuki - trzeci otrzymacie gratis! 

Do 31 stycznia możecie skorzystać z 15% zniżki na zakupy. Kod: PUDELKO15. 



ZAPRASZAM NA FB: KLIK.

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Wygląda jak syropek ;) Testuję obecnie maskę dziegciowa z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często sięgam po ich szampony ;) lubię tez maski, bardzo dobrze się sprawdzają ;) Zapraszam Cię do mnie na rozdanie, może spodoba Ci się i zechcesz wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski używam i lubię, szampon miałam pierwszy raz :)

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że mają szampony. Najbardziej lubię ich maseczki do twarzy. Nie mniej jednak szampon godny zainteresowania;)

    Pozdrawiam
    http://kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie średnio zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że działanie zadawalające :)

      Usuń
  5. miałam taki zielony, z korzeniem tataraku, , był super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten szampon, to opakowanie doprowadzało mnie do szału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest zbyt poręczne, ale za to szampon świetny :)

      Usuń
  7. O, a mnie ostatnio dopadł łupież, chętnie go kupię. Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi fajnie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne działanie ma ten szampon :) Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy szampon, chociaż nie wiem, czy polubiłabym się z tym opakowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłopotliwe, ale szampon mi się sprawdza :)

      Usuń
  11. Z tego co widzę posiada on sls. Nie podrażnia Twojej skóry głowy?
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, 'zachowuje' się bardzo delikatnie w porównaniu np. do szamponów L'Oreal Elseve, po których straaasznie swędzi mnie skóra głowy... Pozdrawiam ;)

      Usuń
  12. Faktycznie otwarcie mogło by być inne troszkę, ale zdaje się być ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje włosy uwielbiają dziegieć i mam zamiar skusić się na szampon z nim w roli głównej :) Dzięki Tobie przyjrzę się Banii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko ładnie ale patrzę na zdjęcie składu i ... gdzie jest dziegieć ? :)))
    Widzę natomiast Sodium Shale Oil Sulfonate a to nie do końca to samo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )