Korektor kryjąco-rozświetlający z olejkiem arganowym. Czy jest wart uwagi?

Jako posiadaczka problemowej skóry wokół oczu wciąż szukam coraz lepszych kremów pod oczy oraz korektorów, które ukryją moje cienie i dodatkowo nie przesuszą tego delikatnego obszaru. Jak dotąd, udało mi się spotkać kilka fajnych korektorów, np. Rimmel Match Perfection, L'Oreal true match lub płynny kamuflaż Catrice. Ostatnio skusiłam się na kolejną nowość - korektor Eveline Argan Oil, który podobno zawiera mineralne pigmenty rozświetlające. Jak się u mnie spisuje? Zapraszam do dalszej części postu. ;-)


Jest to korektor 8w1:
1 - redukuje cienie,
2 - pokrywa niedoskonałości,
3 - nawilża 24h,
4 - wygładza,
5 - ujędrnia,
6 - napina, 
7 - odżywia,
8 - regeneruje.

Na te obietnice spoglądam z przymrużeniem oka. Nie sądzę, aby korektor miał zregenerować czy odżywić skórę pod oczami. ;)



OD PRODUCENTA

Doskonale maskuje i pokrywa wszystkie niedoskonałości skóry wokół oczu. Odżywcza formuła bogata w olejek arganowy i kwas hialuronowy intensywnie wygładza, długotrwale nawilża oraz chroni naskórek przed wysuszeniem. Ujędrnia i napina delikatną skórę wokół oczu. Koryguje wszystkie rodzaje zmarszczek, drobne linie mimiczne oraz nierówności. Mineralne pigmenty rozświetlające skutecznie maskują oznaki zmęczenia, rozjaśniają cienie pod oczami, niwelując skutki stresu. Natychmiast po zastosowaniu skóra wokół oczu staje się aksamitnie gładka i promienna. Spektakularna redukcja ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek.


MOJA OPINIA

Na drogeryjnych półkach znajdziecie dwa odcienie tego korektora. Ja posiadam jaśniejszy, czyli LIGHT. Jest to ładny, jasny kolor o żółtych tonach, który na mojej skórze nie ciemnieje. Żadnego zapachu nie wyczuwam. Nakładamy go w klasyczny, wygodny sposób. Póki co brak zastrzeżeń. ;) Jeśli chodzi o krycie (bo to każdą z nas interesuje) to jest ono średnie. Niweluje zasinienie pod oczami, ale nie przykrywa go całkowicie. Korektor jest lekki, na pewno nie wysusza. Co do rozświetlenia to faktycznie jest, aczkolwiek delikatne. Skóra pod oczami wygląda zdecydowanie na zdrowszą i wypoczętą. Podsumowując, jestem z niego całkiem zadowolona. Wprawdzie nie uzyskuję nim pełnego krycia, ale aktualnie mi to nie przeszkadza. W okresie alergii potrzebuję właśnie czegoś lekkiego. Nie chcę dodatkowo obciążać skóry, która i tak ma się teraz kiepsko.


Korektor polecam na pewno osobom, które nie mają problemów z cieniami, nie lubią ciężkich korektorów i szukają czegoś lżejszego. Myślę, że jest on godny uwagi. ;)

Jakie korektory Wy polecacie?


Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Obecnie używam podobnego korektora też z Eveline, oczywiście również "100w1" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedys go miałam i sie sprawdzał

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie za delikatne krycie. Ale jak ktoś nie ma większych problemów z cieniami powinien się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam duże cienie, ale ostatnio suchą skórę w tym rejonie i chciałam coś lżejszego.

      Usuń
  4. od dawna mam ochoté ten korektor wyprobować i chyba sie w koncu na niego skusze jak w koncu dotrę do polskich drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto. Cena nie jest wysoka, na promocji w Ross to już w ogóle malutko wyjdzie :)

      Usuń
  5. Mam go w zapasach ale jakoś nie kusi..

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy produkt, mi takowy jest zawsze potrzebny, mam całkiem porządne sińce... i wymagająca skórę pod oczami - to trudne połączenie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że u mnie mógłby się spisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodam go do listy zakupowej na promocje w Rossmannie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz dużych problemów z siniakami pod oczami to powinien być oki :)

      Usuń
  9. Ja z Eveline zawsze bardzo lubiłam tusze do rzęs, bo jakoś tak przyjemnie mi się ich używało. Co do reszty kosmetyków to nie jestem ich wielką fanką. Z jednej strony w sumie dobrze ich nie znam, ale z drugiej kojarzą mi się raczej ze średnią jakością.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od jakiegoś czasu nie umiem dogadać się z żadnymi korektorami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak ostatnio, nieznośne. W końcu kupiłam ten, jest okej więc nie kombinuję dalej. Na promocji w Ross mam zamiar kupić swoich starych ulubieńców :)

      Usuń
  11. Myślę, że takie krycie wystarczyloby i mi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od lat używam korektorów Eveline, aczkolwiek w innych wersjach, gdzie mam do wyboru nieco więcej kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tutaj są tylko dwa, ale i tak warto było go wypróbować :) Zużyję go z przyjemnością :)

      Usuń
  13. Dla mnie numerem jedne z korektorów pod oczy jest Wibo Deluxe Brightener ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie prezentuje się ten korektor. Ja nie używam takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała, niestety mam duży problem z zasinieniem okolic oczu.

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )