Pielęgnacja włosów | Maska z olejem macadamia i keratyną

Hej! ;) Dziś recenzja maski Dr. Sante, która znalazła się w przesyłce od Elfa Pharm. Trafiła mi się wersja z olejem macadamia i keratyną. Przeznaczona jest do włosów osłabionych, ma odbudowywać i chronić. Czy faktycznie tak jest? 


Olej macadamia jest bogaty w kwasy tłuszczowe. Dzięki temu wygładza włosy i odbudowuje ich warstwę lipidową. Oleje Monoi i Moringa otulają włosy nieodczuwalnym filmem chroniącym je przed szkodliwym wpływem czynników środowiskowych. Keratyna jako podstawowy budulec włosa przenika do miejsc wymagających dodatkowego wzmocnienia, przeciwdziała kruchości i rozdwajaniu końcówek włosów. Otulając włos od zewnątrz zatrzymuje w nim wilgoć. Proteiny soi odżywiają włosy i dodają im blasku. 

Maksa przenika w głąb włosa, odżywia i przywraca siły. Otulając włosy od nasady do końcówek, skutecznie wygładza łuski łodygi włosa podniesione w wyniku intensywnego stosowania urządzeń do stylizacji. Po zastosowaniu maski włosy stają się wygładzone, jedwabiście miękkie, łatwo się rozczesują. 


Maska ma ogromną pojemność, bo aż 1 litr. Podoba mi się jej zapach, przypomina budyń z pieprzem. Zresztą, nawet na zdjęciu możecie zobaczyć, że również z wyglądu przypomina budyń. ;) Konsystencja nie jest za rzadka, z jej nakładaniem na włosy nie ma żadnego problemu. Ostatnio używam jej przy każdym myciu włosów. Zarówno tylko na kilka minut, jak też na godzinę i więcej pod czepek. Na czepek nakładam jeszcze ręcznik. Już podczas zmywania włosy są niezwykle gładkie, niczym tafla. Po wyschnięciu wyglądają pięknie. Są wygładzone, miękkie, lśniące, sypkie, nie puszą się i pięknie pachną. Z rozczesywaniem nie ma żadnych problemów. Po czasie zauważyłam ogólną poprawę kondycji moich włosów. Są widocznie nawilżone, końcówki nie rozdwajają się, nie łamią. Dużym plusem jest też zaprzestanie puszenia się włosów. 

Moja mama również używa tej maski. Jej włosy są bardzo suche, puszą się, a końcówki łamią. Aktualnie widać dużą różnicę w nawilżeniu i odżywieniu włosów. Faktycznie wyglądają na odbudowane i mocniejsze. Ładnie się układają i nie puszą tak bardzo jak kiedyś.

Maskę poleciłabym właśnie osobom z suchymi, puszącymi się włosami. Jeśli szukacie nawilżenia i odżywienia włosów, warto się na nią skusić. ;)



Cena maski w sklepie Elfa Pharm to 22 zł klik.


Polecacie inne produkty z tej serii?


Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Moje włosy polubiły się z tą maską ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ciekawa maska jeszcze jej nie miałam 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie nie mam żadnej maski do włosów... :P Z tą spotykam się po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się skusisz na tą, dobre działanie i jest bardzo wydajna (:

      Usuń
  4. Też posiadam tę maskę od Elfa Pharm, ale u mnie niestety jeszcze czeka w kolejce do przetestowania :) Po przeczytaniu twojej recenzji muszę chyba szybko po nią sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach budyniu z pieprzem? jakoś ciężko mi sobie wyobrazić takie połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie budyń waniliowy i zapach pieprzu (: Maska ma taki pieprzny/ostry zapach.

      Usuń
  6. zapowiada się super lubię takie duże maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię duże pojemności, a jeszcze jeśli maska dobrze się sprawdza to już w ogóle nic więcej mi nie trzeba (:

      Usuń
  7. Ciekawe czy u mnie by się sprawdziła, bo mam właśnie włosy skłonne do puszenia się i suchych końców.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie :) Ja niestety mam problemy z puszeniem się włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. To dobrze :) Puszenie włosów nie jest niczym fajnym :P

      Usuń
  9. Mogłaby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie ta maska strasznie, ale obecnie mam zbyt duże zapasy, więc jeszcze trochę sobie poczekam na jej przetestowanie. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pamiętaj o niej, bo jest naprawdę super ;))

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty