INSIGHT ANTI-FRIZZ, naturalna, nawilżająca linia do pielęgnacji włosów | 10% zniżki na markę INSIGHT

Hej! ;) Dziś przyszła pora na wpis podsumowujący moją dotychczasową pielęgnację włosów. Od kilku tygodni mam przyjemność używać kosmetyków INSIGHT z linii ANTI-FRIZZ. Jest to linia nawilżająca, a do tego bez SLS, SLES, parabenów, silikonów, sztucznych barwników, alergenów zapachowych oraz olejów mineralnych. Kto ciekawy, zapraszam do dalszej lektury! ;)



Na pierwszy ogień idzie szampon, jako pierwszy krok w pielęgnacji włosów. Jest to szampon nawilżający, zawierający organiczne składniki takie jak: olej z nasion konopii siewnej, olej z nasion bawełny, masło kakaowe oraz ekstrakt z lnu zwyczajnego. Producent obiecuje nawilżenie włosów, ułatwienie rozczesywania oraz odżywienie. Jego regularne stosowanie ma prowadzić do odbudowy cementu włosów, a zatem do zatrzymania w łodygach włosów odpowiedniej ilości wody. Delikatne detergenty gwarantują bezpieczeństwo nawet, gdy często myjemy włosy. Szampon jest również przeznaczony do suchej i wrażliwej skóry głowy.

Przede wszystkim muszę zwrócić uwagę na opakowanie - z pompką! Bardzo wygodne! ;) Zapach szamponu (jak i odżywki oraz maski) jest przyjemny, delikatny, lekko słodki. Pieni się wg mnie odpowiednio - nie za słabo i nie za mocno, tak w sam raz. Konsystencja jest rzadka, ale nie potrzeba go wiele, aby dobrze umyć włosy. Szampon jest wydajny, nie zużyłam jeszcze nawet połowy. Przejdźmy do działania: bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy, łatwo się spłukuje, nie obciąża włosów, fantastycznie je domywa, nie plącze ich. Włosy są odświeżone, lekkie i pachnące.

Cena: 36zł/500ml (tutaj).


Krok drugi stanowi odżywka. Jej zadaniem jest głębokie nawodnienie włosów. Również zawiera olej z bawełny, olej z konopii, ekstrakt z siemienia lnianego oraz masło kakaowe. Dzięki zawartości odżywczych składników, odżywka odbudowuje ceramidy we włosach oraz zatrzymuje wodę w łodygach włosów, nawilżając je, odżywiając i powodując, że stają się miękkie i lśniące.

Ta odżywka to dla mnie jedno wielkie WOW! Nakładam ją na kilka minut. Już przy spłukiwaniu włosy stają się nieziemsko gładkie. Z rozczesywaniem nie ma żadnego problemu. Jest to czystą przyjemnością, a przy włosach kręconych rzadko się to zdarza. Po wyschnięciu, włosy wyglądają jak po wyjściu od fryzjera! Są lekkie, odbite od nasady, silnie zregenerowane. Nie puszą się. Fale i loki są pięknie wyeksponowane. Włosy są gładkie niczym tafla, miłe w dotyku (za pierwszym razem nie mogłam przestać ich głaskać ;D), lśniące i pięknie pachną. Właśnie, zapach też zasługuje na uwagę, ponieważ utrzymuje się na włosach do następnego mycia. Nawet otrzymałam kilka pytań, czego użyłam do włosów. ;) 

Cena: 36zł/500ml (tutaj).




Ostatnim kosmetykiem jest nawilżająca maska, której skład wygląda podobnie do odżywki. Jak to maska, ma jednak bardziej treściwą konsystencję. Używam jej max dwa razy w tygodniu pod czepek, nawet na kilka godzin. Cudownie zmiękcza włosy, obłędnie nawilża. Wyglądają po prostu idealnie. Powtórzę się - niczym zaraz po opuszczeniu dobrego salonu fryzjerskiego. 

Cena: 29zł/250ml (tutaj).


Nigdy nie miałam aż tak dobrych kosmetyków do pielęgnacji włosów, w dodatku z fajnymi składami. Są wdzięczne marce INSIGHT za ich stworzenie. ;) Czuję, że są zregenerowane i po prostu piękniejsze. Jeśli szukacie kosmetyków silnie nawilżających, które wygładzą włosy, sprawią że będą pięknie lśniły i świetnie się układały, nie możecie przegapić linii ANTI-FRIZZ!

Polecam, polecam, polecam!


Na hasło 'kosmetyczne_pudelko' możecie skorzystać z 10% rabatu na całą markę INSIGHT w Perfumerii INDIZIO.


Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Uwielbiam i sięgam po nie za każdym razem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko odżywkę, super wygładzała aż znów muszę zakupić bo zapomniałem o tej serii, fajnie że jest zniżka poDrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kosmetyki. Pierwszy raz się z nimi spotykam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a okazuje się że są dobrze znane wielu osobom, na IG wszyscy wypowiadali się pozytywnie :)

      Usuń
  4. Przydałoby mi się coś takiego, drogeryjne szampony wciąż mnie rozczarowują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam więc ten szampon i odżywkę. Ten duet robi cuda z włosami :)

      Usuń
  5. To mogłoby być coś dla mnie, ciekawe jak w praktyce spisałaby się ta linia przy mojej wrażliwej skórze głowy ;) Ciągle mam problem ze znalezieniem czegoś odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem kosmetyki są delikatne, nie wywołały u mnie żadnych podrażnień, a mam do tego skłonność i wtedy od razu pojawia się łupież. Tutaj nie ma SLS, parabenów i innych :)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na te kosmetyki, ale zanim zakupię muszę poskromić mój zapas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chętnie Zamówię maskę ;) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam styczności z tymi kosmetykami. Ciekawe czy by się sprawdziły przy moich cienkich przetluszczajacych się włosach. Muszę wypróbować 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )