Makijażowe nowości w mojej kosmetyczce | Lovely, Bielenda, Wibo, Eveline i evree

Hej! ;) Oblegana promocja w Rossmannie dobiegła już końca. Sama wpadłam tam dosłownie na chwilę, a dziś pokażę Wam na co się skusiłam. Nie przedłużając, zapraszam! ;-)



Akurat skończył mi się puder z Catrice, dlatego skusiłam się na coś nowego. Puder ryżowy Lovely przykuwa uwagę nie tylko wyglądem, ale i zapachem. Po pierwszych testach, jestem na tak.

Zawsze lubię mieć w zapasie tusz do rzęs. Nigdy nie używam jednocześnie kilku maskar. Kończę jedną, dopiero wtedy otwieram drugą. Już od ponad roku jestem wierna L'Oreal So Couture (fioletowa), ale przed nią moim ulubieńcem była maskara Eveline VOLUMIX FIBERLAST (srebrna). Daje podobny efekt, co So Couture, ale jest jednak mniej trwała. Mimo to, w tej cenie bardzo ją polecam.


Evree wypuściło ostatnio sporą gromadkę nowości. Bez zastanowienia kupiłam cukrowy peeling do ust Sugar Lips, pomarańczowy. Póki co mam mieszane uczucia. Chyba nie zastąpi mi ulubionego peelingu od Sylveco.



Już dawno chciałam wypróbować bazę pod makijaż od Bielendy. Wybrałam wersję nawilżającą, z efektem poprawy kolorytu skóry. Przyznam, że kupili mnie opakowaniem i tą formułą. Również zapach jest bardzo ładny, luksusowy. Pierwsze testy wypadły lepiej niż pomyślnie. Baza pięknie utrzymuje makijaż. Cera wygląda na zdrową, rozświetloną. Nie zapycha. Oby tak dalej! ;-)


Na koniec coś do ust. Wibo SPICY Lip Gloss to błyszczyk, który zawiera ekstrakt z papryczki chili (działa pobudzająco i stymulująco). Powoduje uwydatnienie i powiększenie ust. W takie cuda to ja akurat nie wierzę. Kupiłam go, bo brakuje mi ostatnio jakiegoś błyszczyka 'na szybko' i lubię efekt mrowienia na ustach. Kolor nr 1 jest bardzo uniwersalny (trochę delikatnego różu, trochę brązu), zawiera drobinki. Na ustach faktycznie trochę mrowi, ale dopiero kiedy dosyć sporo go nałożymy. Na uwagę zasługuje jeszcze zapach - mocno wyczuwalny, owocowy/kwaskowy. Podoba mi się. ;)

I tak wyglądają moje małe zakupy. Generalnie potrzebowałam tylko pudru, ale stwierdziłam, że skoro jest promocja to wypróbuję też coś nowego. ;-)

A Wy, co fajnego kupiłyście? ;-)

Pozdrawiam!

Komentarze

  1. chcialam kupic ten puder ale nie bylo :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mało tych pudrów mieli na stanie, tak mi się wydaje.

      Usuń
  2. Też mam tą czekoladkę, ale jeszcze musi poczekać 😜

    OdpowiedzUsuń
  3. ja omijałam ten dzikie tłumy w Rossmannie, na spokojnie kupię sobie nowości Wibo i Lovely :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat trafiłam do Rossmanna chyba w trzecim dniu promocji i było tylko kilka pań, szafy pełne. ;))

      Usuń
  4. No byłam ciekawa tej bazy, ale jakoś się nie skusiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam wypróbować, czytałam wiele pozytywnych opinii i widzę, że też się nie zawiodę. ;))

      Usuń
  5. Też miałam ochotę na puder ryżowy, ale zastałam tylko puste półki;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Eveline chyba są dobre tusze do rzęs. Jak za taką cenę opłaca się kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię. Najbardziej ten srebrny ze zdjęcia i jeszcze w czarnym opakowaniu z różowym paskiem. ;)

      Usuń
  7. Dziękujemy Ci, za przetestowanie naszej maskary. Jeśli zestawiasz nas z L'oreal i jedyną różnicą jest mniejsza trwałość to chyba powód do dumy dla nas. :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie naprawdę bardzo dobre maskary 😊

      Usuń
    2. Dziękujemy, zapraszamy do przetestowania również kilku innych naszych szlagierów. A z nowości wypróbouj Slimki na noc. :) Są mega! :)

      Usuń
    3. Rozejrzę się, dziękuję :)

      Usuń
  8. Też kupiłam białą czekoladkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekoladę kupiłam i ja! Nad peelingiem evree też się zastanawiałam, ale ostatecznie wybrałam balsam, chociaż pewnie w końcu i peeling wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie peeling jest za gruby do ust. Sylveco lepszy :)

      Usuń
  10. Puder ryżowy Lovely obczajałam ale jakoś bardziej myślałam nad zakupem sypkiego lub bananowego, które były już wykupione ;/ Fajne nowości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podobał ten czekoladowy puder ale niestety może zapychac wiec nie kupiłam go ostatecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tusz Eveline, ale dla mnie był średni.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne nowości :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. polowałam na ten puder Lovely :) stacjonarnie przez mamę i Kingę (z bloga Simply a women), i online, ale nie udało się niestety :) może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się uda :))) Fajnie się spisuje :)

      Usuń
  15. U mnie akurat "czekoladka" już była wykupiona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie widziałam, że ciężko było je dostać...

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )