Kąpiel o zapachu stracciatella!

Po ciężkim, intensywnym dniu należy nam się odpoczynek. Jaką formę wybieracie najczęściej? Ja zdecydowanie kąpiel. Już jakiś czas temu odkryłam cudowne właściwości soli bocheńskiej. Tym postem mam zamiar zachęcić Was do sięgnięcia po nią. Zapraszam! ;)



Sól bocheńska widocznie wygładza, a przede wszystkim zmiękcza skórę. Staje się ona mięciutka, delikatna, przyjemna w dotyku. Dodatkowo, uwalniające się podczas kąpieli, składniki mineralne umożliwiają oddychanie jodowym, morskim powietrzem - zapewniając relaks i odprężenie. Naturalny kolagen nawilża i ujędrnia skórę, dokładnie tak. Po kąpieli z dodatkiem tej soli moja skóra nie "pragnęła" już tak bardzo balsamu/mleczka/masła do ciała. Sól posiada też optymalne właściwości myjące, więc nie musimy sięgać po inne kosmetyki. 

Zapach 'stracciatella' unosi się w całej łazience, jest przepiękny - aż ma się ochotę na coś słodkiego. Po kąpieli moja skóra również delikatnie pachnie. ;)

Nie zanotowałam żadnych podrażnień, zaczerwienień czy innych skutków ubocznych. Sól bocheńska jest genialna! Pomysł dodania jej konkretnych zapachów bardzo mi się podoba. W ofercie marki Floris znajdziecie również sól bocheńską z pomarańczą, kokosem czy lawendą.


Sól bez problemu rozpuszcza się w ciepłej wodzie. Opakowanie 1,2 kg wystarczyło mi na 6 cudownych kąpieli.

+ gładka, miękka, nawilżona skóra,
+ relaks i odprężenie,
+ rewelacyjny zapach,
+ nie podrażnia,
+ odpręża, zmniejsza stres,
+ produkt polski,
+ cena;

Sól bocheńska 'Floris' dostępna jest w sklepie internetowym Liveno24 - 1,2 kg kosztuje 7,55 zł. Gorąco zachęcam! Taka kąpiel to nie tylko uczta dla ciała, ale również dla zmysłów... ;)



ZAPRASZAM NA FB: KLIK.
ZAPRASZAM NA INSTAGRAM: KLIK.

Komentarze

  1. Brzmi naprawdę super :) szkoda, że brak u mnie wanny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wanna jest w tym przypadku nieodzowna :)

      Usuń
    2. ja na razie skazana jestem na prysznic, ale jak tylko będę miała wannę, to na pewno zafunduję sobie kąpiel o zapachu stracciatella:D

      Usuń
  2. Jakiś czas temu kupiłam bedąc na zakupach trzy te sole, między innymi tą o której piszesz. Jestem zachwycona nimi i na tych trzech się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kochana, ty to kusisz tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna cena, ciekawy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachowej nie miałam ale mąż używa soli tej firmy do kąpieli solankowych (łuszczyca) jest dużo tańsza niż np. sól z morza martwego a na taką kąpiel trzeba wsypać minimum pół kilo soli. Ogólnie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, poleżałabym w wannie i zrelaksowała się z tak pięknym zapachem, ale mogę tylko pomarzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ciekawie :) a do kąpieli warto użyć uzdatnionej wody, z filtra prysznicowego z systemem kdf - ten filtr usuwa z wody chlor i fluor, który zwykle przesusza skórę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię, choć od nich jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę przyznać że ciekawy zapach, którego nie spotyka się często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, dlatego tak mnie zainteresował no i musiałam naskrobać posta :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty