Tanie i dobre! Wosk do brwi w kredce za 10 zł

Hej ;) Od czasu do czasu wrzucam coś nowego do serii 'Tanie i dobre'. Tym razem pokażę Wam świetny wosk do brwi w kredce od Bell, dostępny w Biedronce. Zapraszam na recenzję! ;)



Wosk dostępny jest w trzech kolorach. Ja posiadam nr 2, dla szatynek - dość jasny, neutralny brąz, na pewno nie wpada w rude tony. (co często się zdarza). Moje brwi są naturalnie czarne, ale włosy już jasne. Dlatego nie używam ciemnych kredek/cieni, aby nie potęgować tego efektu. Odcień dla szatynek bardzo ładnie współgra z ciemnymi brwiami. Kredka daje bardzo naturalny efekt. Właśnie za to ją pokochałam. Początkowo trzeba się trochę namachać, aby zobaczyć kolor i konkretny efekt. Z każdym użyciem jest prościej, ponieważ znamy już jej konsystencję. Jest miękka, ale nie za miękka (choć dziewczyny na IG narzekały, że się łamie - nie zdarzyło mi się to ani razu). Należy wykonywać delikatne ruchy, nie przyciskać jej mocno do skóry. Prócz koloru, wosk ładnie układa, ujarzmia brwi. Nie wiem, czy wystarczająco, bo i tak używam jeszcze żelu do brwi. Kredka jest cienka, precyzyjna.



Intensywność koloru z łatwością można stopniować. W prosty sposób można wyczesać jej nadmiar. Taki makijaż brwi utrzymuje mi się spokojnie do końca dnia, więc trwałość również na plus.

Jej jedyną wadą jest wydajność - no mogłaby służyć dłużej, ale w tej cenie nie będę się czepiać. To mój drugi egzemplarz i mam nadzieję, że nie ostatni. Mam nadzieję, bo dosyć ciężko je znaleźć w Biedronkach.

Siła tej kredki tkwi w naturalnym efekcie jaki daje. Jeśli nie lubicie mocno wyrysowanych brwi, a jedynie chcecie podkreślić ich kształt czy też wypełnić luki - to produkt dla Was. 



Skusicie się?

Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Wg mnie dają mało natyralny efekt, przynajmniej w mojej ręce ;)

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć, że coś takiego jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna np. na co dzień do subtelnych makijaży lub nawet solo :)

      Usuń
  3. Ładny kolor i efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina trochę kredkę z GR :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bodajże odcień nr 1 i ciągle testuję :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam naturalny efekt, więc podoba mi się bardzo ten produkt, ale dla mnie lepszy byłby pewnie jaśniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam już dłuższy czas, ale jakoś brwii przy makijażu ciagle pomijam 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już bez podkreślonych brwi praktycznie nie wychodzę ;)

      Usuń
  8. O jak fajnie ;) Dzięki za info kupię i sprawdzę go sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie od jakiegoś czasu, ale zawsze obawiałam się czy kolor będzie mi odpowiadać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się obawiałam, bo zwykle nie mogę z nim trafić.

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )